Семеринг на диференциала......
Семеринг на диференциала......
Здравейте! Докато както си седях под колата да дебна жената къде ще ходи видях, че семеринга на диферециала нeщо сълзи..... не капе , а сълзи леко. Питах и ми казаха, ако го сменям да е оригинален иначе ще изкара 2-3 месеца и пак?! Някой сменял ли е? Дайте препоръки евентуално!
Последна промяна от valboy на 06 май 2006, 12:51, променено общо 1 път.
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
само си следете маслото в ск. кутия да не сменяте като мен сателити и кво още не.сълзичка по сълзичка масло накрая рев с пълно гърло и истински сълзи
иначе за тия семеринги знам само че са със посокатова е по специалното. т.е. има една стрелкичка на семеринга която показва накъде да се върти вала като караш напред. иначе се скапват

иначе за тия семеринги знам само че са със посокатова е по специалното. т.е. има една стрелкичка на семеринга която показва накъде да се върти вала като караш напред. иначе се скапват
- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Много е важно семерингата да истинска.На предния ми Ескорт 82г. сменях такава.Изкара точно 100 метра докато я прибера от гаража където си я правих до тоя в който я държах.На сутринта след ремонта имаше локва. Естествено веднага последва втори такъв. Но след старателен оглед на семерингата(който трябваше да направякогато я купувах или поне като я слагах , ане в последствие) видях че на нея пише "ОТОСАН". Купих си друга на която не пише това 50000 ме изкара а следващия собственик незнам колко.Така че внимавай при покупката. Не са скъпи ама разправията с ремонта е голяма .
Миналата седмица реших да видя как е маслото. Развих пробката и ....нищо не потече!!!?! Веднага тичнах за масло. Взех един литър като си мислехме, че ще остане- да, да, а ма не, пое си го цялото докато прелее. В смисъл като се отвърти пробката трябвало леко да протече маслото....!?? А пък колата в момента е с по-високи гуми отзад.
Иначе не прави локви никакви, ама пък сълзи, та се зачудих за смяна евентуално.
Иначе не прави локви никакви, ама пък сълзи, та се зачудих за смяна евентуално.
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия

Решение:просто си доливайте масло(правя го веднъж годишно по около 400-600ml)или сменете лагерите на диференциала!Друг вариант няма!
Информацията е проверена многократно-наблюдение на около 20 кутии за период от 2 години!
fiestaracing-just race!!!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта