Mondeo MK3: Смяна маншона на скоростния лост
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Mondeo MK3: Смяна маншона на скоростния лост
Как да сменим кожения маншон около скоростния лост на Мондео МК3?
Цялата процедура е наистина елементарна и няма нуджда да се разглобява таблото. Ще покажа няколко снимки с обяснения.
С времето и необработването на кожените повърхности, кожата се износва и започва да дразни окото.

Продават се евтини готови маншони от естествена кожа, които можем лесно да монтираме сами.
Първо се развива топката на скоростния лост - обратно на часовниковата стрелка. След това се изважда пружината и ограничителя за заден ход. Третата стъпка е да се извади целия корпус заедно с маншона.

Вкарваме пръсти в заградената част през кожата под корпуса и издърпваме нагоре. КОРПУСЪТ Е ПЛАСТМАСОВ - трябва да се внимава!
Големият модул е захванат с метални щипки:

Корпусът е разделен на няколко части - голяма - цялата основа, малка - хромираният пръстен и основа на маншона. Вадят се заедно и после на свобода се разглобяват. Трябва да се внимава с пластмасовите щипки на малките модули.




От тук процедурата е ясна - махат се скобите, сваля се старата кожа, слага се новата, слагат се скобите обратно и всичко по обратния ред. Ето го и резултатът:

Цялата процедура е наистина елементарна и няма нуджда да се разглобява таблото. Ще покажа няколко снимки с обяснения.
С времето и необработването на кожените повърхности, кожата се износва и започва да дразни окото.
Продават се евтини готови маншони от естествена кожа, които можем лесно да монтираме сами.
Първо се развива топката на скоростния лост - обратно на часовниковата стрелка. След това се изважда пружината и ограничителя за заден ход. Третата стъпка е да се извади целия корпус заедно с маншона.
Вкарваме пръсти в заградената част през кожата под корпуса и издърпваме нагоре. КОРПУСЪТ Е ПЛАСТМАСОВ - трябва да се внимава!
Големият модул е захванат с метални щипки:
Корпусът е разделен на няколко части - голяма - цялата основа, малка - хромираният пръстен и основа на маншона. Вадят се заедно и после на свобода се разглобяват. Трябва да се внимава с пластмасовите щипки на малките модули.
От тук процедурата е ясна - махат се скобите, сваля се старата кожа, слага се новата, слагат се скобите обратно и всичко по обратния ред. Ето го и резултатът:
- kkkc100
- потребител
- Мнения: 478
- Регистриран: 16 яну 2010, 23:32
- Модел на автомобила: Mondeo MK3 TDCI 2.0 130 HP /X.2001/
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Mondeo MK3: Смяна маншона на скоростния лост
гордея се с теб
на мк3 пак ли така се издърпва ? с пъхане на пръстите през кожата от долу на горе ?

Цял живот живееш само заради един миг.
Мигът ,заради който си струва да умреш
...и истински са живели само тези,
които са открили този свой миг...
Мигът ,заради който си струва да умреш
...и истински са живели само тези,
които са открили този свой миг...
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo MK3: Смяна маншона на скоростния лост
Благодаря, ще направя фанелки с име/телефон за феноветеkkkc100 написа:гордея се с тебна мк3 пак ли така се издърпва ? с пъхане на пръстите през кожата от долу на горе ?

Е че то това е за МК3?
Важно допълнение, горе съм пропуснал да кажа:
При сглобяването металните щипки се слагат първо на стърчащата пластмаса и с нея се набутват в дупките. Иначе падат надолу по корите и пак трябва да се разглобява, за да се извадят.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта