питане за мондео

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
voodoo58
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 01 май 2006, 17:57
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TDI 97''
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

питане за мондео

Мнение от voodoo58 » 01 май 2006, 18:01

Някой да знае на мондео 97 година ТД комби каква помпа се слага
лукас или бош ? който има впечатления за тази кола нека да сподели.

мерси

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 02 май 2006, 12:41

Лукас,досега не съм чувал за Мондео с БОШ.Мисля че някъде имаше статийка по тази тема,но не помня дали беше в този форум или някъде другаде.ако случайно има някое Мондео с БОШ,най-вероятно помпата е сменяна допълнително,а със помпата се сменя и всичко останало от горивната с-ма - филтър,дюзи,че дори понякога и тръбичките.Това е така защотот БОШ и ЛУКАС работят на различно налягане на горивото
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
voodoo58
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 01 май 2006, 17:57
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TDI 97''
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

HI

Мнение от voodoo58 » 02 май 2006, 21:39

Чакам да ми го докарат (форд мондео 97 тд чия) и така ми казаха че ако има помпа лукас директно да я продавам колата гълтала въздух
кажи нещо за твоето мондео троши ли се много пали ли зимата с ква нафта караш и какви добавки използваш против замръзване на нафтата и за по лесно палене "?
дано да не те мързи да ми отговориш мерси предварително

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: HI

Мнение от 1.8d » 02 май 2006, 22:08

voodoo58 написа:...... и така ми казаха че ако има помпа лукас директно да я продавам колата гълтала въздух....
=)): =)): =)): По-голяма смехория отдавна не бях чувал.Като се има в предвид че едва ли има Мондео с БОШ.Ама ти наистина имаш много сериозни съветници :lol:
кажи нещо за твоето мондео троши ли се много пали ли зимата с ква нафта караш и какви добавки използваш против замръзване на нафтата и за по лесно палене
Мондеото няма грешка.Моето все още е "ново"и впечатлемията ми не са толкова "дълбоки".Карам го от 3 месеца=10000 км.Като палене,возия комфорт,надежност - грешка няма.Едва ли трябва да се колебаеш,няма да останеш разочарован
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3765" onclick="window.open(this.href);return false;
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: HI

Мнение от T punchev » 04 май 2006, 09:46

Помпата е лукас,и невиждам причина да я продаваш заради това!

Димитар
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 11 апр 2006, 09:54
Модел на автомобила: Mondeo 1.8ТДИ
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от Димитар » 19 май 2006, 07:42

Зимата пали по лесно, отколкото през лятото.Зареждаи качесвена нафта Лук оил,OMV.Добавка кастрол.
Хайде само за помпата да се отговаря.
paci

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 22 май 2006, 20:28

Абе как ще си махаш ГНП - то? И аз съм с Лукас и всичко си е както трябва, а колкото до това, че гълтала въздух???? незнам при мен си върви добре и то при положение, че на последък няколко пъти свършвах нафтата и след това се палеше О`К - дори мисля, че си има някаква система за самообезвъздушаване /не съм сигурен/, но просто първия път се учудих - запали си все едно че е бензинова само напомпах помпичката и чудо /преди много време имах VW - дизел свърши ли нафтата ставаше страшно - едно теглене не ви е работа, а и тия от иканамия не бяха сложили помпа за ръчно подкачване на нафтата/.
А колкото до това защо свършвах горивото - установих, че прибора за измерване дава грешна инфо - като тръгне да свършва стига почти до долу, след което показва малко над черв. зона и след това край!!!

omax
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 30 май 2005, 09:10
Модел на автомобила: Форд Фокус 1,6 2000г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от omax » 23 май 2006, 09:27

Извинявай приятел ама ми е писнало от псевдоразбирачи на тема Форд, наслушал съм се на всякакви КОМПЕТЕНТНИ МНЕНИЯ но това е направо хит. Мога да ти заява от личен опит че Лукас системата работи много по плавно и меко от БОШ. Цял животт карам дизели последният от които Примера със БОШ система.....не че е лоша но да се говорят за Лукас подобни глупости е меко казано несериозно. Лукас отиват към фалит не заради некачаствени системи, там интереса на БОШ е убийствен и причината е пазара...но не на леки автомобили, а на тежка транспортна техника където БОШ ядат толково много бой от малката фирмичка, че може да отворим нова тема само за това :D. Карам вече година и половина моя Лукас във Мондео и ако реша да си продам колата то Лукас-а ще е последната причина. Спокойно си вземи колата ако е в добро техническо състояние и си гледай кефа. И ако позволиш един съвет от мен - никога, ама никога не се подавай на мнения за това колко скапана фирма било форд, че ако бяха факт то досега да са фалирали....иначе скапания Форд измести Тойота по брой продажби в БГ. Причината може и да е във лекотоварните автомобили но и те носат марката Форд все пак. Аман от разбирачи, ядовете които брах с Нисан Примера със БОШ не ги пожелавам дори и на врагът си. Издържах я само три месеца и айде на пазара.....иначе който и да питаш - Примерата е супер, Мондеото е боклук. Добре, такъв боклук искам да карам още поне година и половина със минимални разходи за подръжка.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 23 май 2006, 15:08

Преместил съм ви дискусията.
Съжалявам и на мен ми е интересно но се налага.
Все пак не съм ви изтрил мненията и можете да си продължите темата.
Автора на първото мнение би трябвало да може да промени заглавието на темата.
Тази я заключвам.
Ако има някой нещо против да пише ЛС и я отлючваме да се продължи дискусията но по темата
опа :shock:
Забравих ви линка :oops:
е тука можете да продължите това което започнахте :)

Заключена

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта