Ремонтен комплект инжектор (Някой да е купувал наскоро...)

Какво, къде и как мога да намеря? Справочник на Форд Фена.
Отговори
Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Ремонтен комплект инжектор (Някой да е купувал наскоро...)

Мнение от Dundee » 18 юни 2006, 22:49

... ей такава мембранка. Къде в София може със сигурност да я има? Утре ще ходя да търся и предпочитам да не губя много време в обикаляне. *00139*
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Последна промяна от Dundee на 26 юни 2006, 14:32, променено общо 1 път.
Изображение

Потребителски аватар
Луки
потребител
потребител
Мнения: 279
Регистриран: 29 дек 2005, 12:13
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Луки » 19 юни 2006, 01:02

това го купих на Симеон не знам кой номер е но до този магазин има външни железни стълби и се намига от Опълченска в дясно по Симеон посока Руски паметник
Изображение

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 20 юни 2006, 22:18

Намерих, обаче не е само гумичката, а цял ремонтен комплект. От магазин на някакви "Косер" АД, ул. "Цар Симеон" 178. Отрязаха ми главата - 21,50 лв. Сложих си мембранката, засега работи. 8)
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Изображение

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 20 юни 2006, 22:39

Луки написа:това го купих на Симеон не знам кой номер е но до този магазин има външни железни стълби и се намига от Опълченска в дясно по Симеон посока Руски паметник
Ае завих аз в дясно по Симеон, ама се забих нещо към Сточна гара??? *00147*

:wink:

Потребителски аватар
Луки
потребител
потребител
Мнения: 279
Регистриран: 29 дек 2005, 12:13
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Луки » 21 юни 2006, 00:04

кръгом и пак напред =)): =)): =)):
Изображение

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 26 юни 2006, 14:25

Точно така "репеър кит" е /комплект/ и струва мжду 20 - 22лв., но ти решава всички проблеми, а монтирането му е изключително лесно - само първо трябва да откчиш целия модул от планката, да отвиеш горивопроводите и после поставиш новия комплект и в обратен ред - без много бързане за около 20мин. Аз направих тая процедура преди около 2г. и засега държи.

пп. Много ми бе кофти докато разбера какъв е точно проблема и се учудих, колко лесно бе решението!

Фози
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 21 авг 2006, 09:43
Модел на автомобила: Mondeo-96 TDi Хечбек
Status: Извън линия

Мнение от Фози » 21 авг 2006, 09:52

Учуден съм че въпроса с инжекторите на дизелите не е много разискван защото ми се струват че са слабо място.
Предполагам че и ЕСКОРТ с 1.8ТД е със същия инжектор.
Когато взех колата, оригиналния вече беше изолиран, имах известни проблеми и реших да го сменя. От магазина на "КОЗЛОДУЙ 2" (или подобно) взех за около 40лв. цял. Има6е и комплекти за ремонт. Тази събота след по малко от 2 години ми се издъни отново.
Много се чудя дали да купя на КРАФТ но е около 120лв. или да изолирам стария и да стижа

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 22 авг 2006, 16:01

Незнам за вашите Фордчета но моят беше без инжектор когато ми свършеше нафтата с няколко оборота си палеше колата без риск да се запали ротора или статора на стартера :!:
За гожривната система на дизела е важно да няма въздух и боклуци затова моят съвет е да се сложи прозрачен маркуч от финния филтър до помпата така ако смуче въэдух от някъде няма да остане незабелязан :!: А преди финния филтър може да се постави един груп филтър който струва 3лв но може да ви спести много грижи от едри боклуци :D
Ако имате проблем с дизел знам това онова и мога да бъда полезен :idea:
Купи си Форд и бъди щаслив

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 08 сеп 2006, 13:35

Dundee написа:Намерих, обаче не е само гумичката, а цял ремонтен комплект. От магазин на някакви "Косер" АД, ул. "Цар Симеон" 178. Отрязаха ми главата - 21,50 лв. Сложих си мембранката, засега работи. 8)
Продай ми останалите джаджи от ремонтния комплект. Давам 15 кинта и си плащам куриера. Съгласен съм ако някой може да съдейства да си платя и за нов комплект. Проблемът ми е, че не планувам близко ходене до София. Както и далечно не планувам. Не го обичам това място :P
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 08 сеп 2006, 13:44

kurshuma написа:Незнам за вашите Фордчета но моят беше без инжектор когато ми свършеше нафтата с няколко оборота си палеше колата без риск да се запали ротора или статора на стартера :!:
За гожривната система на дизела е важно да няма въздух и боклуци затова моят съвет е да се сложи прозрачен маркуч от финния филтър до помпата така ако смуче въэдух от някъде няма да остане незабелязан :!: А преди финния филтър може да се постави един груп филтър който струва 3лв но може да ви спести много грижи от едри боклуци :D
Ако имате проблем с дизел знам това онова и мога да бъда полезен :idea:
1.6 не е 1.8. 1.8 си е проблемен с паленето. Не им е нещо като хората подкачащата помпа (пластинчатата в ГНП).
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 08 сеп 2006, 22:34

Аз не разбирам от дизели и когато заобиколих филтъра и вързах щуцерите директно, питах може ли да карам така. Стрестнаха ме много яко, да не съм посмял, че така щяло дръпне вода в помпата и ще скъса някакъв вал. Не трябвало да се кара без филтър - той не е само за боклуци, но спира и водата от резервоара.

Vaklin, след малко ти пращам л.с. за ремонтния комплект.
Изображение

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 09 сеп 2006, 00:52

Значи може и аварийно да минеш 100-200 километра без филтър, но за повече не бива. Помпата е прецизно изделие и не трябва да бъдат вкарвани никакви твърди частици в нея. Водата наистина я събира...
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Отговори

Върни се в “АВТОЧАСТИ И АКСЕСОАРИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта