Прегряване?
-
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 04 апр 2006, 13:01
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1994, 1.6-90HP
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Прегряване?
КОЛЕГИ БИХ БИЛ МНОГО БЛАГОДАРЕН АКО НЯКОИ МИ КАЖЕ КАК СТРЕЛКАТА ЗА ТЕМПЕРАТУРАТА НА ВОДАТА МИ Е В чЕРВЕНАТА ЗОНА ПРИ УСЛОВИЕ чЕ СЪМ МИНАЛ 2 КМ. И ДВИГАТЕЛЯ МИ Е ВСЕ ОщЕ СТУДЕН?
ДАТчИКА ЛИ Е СВЪРшИЛ ИЛИ НЕКОИ КАБЕЛ СЕ Е ОТКАчИЛ,А И НЕЗНАМ КАКВО И КЪДЕ ДА ПРОВЕРЯ?
ИНАчЕ КОЛАТА СИ ВЪРВИ БЕЗ ПРОБЛЕМ!

ДАТчИКА ЛИ Е СВЪРшИЛ ИЛИ НЕКОИ КАБЕЛ СЕ Е ОТКАчИЛ,А И НЕЗНАМ КАКВО И КЪДЕ ДА ПРОВЕРЯ?
ИНАчЕ КОЛАТА СИ ВЪРВИ БЕЗ ПРОБЛЕМ!





- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
Пиши на кирилица и проблема ще се оправи 
ПП
Колега я дай малко подробности кога стрелката заминава вчервеното.
Веднага щом дадеш на контакт или след като минеш 2 км например.Огледай кабелите при датчика да не са оголени някъде и да опира на "маса" някъде.

ПП
Колега я дай малко подробности кога стрелката заминава вчервеното.
Веднага щом дадеш на контакт или след като минеш 2 км например.Огледай кабелите при датчика да не са оголени някъде и да опира на "маса" някъде.
Последна промяна от bilder на 12 май 2006, 19:06, променено общо 1 път.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Значи:
1. Ако двигателя е студен /пипа се леко с опаковата част на ръката/ - не е сериозно нов датчик и ОК.
2. Ако двигателя е топъл /от прегрял двигател струи яко топлина - случвало ми се е/, а водата в казанчето и самия радиатор студени - то най-вероятно е заминал термосата - решение изчакваш да по изтине и започваш процедури по премахването му /за което свалям шапка на инжинерите от Волво - при тях той се намира в маркуча към радиатора и се отстранява/слага много лесно/ и след това нов /и дано да не е менте/.
3. Ако двг е топъл и маркча от него към радиатора също е топъл, а самия радиатор студиен - та най-вероятно радиатора е запушен /това може да се получи ако преди това е слагана добавка за спиране на течове и/или е карано често с вода и радиатора се е напълнил с ръжда и вс. други мизерии/.
4. Всичко вряло - е просто си прегрява.
Но колега ти си Форд, а до сега не съм чул такъв автомобил да прегрява - просто инжинерите им си знаят работата и са добри изчислени. Дори и от моя опит /с моя, на баща ми и няколко приятели/, те дори много трудно стигат до средата на скалата.
1. Ако двигателя е студен /пипа се леко с опаковата част на ръката/ - не е сериозно нов датчик и ОК.
2. Ако двигателя е топъл /от прегрял двигател струи яко топлина - случвало ми се е/, а водата в казанчето и самия радиатор студени - то най-вероятно е заминал термосата - решение изчакваш да по изтине и започваш процедури по премахването му /за което свалям шапка на инжинерите от Волво - при тях той се намира в маркуча към радиатора и се отстранява/слага много лесно/ и след това нов /и дано да не е менте/.
3. Ако двг е топъл и маркча от него към радиатора също е топъл, а самия радиатор студиен - та най-вероятно радиатора е запушен /това може да се получи ако преди това е слагана добавка за спиране на течове и/или е карано често с вода и радиатора се е напълнил с ръжда и вс. други мизерии/.
4. Всичко вряло - е просто си прегрява.
Но колега ти си Форд, а до сега не съм чул такъв автомобил да прегрява - просто инжинерите им си знаят работата и са добри изчислени. Дори и от моя опит /с моя, на баща ми и няколко приятели/, те дори много трудно стигат до средата на скалата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта