Проблеми с разхода на гориво-CVH

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Проблеми с разхода на гориво-CVH

Мнение от fiestaracing » 12 юли 2006, 14:22

Здравейте колеги,имам мнооого гаден проблем!!!От известно време(1-1.5години) разхода ми беше доста висок и на бензин и на газ-13.5л/100км-(без значение градско или не),но нямах време да се занимавам с това!Та реших да се намеся в техниката!Смених всички филтри,кабели,свещи,ремонтен комплект на карбуратора-гарнитури О-пръстени,игла и т.н!Всичко беше много старателно почистено и сглобено!След това регулировка на карбуратора и газов анализ,регулировка на газовата система и пак газов анализ-всичко ОК!
Наливам и на любимата бензинец,газчица и....... тестове!Първо при леко подаване на газ(при работа на бензин) има страшно прекъсване в работата-поне 1-1.5сек и след това всичко се изчиства с един много неприятен тласък!Второ-разход на бензин извънградско-при скорост 80-120км/ч-9-9.5,за градско не ми се и опитва,разход на газ отново 13.5!Никаква динамика нито на газ нито на бензин!И всичко това при положение че колата е със сигурност правилно сглобена и регулирана!Нивото на СО е напълно в границите на нормалното!Нямам си и представа вече от какво може да е!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
MasterBo
потребител
потребител
Мнения: 94
Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007
Местоположение: Pleven / Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от MasterBo » 12 юли 2006, 15:34

Не съм специалист, нито твърдя, че разбирам, но ще ти кажа какво съм виждал.
Провери за спукана свещ. Свидетел съм как чисто нова свещ след 20км се пука Bosch. Провери си замасяването на двигателя. На някои автомобили съм виждал такъв резултат при неизправен смукач (механичен).
Малко вероятно, но също възможно е слаб генератор, или някакъв проблем в делкото ако не е EDIS.

Като последно, ремъци сменял ли си? Обтегнати ли са правилно?

Прекъсването и тласъка на място на празен ход ли се получава или в движение?
-=* Brain Powered by SlackWare *=-

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 12 юли 2006, 15:50

Алтернатора ми е нов т.е рециклиран в заводски условия!Свещите са ми NGK които сам си продадох,за това съм на 100000000000% сигурен в тях!При подаване на газ на място първо се замисля(заглухва с прекъсване) и така се форсира!А иначе в движение колкото и леко да и подавам газ първо забива и така започва да ускорява-адски дразнещо и опасно особенно в града нещо!Смукача ми е автоматичен но е полуелиминиран за да паля на газ,иначе си работи перфектно!Колата е с DIS запалителна система!
Като ми регулираха системите ми казаха,че проблема е в мотора,а не в карбуратора и газовото!Разрежда добре на средни обороти но има проблеми със свалянето на нивото на CO!Въпреки това е регулирано в норма!Не ми гори и капка масло-наливам 3.8л и при смяна източвам толкова!Мотора лично съм го правил,замервах и компресия-12атм равни за всички цилиндри! :(
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
MasterBo
потребител
потребител
Мнения: 94
Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007
Местоположение: Pleven / Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от MasterBo » 12 юли 2006, 16:05

Интересно е че в AutoData, Фиеста 1.4 FUJ (89-93г.) не е CVH а OHC. Коя годинка е таз Фиеста?
-=* Brain Powered by SlackWare *=-

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 12 юли 2006, 16:27

:D CVH е!!!!!!!!!Разфасовал съм го лично пък и продавам части от почти 5години!OHC показва само разположението на разпределителния вал-просто стандартен термин
fiestaracing-just race!!!

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 12 юли 2006, 17:07

На дис-а има ли маркуч за вакума (мапа ).Дали мести центровката (ъгала) в преходните режими или пук да закъснява да я промени? Баси и CVH-ите .

