Пак за тракащите клапани...
-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 04 май 2006, 00:08
- Модел на автомобила: MONDEO1.8 16v `94
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Пак за тракащите клапани...
Здравейте,банда,това е първият ми пост тук!
Четох,четох,ама тая работа така и не ми се изясни съвсем. Като го запаля сутрин ,Моньо си чука неприятно 10-30 сек.,после по-тихо 3-4мин или 3-4 преки.След това нещата се оправят значително,особено като наближи раб.температура. Същото се получава и при палене след по-кратък престой,но нещата се нормализират 5-10 пъти по-бързо. Смених маслото с 5w30 ,преди това утихваше по-бавничко, ама звукът сега е по-звънък и работи по-неравномерно първата минута.Също така повече понамирисва на масло откъм ауспуха,но само докато е студена.То и преди си миришеше,пък за 6000км я беше мръднало с 1-2мм,я не.Мислех,че проблема е в позадръстени повдигачи,та му слагах промивка на Liqui Molly.Бая гадничко изтече,но се надявах на по-голям ефект.Засега 300км с новото масло,върви си на пушка,ама се надявах да изчезне неприятния звук
.Преди време,като отварях капака на клапаните,забелязах че около повдигачите на изпускателните клапани има бая масълце,а около смукателните хич. Това доста ме озадачи,но така и не разбрах кое е нормалното,все пак мотора не беше работил почти два дни.
Дългичко стана ,като за първи път,дано сте го дочели
Четох,четох,ама тая работа така и не ми се изясни съвсем. Като го запаля сутрин ,Моньо си чука неприятно 10-30 сек.,после по-тихо 3-4мин или 3-4 преки.След това нещата се оправят значително,особено като наближи раб.температура. Същото се получава и при палене след по-кратък престой,но нещата се нормализират 5-10 пъти по-бързо. Смених маслото с 5w30 ,преди това утихваше по-бавничко, ама звукът сега е по-звънък и работи по-неравномерно първата минута.Също така повече понамирисва на масло откъм ауспуха,но само докато е студена.То и преди си миришеше,пък за 6000км я беше мръднало с 1-2мм,я не.Мислех,че проблема е в позадръстени повдигачи,та му слагах промивка на Liqui Molly.Бая гадничко изтече,но се надявах на по-голям ефект.Засега 300км с новото масло,върви си на пушка,ама се надявах да изчезне неприятния звук

Дългичко стана ,като за първи път,дано сте го дочели

- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Добре дошъл при назе!
Това с клапаните си е често явленийце при всички автомобили с хидравлични такива.Като гледам твоя Мони не е първа младост и сигурно е на бая километри.Да не те притеснява след две три смени на масло ще утихнат предполагам.Лошо щеше да бъде,ако залепват и губиш компресия.А иначе слагай 5 на 30 или 10 на 40 масло и къпи. Моето Мондео е на 200к и досега не съм забелязвал чукане,освен леко първите 2-3 секунди.Всичко зависи от предният собственник,как се е отнасял с колицата,абе божа работа.Ако е от Италия обикновенно така чукат,но за това пък са по-запазени от корозия
Успех
Това с клапаните си е често явленийце при всички автомобили с хидравлични такива.Като гледам твоя Мони не е първа младост и сигурно е на бая километри.Да не те притеснява след две три смени на масло ще утихнат предполагам.Лошо щеше да бъде,ако залепват и губиш компресия.А иначе слагай 5 на 30 или 10 на 40 масло и къпи. Моето Мондео е на 200к и досега не съм забелязвал чукане,освен леко първите 2-3 секунди.Всичко зависи от предният собственник,как се е отнасял с колицата,абе божа работа.Ако е от Италия обикновенно така чукат,но за това пък са по-запазени от корозия

Успех


-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 04 май 2006, 00:08
- Модел на автомобила: MONDEO1.8 16v `94
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Абе тя,че е от Италия-от Италия е и си няма грам ръждица засега, а вече изкара 1 година в ръчичките ми.Дразня се аз,защото разни познати с аналогични двигатели въобще го нямат тоя проблем, пък мойта сутрин ми се маскира на дизелче за по няколко минути. По се притеснявам да не е поиздухан двигателя,че като знам какво масло източих от него ,като я купих, направо мастило си беше.Дали са само повдигачите или има и луфт в лагерите,все пак на студено двигателя работи по-твърдо. По-рано бай Фиат Арджента го бях излекувал от всякакви неприятни шумове,включително зверски чукащ клапан,с 2-3 дози Римет- направо мъркаше като котенце, ама антика '84 набор. Страх ме е ,че ако му шибна и на Моньо ,ще вземе да заклещи повдигачите и "ойде коня у реката". А иначе не се оплаквам ,върви пущината, само да не трябваше да разглобявам половината кола заради едни втулки на левия носач
,голяма борба беше. И в тая фирма имало инженери за бой....
Е,дано се пооправи работата ,че само разваля впечатленията от една наистина доста хубава кола.


Е,дано се пооправи работата ,че само разваля впечатленията от една наистина доста хубава кола.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта