Свързване на маркучите за вакуум при Ескорт 1.4 моноинжекция
- MasterBo
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007 - Местоположение: Pleven / Plovdiv
- Status: Извън линия
Свързване на маркучите за вакуум при Ескорт 1.4 моноинжекция
Искам да попитам, някой възможно ли е да ми каже правилното свързване на маркучите на вакуума при моноинжекция.
Къде се свързва MAP сензора - на щуцера на моноинжекцията или на 1ви или 4ти цилиндър?
Искам да кажа, че поне според мен има разлика във вакуума на отделния цилиндир и общата точка на всмукателния колектор (горната част към инжекцията).
Къде се свързва тръбичката идваща от клапана на EVAP (оная джажа с въглен дето минават парите от резервоара)?
Една тръбичка идва от резервоара, минава през съда с въглен, минава през клапана и след това къде трябва да се свърже?
Какво представлява Fuel Trap (прилича на малко филтърче на маркучите за вакуум)? И фатално ли е ако липсват?
Къде се свързва MAP сензора - на щуцера на моноинжекцията или на 1ви или 4ти цилиндър?
Искам да кажа, че поне според мен има разлика във вакуума на отделния цилиндир и общата точка на всмукателния колектор (горната част към инжекцията).
Къде се свързва тръбичката идваща от клапана на EVAP (оная джажа с въглен дето минават парите от резервоара)?
Една тръбичка идва от резервоара, минава през съда с въглен, минава през клапана и след това къде трябва да се свърже?
Какво представлява Fuel Trap (прилича на малко филтърче на маркучите за вакуум)? И фатално ли е ако липсват?
-=* Brain Powered by SlackWare *=-
- MasterBo
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007 - Местоположение: Pleven / Plovdiv
- Status: Извън линия
Ако се свързват и двете на 1ви цилиндър на всмукателниа колектор, то тогава какво се свързва на щуцера на инжекцията. На CFI-то има 3 щуцера, 2 са за охладителната система а третия? аз бях постнал преди една тема за това
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... highlight=
buhap, преди си ми отговорил на тази тема, че там отива маркучето за бензиновите пари. Аз там съм го свързал.
Остава въпроса за MAP.

Има ли значение в коя точка ще го свържа? P1, P2 или P3?
И да речем в един определен момент
P1 е различно от P3 и P2 е осреднена стойност на вакуума към четирите цилиндъра.
Разликата дали е значителна за MAP сензора?
buhap, много ще съм ти благодарен ако можеш да сложиш снимчица на твоя двигател да видя.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... highlight=
buhap, преди си ми отговорил на тази тема, че там отива маркучето за бензиновите пари. Аз там съм го свързал.
Остава въпроса за MAP.

Има ли значение в коя точка ще го свържа? P1, P2 или P3?
И да речем в един определен момент
P1 е различно от P3 и P2 е осреднена стойност на вакуума към четирите цилиндъра.
Разликата дали е значителна за MAP сензора?
buhap, много ще съм ти благодарен ако можеш да сложиш снимчица на твоя двигател да видя.
Последна промяна от MasterBo на 13 фев 2008, 09:50, променено общо 1 път.
-=* Brain Powered by SlackWare *=-
-
- потребител
- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Снимка няма да стане шот нямам фото.
Сега видях точно.Мап-а през някакъв трап отива на 4 цел на смукателя(пред колата дясно) Р3 на схемата ти.На иджекц под двата щуцера за водата е вентилациата на резервоара.
Твоите щуцери за водата вързани ли са ?Моите стоят празни и незнам как са бели преди да сложат газовото (тогава обърнах внимание)
Сега видях точно.Мап-а през някакъв трап отива на 4 цел на смукателя(пред колата дясно) Р3 на схемата ти.На иджекц под двата щуцера за водата е вентилациата на резервоара.
Твоите щуцери за водата вързани ли са ?Моите стоят празни и незнам как са бели преди да сложат газовото (тогава обърнах внимание)
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
При мене също са като при buhap:
MAP-P3,вентилацията-Р2,отклонението на картерните газове-Р1(така си бяха надявам се да са правилно).
Водата е свързана по следния начин:
отклонението от маркуча за парното е включено в горния щуцер на инджекциона, долния щуцер-към колектора(нямам газ и съм сигурен за разположението).
MAP-P3,вентилацията-Р2,отклонението на картерните газове-Р1(така си бяха надявам се да са правилно).
Водата е свързана по следния начин:
отклонението от маркуча за парното е включено в горния щуцер на инджекциона, долния щуцер-към колектора(нямам газ и съм сигурен за разположението).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 27 госта