Двигатели - Фиеста?
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Двигатели - Фиеста?
Здравейте, колеги.
Имам едно питане към тези които са запознати с бензиновите ДВГ-та на Фиеста.
Тъй като скоро ще почвам да търся някаква бензинова фиеста на жена ми, а пък аз не съм запознат бензиновите двигатели на фиестата, бихте ли ми казали какви кубатури имат фиестите '93, '94г.(след фейслифта)?
Интересува ме кои двигатели са по-надеждни че да не се занимавам много с поправки
По-принцип хич не обичам електрониката по-тези коли ама като гледам те повечето вече инжекции все имат разни там управляващи блокове
. Досега съм карал само две коли карбураторна бензинка и сегашния атм. дизел. И двете са максимално опростени. Та в тоя ред на мисли
,имат ли фиестите ДВГ-та с карбуратори от тия години или са само инжекции
И какво е хубаво да гледам като избирам такава фиеста около тези години(’93, ’94)
Благодаря предварително на отговорилите

Имам едно питане към тези които са запознати с бензиновите ДВГ-та на Фиеста.
Тъй като скоро ще почвам да търся някаква бензинова фиеста на жена ми, а пък аз не съм запознат бензиновите двигатели на фиестата, бихте ли ми казали какви кубатури имат фиестите '93, '94г.(след фейслифта)?
Интересува ме кои двигатели са по-надеждни че да не се занимавам много с поправки




И какво е хубаво да гледам като избирам такава фиеста около тези години(’93, ’94)

Благодаря предварително на отговорилите


-
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 25 ное 2005, 19:02
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,3mi.`95, центр. закл., ел стъкла, 2Airbags SRS, LPG system
- Местоположение: Sofia, д`ге
- Status: Извън линия
тези двигатели, както пише колегата са доста опростени (с изключение на моноинжекционната система, но и това не е болка за умиране) и изненадващо евтини за поддръжка....те са с ангренажна верига, което при покупка на автомобила ти спестява 200-250 лв за смяна на ангренажен ремък и ролки; Само масло и м. филтър + въздушен филтър сменяш "и си свиркаш". Горе долу двигателите 1.1 и 1.3 моноинж. имат приблизително еднакъв разход...затова избери по-големия мотор.. Аз моята фиеста(1.3mi) съм засичал 5.5-6л на сто извънградско и около 8л градско, Сф съм стигал и до 8,5 (разхода е на бензин А-92) На моноинж двигател се слага обикновена АГУ без проблем за (без главоболия с газови инжекциони)...тук колегите ще кажат.
ДДС(или т.нар. мито)за такива автомобили е 800-900лв...така можеш да си направиш сметка когато търговеца е обявил цена "За инвалид"
Особеностите, които трябва да огледаш са характетрни за всеки автомобил; огледай по ДВГ дали има течове на масло около гарнитурите, особено отдолу около семерини и скростна кутия. Запали колата - (ако е моноинж) трябва да пали без смукач с малко завъртане, първоначално високи оборотите трябва да намалеят след 3-5 мин работа до достигане на работна темп(зависи от околната темп) до около 820 - 850 rpm. Клапаните чукат все едно къплват кокоши на тенекия...не е болка за умиране. Опитай се да разбереш дали има добавка в маслото...
Ако имаш възможност закарай я на стенд...там ще я закачат и срещу макс 20 лв ще ти кажат състоянието на мотора, а може и да видят неща, които си пропуснал.
Успех при покупката!!!...Дано да зарадваш жената
ДДС(или т.нар. мито)за такива автомобили е 800-900лв...така можеш да си направиш сметка когато търговеца е обявил цена "За инвалид"
Особеностите, които трябва да огледаш са характетрни за всеки автомобил; огледай по ДВГ дали има течове на масло около гарнитурите, особено отдолу около семерини и скростна кутия. Запали колата - (ако е моноинж) трябва да пали без смукач с малко завъртане, първоначално високи оборотите трябва да намалеят след 3-5 мин работа до достигане на работна темп(зависи от околната темп) до около 820 - 850 rpm. Клапаните чукат все едно къплват кокоши на тенекия...не е болка за умиране. Опитай се да разбереш дали има добавка в маслото...
Ако имаш възможност закарай я на стенд...там ще я закачат и срещу макс 20 лв ще ти кажат състоянието на мотора, а може и да видят неща, които си пропуснал.
Успех при покупката!!!...Дано да зарадваш жената

- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодаря за отговорите колеги!
Току що се разрових в менията за разходите и там наистина установих, че почти няма разлика между разхода на 1.1 и 1.3.
Много ми е интересно още едно нещо. Чувал съм че тези новите ДВГ-та 16 клапановите - 1.6(ако не се лъжа 90 коня) изкарват доста добър разход
Та колега "DigiPro" можеш ли да кажеш какъв ти е разхода на твоята фиеста
Питам и затова защото почвам да се двуумя малко
Единият вариант е да взема една фиеста 1.3 за по- малко пари и със по-лесна поддръжка, а другият е да взема някоя по хубава с по голям мотор(за повече пари), че да мога да я карам и аз от време на време да се кефя
. Щото като ми гледате мойте 60коня на ескорта не мога да набера 2 мин. >:P: Обаче пък тази фиеста ще се кара предимно градско и дали такъв голям мотор ще е икономичен
Е съответно съм се замислял и за пропан-бутан или метан да сложа ама то има време за това...
Току що се разрових в менията за разходите и там наистина установих, че почти няма разлика между разхода на 1.1 и 1.3.
Много ми е интересно още едно нещо. Чувал съм че тези новите ДВГ-та 16 клапановите - 1.6(ако не се лъжа 90 коня) изкарват доста добър разход


Питам и затова защото почвам да се двуумя малко



- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Еееехdgg_g написа: Чувал съм че тези новите ДВГ-та 16 клапановите - 1.6(ако не се лъжа 90 коня) изкарват доста добър разходТа колега "DigiPro" можеш ли да кажеш какъв ти е разхода на твоята фиеста
![]()

Така че ти си прецени каква да вземеш.
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодаря колега!
Разясни ми всичко идеално. Май трябва да се насоча към 1.3 - 60 коня
Май това е най добрия вариант и за поддръжка, а пък като се замисля че двувратата фиета на баща ми с ДВГ 1.8 дизел върви доста добре с тези 60 коня и тази не би трябвало да е много скопена

Пък и гореното ще е добре...
Разясни ми всичко идеално. Май трябва да се насоча към 1.3 - 60 коня
Май това е най добрия вариант и за поддръжка, а пък като се замисля че двувратата фиета на баща ми с ДВГ 1.8 дизел върви доста добре с тези 60 коня и тази не би трябвало да е много скопена


Пък и гореното ще е добре...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 13 госта