Като натисна спирачката, колелото се удря на страни
- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Като натисна спирачката, колелото се удря на страни
Та значи отделно че имам огромен луфт (2см) на волана (каре на кормилна щанга, дано), и зверско тропане. Като натисна спирачката се получава удар, преди само го чувах, онзи ден се подадох от прозореца и с малко скорост, при натискане колелото нараво подскача на страни. Колата иначе не бие на никаде...възможно ли е да е носач..
Та от какво може да е, защото сериозно ме притеснява, на ден минавам по 70-80км, да не стане някой сериозен фал, да падне нещо колелото...
Колаа влиза в сервиз след 12 дена, няма свободна дата преди това, и трябва да я карам..
Дайте мнения, да не се пречукам някаде...
Та от какво може да е, защото сериозно ме притеснява, на ден минавам по 70-80км, да не стане някой сериозен фал, да падне нещо колелото...
Колаа влиза в сервиз след 12 дена, няма свободна дата преди това, и трябва да я карам..
Дайте мнения, да не се пречукам някаде...
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Възможно е да са ти разбити тампоните на носача, при мен като се разбиха /уж новите/ беше така в начелото, след което започна при леко натискане на спирачката да носи леко на ляво, а при рязко с над 60 направо да ме дърпа към мантинелата. След това като отпусна спирачката и леко дръпна волана в другата посока, колата леко се литкаше, след което си тръгваше нормално. И така започнаха да се влошават нещата.
Много вероятно и при теб от там да идва проблема - самите тампони не са скъпи, но има много ментета и смяната им си е трудна работа.
Внимавай за ментетата - те не изкарват и 1000 км. и са меко казано опасни !!!!!
Ака това са ти оригиналните тампони - карай леко без да бързаш и смятам че ще издържат /за ментета не знам/.
Но все пак вдигни колата на крик и огледай как е пейзажа отдолу.
Така вече вдигнал гумата във въздуха опитай дая разклатиш напред назад и ако има луфт /самия носач леко се мърда напред назад по посока на движението на автомобила/ то вече ще си сигурен че са тампоните.
Лошото е че прецаканите тампони нарушават сходимостта на предницата и от там започват да съсипват рийката и кормилните накрайници!!!
Много вероятно и при теб от там да идва проблема - самите тампони не са скъпи, но има много ментета и смяната им си е трудна работа.
Внимавай за ментетата - те не изкарват и 1000 км. и са меко казано опасни !!!!!
Ака това са ти оригиналните тампони - карай леко без да бързаш и смятам че ще издържат /за ментета не знам/.
Но все пак вдигни колата на крик и огледай как е пейзажа отдолу.
Така вече вдигнал гумата във въздуха опитай дая разклатиш напред назад и ако има луфт /самия носач леко се мърда напред назад по посока на движението на автомобила/ то вече ще си сигурен че са тампоните.
Лошото е че прецаканите тампони нарушават сходимостта на предницата и от там започват да съсипват рийката и кормилните накрайници!!!
-
- потребител
- Мнения: 207
- Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
- Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
- Местоположение: София, Люлин
- Status: Извън линия
Тампоните на стабилизиращата щанга са разбити и сега колелото ти се мести напред - назад. При потегляне погледни пак през прозореца и ще видиш обратното движение. Лошото е, че трябва да си вземеш добри тампони за да карат, а нямам идея как можеш да имаш гаранция /вкл. и МП/ така че - късмет! 

Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух
Мечо Пух
- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Мерси за мненията, колеги.
.
Та още преди колата да е влезнала в сервиза, вече знам че съм за носач и за рейка
и най-вероятно и за каре на кормилния прът...абе направо си е
майката!
Ами това не съм го пробвал, НО вчера легнах под колата, по-скоро я гледах така да се каже от страни на пълен десен, и какво да видя, ЦЕЛИЯ носач (левия) беше в масло (хидравлично разбира се), което от рейката явно капе точно върху носача, и оттам ми е заминал тампона, сигурно го разкискало (ако може така да се каже). И понеже го събира върху носача аз не съм видя и течnikolovvd написа:При спрян автомобил, ако с крак бутнеш гумата назад мести ли се?

Та още преди колата да е влезнала в сервиза, вече знам че съм за носач и за рейка


- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Еми днес бях на масйтор, след няколко дена почват колата и се почва както следва:
тампон на десен носача;
тампон на ляв носач;
рейка за рециклаш (само свалянето 100лв)
съединител целия (като се е тръгнало да е поред)
семрингче на скоростната кутия (сълзи);
Еми тва е отдолу, а имам и известни проблеми по двигатела;
Предвидил съм около 900лв и дано да стигнат...
КАто го направя ще пи6а, между временно колеги който имат инфо за цени на посочените части могат да споделят...така и по-добре ще планирам средствата.
А и ако може да споделят добър сервиз за хидравлики, каде да я занеса като момчетата я свалят, защото не рециклират..
тампон на десен носача;
тампон на ляв носач;
рейка за рециклаш (само свалянето 100лв)
съединител целия (като се е тръгнало да е поред)
семрингче на скоростната кутия (сълзи);
Еми тва е отдолу, а имам и известни проблеми по двигатела;
Предвидил съм около 900лв и дано да стигнат...
КАто го направя ще пи6а, между временно колеги който имат инфо за цени на посочените части могат да споделят...така и по-добре ще планирам средствата.
А и ако може да споделят добър сервиз за хидравлики, каде да я занеса като момчетата я свалят, защото не рециклират..
- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Та както споменах, като отстраня повечето проблеми ще напиша и колко излезе, та по същество:
Рециклаж на хидравлична рейка без монтажа - 160лв
Съединител комплект - 205 лв
Термостат - 15лв
Семеринг избирател - 12 лв
Шарнир преден носач - 2х 19лв = 38лв
Тампон преден десен носач - 12лв
Гумен пръстен капачка термостат 13.40лв
Хидравлично масло - 28.36
Масло скоростна кутия - 73.32лв
Комплект високоволтови кабели - 70.73
Антифриз - 43.56
Общо части: 671.37
За работа ми взеха 243 лв.
Остана ми реглаж на предница (волана ми половин оборот ма дясно), Предни дискове и задни накладки
Рециклаж на хидравлична рейка без монтажа - 160лв
Съединител комплект - 205 лв
Термостат - 15лв
Семеринг избирател - 12 лв
Шарнир преден носач - 2х 19лв = 38лв
Тампон преден десен носач - 12лв
Гумен пръстен капачка термостат 13.40лв
Хидравлично масло - 28.36
Масло скоростна кутия - 73.32лв
Комплект високоволтови кабели - 70.73
Антифриз - 43.56

Общо части: 671.37
За работа ми взеха 243 лв.
Остана ми реглаж на предница (волана ми половин оборот ма дясно), Предни дискове и задни накладки

Love sucks......true love swallows!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта