Прегряване?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kostastam
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 04 апр 2006, 13:01
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1994, 1.6-90HP
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Прегряване?

Мнение от kostastam » 12 май 2006, 18:28

КОЛЕГИ БИХ БИЛ МНОГО БЛАГОДАРЕН АКО НЯКОИ МИ КАЖЕ КАК СТРЕЛКАТА ЗА ТЕМПЕРАТУРАТА НА ВОДАТА МИ Е В чЕРВЕНАТА ЗОНА ПРИ УСЛОВИЕ чЕ СЪМ МИНАЛ 2 КМ. И ДВИГАТЕЛЯ МИ Е ВСЕ ОщЕ СТУДЕН?
ДАТчИКА ЛИ Е СВЪРшИЛ ИЛИ НЕКОИ КАБЕЛ СЕ Е ОТКАчИЛ,А И НЕЗНАМ КАКВО И КЪДЕ ДА ПРОВЕРЯ?
ИНАчЕ КОЛАТА СИ ВЪРВИ БЕЗ ПРОБЛЕМ! :?: :?: :?: :?: :?:

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 12 май 2006, 18:36

Пиши на кирилица и проблема ще се оправи :twisted:

ПП
Колега я дай малко подробности кога стрелката заминава вчервеното.
Веднага щом дадеш на контакт или след като минеш 2 км например.Огледай кабелите при датчика да не са оголени някъде и да опира на "маса" някъде.
Последна промяна от bilder на 12 май 2006, 19:06, променено общо 1 път.

kostastam
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 04 апр 2006, 13:01
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1994, 1.6-90HP
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от kostastam » 12 май 2006, 18:41

съжалявам бях забравил за кирилицата!!!
ако някой разбира и е срещал подобен проблем моля да сподели мнение!
надявам се че ще разберете какво съм написал на латинеца!

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 12 май 2006, 20:48

Да си сменял скоро датчика за стрелката за температурата??

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 12 май 2006, 21:26

Маслото ти мирише ли гадно, има ли едни бели пенливи образувания по капачката?
Антифриза мирише ли на бензи или масло, с какъф цвят е и налага ли се доливане?
А като стрелката е в червена зона тръбите в коша как са?

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 22 май 2006, 20:51

Значи:
1. Ако двигателя е студен /пипа се леко с опаковата част на ръката/ - не е сериозно нов датчик и ОК.
2. Ако двигателя е топъл /от прегрял двигател струи яко топлина - случвало ми се е/, а водата в казанчето и самия радиатор студени - то най-вероятно е заминал термосата - решение изчакваш да по изтине и започваш процедури по премахването му /за което свалям шапка на инжинерите от Волво - при тях той се намира в маркуча към радиатора и се отстранява/слага много лесно/ и след това нов /и дано да не е менте/.
3. Ако двг е топъл и маркча от него към радиатора също е топъл, а самия радиатор студиен - та най-вероятно радиатора е запушен /това може да се получи ако преди това е слагана добавка за спиране на течове и/или е карано често с вода и радиатора се е напълнил с ръжда и вс. други мизерии/.
4. Всичко вряло - е просто си прегрява.

Но колега ти си Форд, а до сега не съм чул такъв автомобил да прегрява - просто инжинерите им си знаят работата и са добри изчислени. Дори и от моя опит /с моя, на баща ми и няколко приятели/, те дори много трудно стигат до средата на скалата.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта