Луфт
- MegatroniC
- потребител
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Луфт
Ако има луфт в кормилната уредба, не би ли трябвало при компютърен преглед на предницата, там при слагането на ония джаджи на гумите и на волана, да се покаже тоя проблем. На него ми казаха че геометрията на предницата ми е перфектна, дори предните гуми имат много малко износване от вътрешната страна, за което казаха че са сменяни преди да купя колата и че не ги е "яла" тя.
Та чуденката за луфта ми дойде, като паркирам на заден - радиуса на завоя е по малък в сравнение със служебната кола която карам (не форд). Или по принцип тия фиести не са толкова маневрени ?
Та чуденката за луфта ми дойде, като паркирам на заден - радиуса на завоя е по малък в сравнение със служебната кола която карам (не форд). Или по принцип тия фиести не са толкова маневрени ?
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Луфт във волана може да има и от карето на молана.
А що се отнася до маневреността... за Фиестата незнам (за съжаление не съм сядал за д волоно на този малък-голям автомобил), но резултата от сревнението на Ескорт и Мондео е, че Мондеото е доста по-маневрено. и ако вие сте прави за маневреността на Ескорта и Фиестата, това си го обяснявам с по-дългата база. Явно ги правят така, за да може все пак да завива по-дългия автомобил, а не да е като автобус...
А що се отнася до маневреността... за Фиестата незнам (за съжаление не съм сядал за д волоно на този малък-голям автомобил), но резултата от сревнението на Ескорт и Мондео е, че Мондеото е доста по-маневрено. и ако вие сте прави за маневреността на Ескорта и Фиестата, това си го обяснявам с по-дългата база. Явно ги правят така, за да може все пак да завива по-дългия автомобил, а не да е като автобус...
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Самия луфт в кормилната рейка може да се дължи: ако е много малък - то може да има вградена тъй наречената "еластична връзка", която се монтира за да абсорбира вибрациите /такава съм виждал във Волво 340 и някой японски коли/; ако обаче луфта си е голям: 1. износено каре, често те са пластмасови и не са скъпи; 2.износени кормилни накрайниици - не е болка за умиране; 3.Износен гребен на рейката - кофти ще ти трябва нова /слушал съм, че Фиестите имат слаби рейки, а на пазара е пъло с ментета, които не изкарват дълго/.
Но ако имаш наистина луфт в управлението, то трябва сериозно да му обърнеш внимание, защото може да стане голяма беля!!!
А колкото до маневреността, коите със задно са винаги по-маневрени /изключвам соц. возилата/, което се дължи на това, че ъгъла на завиване на колелото на колата с предно се ограничава от възможностите на карето.
Наистина големите коли с предно предаване завиват доста добре, но за това са снабдени с по-специали карета, които оскъпяват системата, а по-късно и ремонтите.
Но ако имаш наистина луфт в управлението, то трябва сериозно да му обърнеш внимание, защото може да стане голяма беля!!!
А колкото до маневреността, коите със задно са винаги по-маневрени /изключвам соц. возилата/, което се дължи на това, че ъгъла на завиване на колелото на колата с предно се ограничава от възможностите на карето.
Наистина големите коли с предно предаване завиват доста добре, но за това са снабдени с по-специали карета, които оскъпяват системата, а по-късно и ремонтите.
- MegatroniC
- потребител
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта