осветление в пепелника
- voodoo58
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 01 май 2006, 17:57
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TDI 97''
- Местоположение: СОФИЯ
- Status: Извън линия
осветление в пепелника
Хора как да се добера до крушката да я сменя барчета ли се свалят ?
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: осветление в пепелника
Закачена е за корпуса на запалката. Стига се трудно, но с упоритост - става. Сваляш запалката, ако може и нишата под музиката, може да свалиш и кората около скоростите...за да можеш да стигаш що годе до задната страна на запалката...доста време мина от последното и сваляне при мен и май съм позабравил...voodoo58 написа:Хора как да се добера до крушката да я сменя барчета ли се свалят ?
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз съм го преживял, но на ескорт и след това на ориона.
Не знам как е на мондео , но предполагам че както и на другите модели. Всичките ми опити да я извадя без да сваля запалката претърпяха неуспех. Свалих я и по спомен /беше преди година и половина - две/ се оказа че има някакво зъбче което държи крушката. Проблема и на двете коли дойде след това, запалката никога повече не можа да се захване към гнездото си стабилно както беше
Не знам как е на мондео , но предполагам че както и на другите модели. Всичките ми опити да я извадя без да сваля запалката претърпяха неуспех. Свалих я и по спомен /беше преди година и половина - две/ се оказа че има някакво зъбче което държи крушката. Проблема и на двете коли дойде след това, запалката никога повече не можа да се захване към гнездото си стабилно както беше

Поздрави


- bratovched
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 11 май 2005, 16:33
- Модел на автомобила: ford eskort 1.4 1991
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
След дълго търсене, тук и в международните форуми, и след нито една думичка как се прави, реших, преди да пристъпя към услугите на майстор, да опитам сам... неволя...
та... запалка на мондео МК2 се сваля по следния начин:
1. Изваждаш пепелника
2. Изваждаш "кожуха" на скоростния лост - в предната си част е хванат с една права лайсна, а отстрани с обръч... всичко е на щипки.
3. през дупката на скоростния лост, се бърка под пепелника - зад запалката и се свалят двете букси.
4. Вадиш подвижната част на запаката (това с което си палиш цигарата)
5. Вътрешната част на запалката (там където е допира с подвижната част) се развива обратно на часовниковата срелка.
6. Тялото на запалката изпада през дупката на скоростния лост.
Поздрави и успех
la4o
та... запалка на мондео МК2 се сваля по следния начин:
1. Изваждаш пепелника
2. Изваждаш "кожуха" на скоростния лост - в предната си част е хванат с една права лайсна, а отстрани с обръч... всичко е на щипки.
3. през дупката на скоростния лост, се бърка под пепелника - зад запалката и се свалят двете букси.
4. Вадиш подвижната част на запаката (това с което си палиш цигарата)
5. Вътрешната част на запалката (там където е допира с подвижната част) се развива обратно на часовниковата срелка.
6. Тялото на запалката изпада през дупката на скоростния лост.
Поздрави и успех

la4o
Последна промяна от la4o на 05 юни 2007, 10:32, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта