Дивотии при палене-нарочил съм стъпковото моторче...или...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kotyo
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 04 май 2006, 00:08
Модел на автомобила: MONDEO1.8 16v `94
Местоположение: София
Status: Извън линия

Дивотии при палене-нарочил съм стъпковото моторче...или...

Мнение от kotyo » 27 юли 2006, 21:43

Четох,четох намерих подобни симптоми,ама не е съвсем същото.
От около 2 месеца като запаля оборотите почват да играят- 1300-500-
???-1000-500 и ако не успее да угасне се стабилизират където трябва
/според температурата на двигателя/ .Прави го и на топло и на студено за не повече 1-3сек .
От няколко дни на студено задължително изгасва, а на топло е малко по-добре/или си въбразявам/ .
При втория или третия опит/на студено/ пали и всичко е ОК. Ако като запали ,успея да подам малко
газ навреме и задържа 2-3сек. също е ОК. Според мен има два основни варианта за проблема:
1.Стъпковото моторче/или по-скоро ел.магнит/ е клеясало и задържа
при първоначалното му задействане.
2.Клапана на системата за вентилация на резервоара отваря веднага,
което предизвиква преобогатяване на сместа или пък има спукан
маркуч м/у него и резервоара ,при което се получава ненормално обедняване.
Ако имате други идеи за причините или начина на отстраняване на проблема ,ще се радвам да ги споделите.

ПП Колата ми е само на бензин/виж профила/ и не проявява нестабилност на оборотите при никакви други режими.

kotyo
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 04 май 2006, 00:08
Модел на автомобила: MONDEO1.8 16v `94
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kotyo » 29 юли 2006, 20:42

Банда ,положението се влоши, вече е чудо ако не угасне! При второ-трето палене успява да се
стабилизира и всичко е наред, ама ме притеснява, а и форсирането на току що запален двигател
не е сред най-полезните за него процедури.

ПОМОООЩ!

Потребителски аватар
jmichev
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 05 мар 2006, 04:15
Модел на автомобила: Fiesta 1,4mi 92г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от jmichev » 30 юли 2006, 01:01

kotyo написа:Банда ,положението се влоши, вече е чудо ако не угасне! При второ-трето палене успява да се
стабилизира и всичко е наред, ама ме притеснява, а и форсирането на току що запален двигател
не е сред най-полезните за него процедури.

ПОМОООЩ!
Провери си бензиновата помпа. Аз имах същия проблем и като я сменик вси4ко е ок. А щом не можеш да я форсираш....99% е това!

kotyo
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 04 май 2006, 00:08
Модел на автомобила: MONDEO1.8 16v `94
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kotyo » 30 юли 2006, 22:01

Неее,имах предвид,че трябва да я форсирам/поне малко/ веднага след
като я запаля- иначе гасне.После всичко си е наред,въри си добре
колицата,ама трябва да я паля с чалъм и това много ме дразни. :evil:
Мерси за съвета, все пак.

stangen
потребител
потребител
Мнения: 488
Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от stangen » 30 юли 2006, 22:05

проблема може да е в стъпковото моторче , ТПС-а или налягане на горивото , защо не отидеш на някой елконаджия да ти каже.
Изображение

kotyo
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 04 май 2006, 00:08
Модел на автомобила: MONDEO1.8 16v `94
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kotyo » 08 авг 2006, 22:36

Да се похваля- реших проблема/а може би следствието/, частично поне!
Тъй като нямах време да отида на диагностика /не, че много им вярвам
на повечето сервизи/ карах докато положението се скапа съвсем.
Започна да работи на 3 цилидъра и нямаше никакво желание да се оправи.
Реших да проверя всички кабелчета маркучета по мотора и ....доста жестоко
се изгорих на едната тръба на EGR-a, а двигателя беше работил не повече
от 1.5мин .Дръпнах управляващото вакуумно маркуче и работата заспа.
Не мога да позная колата си, педала реагира и на най-малкото докосване
и почти никога не придърпва -направо фантазия. Също така изчезна странния
звук, силно наподобяващ "чукане на аванса", който се появяваше като подам
газ при по-ниски обороти/до 2500/. За съжаление проблема явно е в управлението
на EGR или някой :?: датчик, а не в клапата, която очевидно си затваря
много добре. Та ,ако двигателят ви пощурее и отказва да се държи логично
проверете си екологичните системи, понякога създават страшни проблеми. :evil:

Потребителски аватар
sdrei
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 27 яну 2008, 21:15
Модел на автомобила: MONDEO 4X4 2.0 136кс 1995
Местоположение: пловдив
Status: Извън линия

Мнение от sdrei » 30 яну 2008, 23:33

качи някаква снимка ако можеи на този маркуч каде точно е че идея нямам *072*

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 31 яну 2008, 09:04

sdrei написа:качи някаква снимка ако можеш на този маркуч каде точно е че идея нямам *072*
и аз я искам,че и при мен има нещо подобно от време на време. :!:
И обясни как го дръпна,извади го,намести го,изви го....??? *unknw*

Потребителски аватар
TURBOTO
потребител
потребител
Мнения: 644
Регистриран: 01 май 2007, 13:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от TURBOTO » 31 яну 2008, 09:13

Да колега,кажи малко повече за този маркуч,къде се намира,честно казано не бях чувал за подобна джаджа досега :oops: :oops:
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] и 50 госта