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 13 юли 2006, 15:35

:D Вчера намалих дебита на изпарителя,та поне на газ да свали малко разхода!Надявам се да има ефект!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 17 юли 2006, 17:48

:D Вече съм на 12.5 газ :D :D :D
paci:
Да я запратим в АГУ а ?
:wink:
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 18 юли 2006, 17:03

:D ОК няма проблеми!
Усъмних се в системата с многото вакумчета!Вчера разглобих всичките тия маркучета с клапани,филтърчета,и всичките подобни боклуци по които минава въздух и вакуум-имаше общо 2 запушени които елиминирах,а всички останали почистих и промих!Продухах всички маркучета,за тези в които се съмнявах-ги смених!Ефект нямаше никакъв!Опитах да проверя всички съпротивления по ел инсталацията-датчици проводници ,бобина и т.н-всичко си беше в граници!Само съпротивлението на първичната намотка на бобината в аутодата дават да е 0.4-0.6,а моето е 2-2.2,всичко останало е на ред!Възможно ли е просто бобината ми да дава слаба искра и в това да се крият повечето ми мъки!? :(
На бензин сякаш просто нямам ускорителна помпа-а тя работи-със сменеи мембрани е целия карбуратор!
Смених и въздушния филтър-без промяна
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
J6B
потребител
потребител
Мнения: 180
Регистриран: 15 май 2006, 02:01
Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от J6B » 19 юли 2006, 00:59

Да не би да нямаш центровка бе,я хвърли едно око...
А може и километража да те лъжи малко,да не си и сложил други гуми освен от предписаните

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 19 юли 2006, 01:23

fiestaracing,
Чета ти мненията и гледам че си мераклия :)
Защо не минеш направо на пълна инжекция и програмируемо запалване? Това си е съвсем на сериозно!
С колекторите на пълната инжекция ще получиш по-голяма дроселова клапа, много добър респонс и вероятно малко покачване на мощността. Единственото усложнение което виждам е електрическата помпа.
Казваше, че имаш и вал от турбо (макар че англичаните твърдят, че вала е като на XR2i, както и главата)...
Малко перформанс да извадиш от таз Фиеста :)
Виж за разхода нищо не мога да кажа... :lol: , пък може и да спадне, знае ли човек!

edit: г-н Микрокат е на същото мнение като англичаните, разпределителният вал на Фиеста турбо е като на този на 1.6EFI
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 19 юли 2006, 19:20

:D Това с колекторите го мисля от много отдавна,даже и без инжекция-с обикновен изпарител и замяна на DIS с обикновенно делко!Смятах да я правя чисто газова,без възможност за каквато и да било работа на бензин!Но финансовата ми картина в момента ме спира *unknw* !Търся спонсори :D :D :D !Ако някой реши да си хвърля EFi-ти,да знае че бих го оглозгал преди това!
След някой друг ден смятам да разглобя целия карбуратор!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 19 юли 2006, 19:40

Имам EFi колектори които сега седят в гаража...
И понеже е за опита ще ти ги заема за извесно време. Само ще платиш куриера до теб и после когато ми ги връщаш?
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 21 юли 2006, 15:04

:D :D Братле,много се радвам за обърнатото внимание!В момента съм много зает,до ден два ще се свържа с Теб,за да уговорим нещата,стига само да открия малко свободно време!Просто в момента съм на 200% зает и извън работа се занимавам с какви ли не "кочини"!В момента единственото което обмислям е варианта как да се прибера като/ако ми свърши газчицата по пътя! :shock:



Снощи поразглобих карбуратора и установих че няма достатъчно налягане на изхода на разпръсквача на ускорителната помпа!Струйката се точи мноого "финно" и мисля че това(количество гориво) е крайно недостатъчно!А от главния разпръсквач в малкото дифузьорче горивото направо се лее!!!Не зная тоя пич дето ми прави карбуратора какво е правил,но работата не е добре!Преди гореше много и вървеше много, а сега гори същото и изобщо не върви!


Между другото:питах доста приятелчета относно проблемите ми,едно мнение ми се стори логично:Когато отворите за щуцерите за газта(при "издупчване" на карбуратора,както при мен)подаване на газта се разпробият малко по-високо спрямо най-тясното сечение на дифузьорите се закачат част(1-2бр) от магистралите за въздух и гориво,и по този начин карбуратора респ. мотора се осакатява .....до следващия карбуратор........
fiestaracing-just race!!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта