Турбото на 1,8TD, модел и спецификаций

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Турбото на 1,8TD, модел и спецификаций

Мнение от Overclock » 02 юни 2006, 10:09

Имате ли представа какъв е модела на турбокомпресора на дизеловите двигатели и кой е производителя.Някъде по руските сайтове имаше доста пълна информация, но нещо не я намирам.

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 02 юни 2006, 10:41

Намерих го слчайно, Garret 2 e модела.

ARR_
потребител
потребител
Мнения: 197
Регистриран: 12 авг 2005, 18:41
Модел на автомобила: 96 Ford Escort 1.6 16v Ghia Turnier
Местоположение: Кърджали
Status: Извън линия

Мнение от ARR_ » 02 юни 2006, 12:57

За тази ли става въпрос?
Изображение

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 02 юни 2006, 14:34

Точно тази е, но няма нищо повече по въпроса.Ремонтен кит за този модел струва 240лв.

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 02 юни 2006, 15:27

Какво точно те интересува :?:

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 02 юни 2006, 16:25

Исках да си ремонтирам турбото, но се оказа, че май няма смисъл.Турбото си е наред, не свири, вдига си 0,8bar налягане, а маслото което ми вкарва в двигателя не е от смазването на турбината както си мислех, а от маркуча които идва от капака на клапаните (за извеждане на подкартерните газове).Та въпросния маркуч се включва точно преди турбото в резултат на което турбината вкарва въздух + масло в двигателя и вече два пъти се самозапалва.Водачите на клапаните са придобили елипсовидна форма, а най-вероятно и сегментите са за смяна.В събота я вкарвам в бокса, че взе да ме дразни това положение.

Потребителски аватар
Plasmo
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 08 юни 2006, 10:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 DOCH 16V/80 k.c. ( претъпкана с екстри :D )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Plasmo » 11 юни 2006, 20:33

A дали на 1.8 ТД може да му се сложи Т3/Т4 турбина? И има ли смисъл?
Live on the edge, or you're taking too much space!

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 26 юни 2006, 16:19

Теоритично може, дори вече са относително разпространени и фланците, но това няма да ти реши всички проблеми, а напротив ще се открият доста нови: 1.желателно е да се помисли за допълнително охлаждане на маслото /маслн радиатор/; 2.за помисли за нов интеркулър; 3.ако е бенз. трябва да се пренастрои инжекциона и ъгъла на предварение, а ако е дизел да се пренастрои ГНП, а може да се наложи и нови дюзи с по-голям дебит /въобще добре е да се направи и един чип тунинг/; 4.нов воден радиатор с висококапацитетен ел. кулър; 5.различните тръбопроводи да с подменят с подсилени.

Самата подмяна на турбината с по-високо капацитетна не може да направи чудо, а дори може да влоши положението, защото двигателя като цяло е настроен да работи със сток турбината.

лл. това като цяло си е скъпо и сложно за изпълнение удовоствие, но с оглед на развитието на индустрията в тази насока може да се постигнат доста високи показатели!

4o4o
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 11 дек 2004, 22:37
Модел на автомобила: ford escort 1.8 TDI '97, комби
Местоположение: Варна <-> София
Status: Извън линия

Мнение от 4o4o » 13 юли 2006, 16:25

Колеги, от изхода на турбото( входа на интеркулера) излиза едно маркуче(тръбичка) което стига до помпата(Лукас) от предната страна. Имате ли идея за какво служи, защото при мене (Ескорт 1.8 ТД, 97г) маркучето се е скъсало и когато работи колата откъм помпата капе нафта. В момента съм ги затапил от двете страни, и двигателя секаш работи без проблеми.

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Мнение от Mondeo18TDI96 » 13 юли 2006, 17:00

4o4o написа:Колеги, от изхода на турбото( входа на интеркулера) излиза едно маркуче(тръбичка) което стига до помпата(Лукас) от предната страна. Имате ли идея за какво служи, защото при мене (Ескорт 1.8 ТД, 97г) маркучето се е скъсало и когато работи колата откъм помпата капе нафта. В момента съм ги затапил от двете страни, и двигателя секаш работи без проблеми.
Не съм специалист ама мисля че това е за "турбокомпенсатора" на помпата - според налягането на турбото помпата да си регулира дебита на нафтата ...

При пробит мъркуч - би трябвало изобщо да нямаш турбо (щото няма налягане на въздуха) ...

при сегашното ти положение (затапени краища) ... ще има налягане, но пък помпата няма да пуска повече нафта ... и ефекта от турбото ще е минимален: много кислород, малко нафта == почти атмосферен дизел (но никога няма да пуши :) ) ... но може и да не съм прав !

4o4o
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 11 дек 2004, 22:37
Модел на автомобила: ford escort 1.8 TDI '97, комби
Местоположение: Варна <-> София
Status: Извън линия

Мнение от 4o4o » 13 юли 2006, 17:07

притеснява ме това че има нафта е този маркуч :( . ако е това за което казваш( и аз имам някакви такива подозрения) не би ли трябвало по маркуча да се подава въздух към помпата.
Или имам проблем в самата помпа- я мембрана се с спукала, я някое уплътнрние пропуска?

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Мнение от Mondeo18TDI96 » 13 юли 2006, 20:44

4o4o написа:притеснява ме това че има нафта е този маркуч :( . ако е това за което казваш( и аз имам някакви такива подозрения) не би ли трябвало по маркуча да се подава въздух към помпата.
Или имам проблем в самата помпа- я мембрана се с спукала, я някое уплътнрние пропуска?
със сигурност имаш проблем!

в мъркуча трябва да има само въздух (с налягането на турбото) ... предполагам че у-ва (пневматично) някакъв клапан в помпата който при теб не е наред!

намери си свестен майстор за диагностика

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 14 юли 2006, 11:31

Преди време и при мен се беше скъсало това маркуче и просто колата умря - едвам набираше и направо ми скъса нервите /докато съвсем случайно видях проблема/, но при мен от маркучето не капеше нищо!

tonko_46
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 12 фев 2008, 18:15
Модел на автомобила: форд мондео 1,8д
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Мнение от tonko_46 » 13 фев 2008, 17:47

Overclock написа:Исках да си ремонтирам турбото, но се оказа, че май няма смисъл.Турбото си е наред, не свири, вдига си 0,8bar налягане, а маслото което ми вкарва в двигателя не е от смазването на турбината както си мислех, а от маркуча които идва от капака на клапаните (за извеждане на подкартерните газове).Та въпросния маркуч се включва точно преди турбото в резултат на което турбината вкарва въздух + масло в двигателя и вече два пъти се самозапалва.Водачите на клапаните са придобили елипсовидна форма, а най-вероятно и сегментите са за смяна.В събота я вкарвам в бокса, че взе да ме дразни това положение.
имам същия проблем

escorttd
Status: Извън линия

Мнение от escorttd » 14 фев 2008, 12:34

Overclock написа: ...и вече два пъти се самозапалва..
как така се самозапалва??? паркираш някъде и тя сама се запалва?
Я обясни симптомите в детайли да се опитаме да помогнем.

vasilev
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 07 фев 2006, 17:58
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 tdi-94
Местоположение: русе
Status: Извън линия

Мнение от vasilev » 17 фев 2008, 21:41

Колеги, четете кога е пуснато питането през м. юни 2006 год. Ноистина ли очаквате да получите някакъв коментар? :cry:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 26 госта