Като натисна спирачката, колелото се удря на страни

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Като натисна спирачката, колелото се удря на страни

Мнение от cybernone » 24 май 2006, 13:48

Та значи отделно че имам огромен луфт (2см) на волана (каре на кормилна щанга, дано), и зверско тропане. Като натисна спирачката се получава удар, преди само го чувах, онзи ден се подадох от прозореца и с малко скорост, при натискане колелото нараво подскача на страни. Колата иначе не бие на никаде...възможно ли е да е носач..

Та от какво може да е, защото сериозно ме притеснява, на ден минавам по 70-80км, да не стане някой сериозен фал, да падне нещо колелото...
Колаа влиза в сервиз след 12 дена, няма свободна дата преди това, и трябва да я карам..
Дайте мнения, да не се пречукам някаде...

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 24 май 2006, 22:42

Възможно е да са ти разбити тампоните на носача, при мен като се разбиха /уж новите/ беше така в начелото, след което започна при леко натискане на спирачката да носи леко на ляво, а при рязко с над 60 направо да ме дърпа към мантинелата. След това като отпусна спирачката и леко дръпна волана в другата посока, колата леко се литкаше, след което си тръгваше нормално. И така започнаха да се влошават нещата.

Много вероятно и при теб от там да идва проблема - самите тампони не са скъпи, но има много ментета и смяната им си е трудна работа.

Внимавай за ментетата - те не изкарват и 1000 км. и са меко казано опасни !!!!!

Ака това са ти оригиналните тампони - карай леко без да бързаш и смятам че ще издържат /за ментета не знам/.

Но все пак вдигни колата на крик и огледай как е пейзажа отдолу.
Така вече вдигнал гумата във въздуха опитай дая разклатиш напред назад и ако има луфт /самия носач леко се мърда напред назад по посока на движението на автомобила/ то вече ще си сигурен че са тампоните.
Лошото е че прецаканите тампони нарушават сходимостта на предницата и от там започват да съсипват рийката и кормилните накрайници!!!

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 24 май 2006, 23:04

Тампоните на стабилизиращата щанга са разбити и сега колелото ти се мести напред - назад. При потегляне погледни пак през прозореца и ще видиш обратното движение. Лошото е, че трябва да си вземеш добри тампони за да карат, а нямам идея как можеш да имаш гаранция /вкл. и МП/ така че - късмет! :)
Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 25 май 2006, 10:07

При спрян автомобил, ако с крак бутнеш гумата назад мести ли се?

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 25 май 2006, 20:50

Мерси за мненията, колеги.
nikolovvd написа:При спрян автомобил, ако с крак бутнеш гумата назад мести ли се?
Ами това не съм го пробвал, НО вчера легнах под колата, по-скоро я гледах така да се каже от страни на пълен десен, и какво да видя, ЦЕЛИЯ носач (левия) беше в масло (хидравлично разбира се), което от рейката явно капе точно върху носача, и оттам ми е заминал тампона, сигурно го разкискало (ако може така да се каже). И понеже го събира върху носача аз не съм видя и теч :x .
Та още преди колата да е влезнала в сервиза, вече знам че съм за носач и за рейка :cry: и най-вероятно и за каре на кормилния прът...абе направо си е :censur: майката!

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 25 май 2006, 21:11

Стискам ти палци. Голямо сурвакане ще пада.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 26 май 2006, 18:08

Дано не ти откъснат главата от кръста!!!

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 26 май 2006, 20:08

Еми днес бях на масйтор, след няколко дена почват колата и се почва както следва:
тампон на десен носача;
тампон на ляв носач;
рейка за рециклаш (само свалянето 100лв)
съединител целия (като се е тръгнало да е поред)
семрингче на скоростната кутия (сълзи);
Еми тва е отдолу, а имам и известни проблеми по двигатела;
Предвидил съм около 900лв и дано да стигнат...
КАто го направя ще пи6а, между временно колеги който имат инфо за цени на посочените части могат да споделят...така и по-добре ще планирам средствата.

А и ако може да споделят добър сервиз за хидравлики, каде да я занеса като момчетата я свалят, защото не рециклират..

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 26 май 2006, 23:23

Чул съм добри отзиви за едни майстори в "ТУ" - София, учебен корпус 11 - това е сградата зад "Електротехническия факултет" /новата лъскава сграда с зелена алм. дограма/ - Успех

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 27 май 2006, 01:38

cybernone вчера говорих с един приятел, който внася автомобили - 2000 евро струва Ескорт нов-внос от 97 насам без никакви забележки и перфектен от всякъде.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 27 май 2006, 11:36

Така е, ама като човек си обича КОЛАТА /понякога и повече от жената - не мрънка/ е готов на жертви!

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 27 май 2006, 13:12

Да бе така е. И аз мойта много си я обичам и не й изневерявам. На Форда де.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 01 юни 2006, 18:58

Ехх, на моята започнах напоследък да и изневерявам чат пат с на брат ми тиграта, ама какво да се прави неговата освен за гъзария за нищо друго не става /а бе не че е скапана, ама в сравнение с Монди е тегава история/ и като има някаква работа ми се примолва!

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 27 юни 2006, 10:55

Та както споменах, като отстраня повечето проблеми ще напиша и колко излезе, та по същество:
Рециклаж на хидравлична рейка без монтажа - 160лв
Съединител комплект - 205 лв
Термостат - 15лв
Семеринг избирател - 12 лв
Шарнир преден носач - 2х 19лв = 38лв
Тампон преден десен носач - 12лв
Гумен пръстен капачка термостат 13.40лв
Хидравлично масло - 28.36
Масло скоростна кутия - 73.32лв
Комплект високоволтови кабели - 70.73
Антифриз - 43.56 :shock:
Общо части: 671.37
За работа ми взеха 243 лв.

Остана ми реглаж на предница (волана ми половин оборот ма дясно), Предни дискове и задни накладки :?
Love sucks......true love swallows!

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта