особеност при паркиране

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
MegatroniC
потребител
потребител
Мнения: 717
Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

особеност при паркиране

Мнение от MegatroniC » 09 май 2006, 15:25

Един малко "глупав" въпрс, ама понеже разбирам само от анатомията на компютри а от анатомията на автомобилите хич :)
Та в двора между две кооперации където спирам колата, мястото е ограничено и понякога се налага да паркирам на един наклон, наклона е на една страна, има ли проблем по окачването на колата ако стои така, понеже е неравномерно разпределена тежестта ?

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 09 май 2006, 15:41

Няма проблем колега,страшно става ако стои повече от 10 години примерно под наклон,ще трябва да караш само по овални писти от типа на Дайтона :lol:
А сега сериозно,не се притеснявай въобще :!:
Изображение

Потребителски аватар
angel
потребител
потребител
Мнения: 104
Регистриран: 10 дек 2005, 22:20
Модел на автомобила: '03 Focus Turnier 1.8tdci 100ps
Местоположение: Благоевград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от angel » 23 май 2006, 12:34

аз като си внесох моита кола имах за сменяне тампони на заден мост...и маистора си го обиасни с тва че тея германци много паркирали на тротоара..

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 01 юни 2006, 19:03

Е, твоята кола е лека; проблем би било, ако караш дизел /мотора е доста тежък/ и я паркирашвинаги с вирната нагоре задница - това може да доведе до поомекване на пружините, но ще отнеме доста време, така че споко!

веден
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
Status: Извън линия

Мнение от веден » 24 юли 2006, 01:06

Колега сравни го със самия себе си - стоиш прав на равно и на наклон, има ли разлика :lol: [/img]

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 24 юли 2006, 15:08

Хмм, колеги да ви кажа на какъв странен феномен бях свидетел - значи от около две години си паркирам комбито на един тротоар и сутрин слизам като завивам на ляво, та при реглажа миналата седмица майстора откри, че задния ми мост е усукан /при слизане само в една посока съм изместил окачването на задния мост/ и първия въпрос му бе "на бордюр ли паркирам и винаги в една посока ли слизам?"; хубавото при мен бе, че задния мост на Мондито е регулируем и с един макар и труден реглаж всичко се оправи. Та той ме посъветва да редувам посоките на слизане за да не се упражнява натиск, тоест при усукването на купето да не слиза само на една страна и че това важи с двойна сина на коли, на които задния мост не подлежи на допълнителен реглаж, защото ще последва скъп и сложен ремонт!

Потребителски аватар
MegatroniC
потребител
потребител
Мнения: 717
Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: особеност при паркиране

Мнение от MegatroniC » 17 юни 2008, 13:28

Ето ме отново на тоя тъп въпрос а може би не толкова тъп :D:
Навремето преди 2 години успях да избегна това място с много ядове и караници с комшиите след което пък я спирах в не толкова добре проектирания (и за това празен) подземен гараж. Но след като изтървах иделаната крива за влизане в него и ужулих фиестето, повече там не ми се влиза и се наложи да се върна към спиране перпендикулярно на входа на тоя гараж (така наречения "наклон"). Стоя една седмица там вчера като я изкарах да ходя на пазар лежеше на една страна (на която е била наклонена), след около 10-15 мин се върна в нормалното си състояние, което ме навежда на мисълта че амортисьорите се товарят като е паркирана така колата. Тия дни може да пусна една снимка.
Ама айде ако само амортисьорите, бива така или иначе мисля догодина да ги сменям, притеснява ме поста на chains, да не се усуче нещо ..... :roll:
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: особеност при паркиране

Мнение от HACKO » 17 юни 2008, 18:14

Не се натоварват амортисьорите а пружините. Обаче както сам си забелязал след като се "разкърши" нещата се оправят.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта