Теч на масло м/у скоростната кутия и десен задвижващ полувал
- MasterBo
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007 - Местоположение: Pleven / Plovdiv
- Status: Извън линия
Теч на масло м/у скоростната кутия и десен задвижващ полувал
Забелязах, че имам теч на масло от скоростната кутия/диференциала, там където влиза чашката (не знам как се нарича) в която е вътрешното каре на десния задвижващ полувал (полуоска).
Понеже във всичката документация, която имам, няма никъде нищо за скоростна кутия, някой може ли да ми каже там семеринг ли има, що ли? Кое може да е дефектно и как го сменя.
Т.е. едва ли ще си сваля сам скоростната кутия да я барникам, но поне някой ако е правил ремонт на това нещо да каже какви пари струват частите и работата.
Понеже във всичката документация, която имам, няма никъде нищо за скоростна кутия, някой може ли да ми каже там семеринг ли има, що ли? Кое може да е дефектно и как го сменя.
Т.е. едва ли ще си сваля сам скоростната кутия да я барникам, но поне някой ако е правил ремонт на това нещо да каже какви пари струват частите и работата.
-=* Brain Powered by SlackWare *=-
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
семеринг е. сменя се сравнтелно лесно: махаш шарнира, вадиш полуоската от чашката, приготвяш си една голяма тенджера под чашката и с един голям лост я издърпваш ( на зегер е отвътре, маха се със малко ряз и сила) от там ще изтече маслото на ск. кутия. като извадиш чашката ще видиш семеринга. излиза навън. с една яка отверка и ако трябва чукче го измъкваш и след това набиваш навия докато упре в черупката на лагера. сглобяваш по обратен ред: поначуваш чашката да влезе зегера, слагаш полуоска и т.н.
маслото е разискаво милион пъти от къде и колко да налееш. пипкава работа но лесна
маслото е разискаво милион пъти от къде и колко да налееш. пипкава работа но лесна
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Значи това е което намерих в архива намерено от Disc:
http://quantums.info/gearbox.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Взето от http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=2249" onclick="window.open(this.href);return false;
дано разбираш англииски
http://quantums.info/gearbox.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Взето от http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=2249" onclick="window.open(this.href);return false;
дано разбираш англииски
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Когато сменявахме на моя ми казаха, че не трябва да се тика на вътре. Изравни ми я пича с челото на отвора и нямаше грижи докъто тотално не сринах лагерите на диференцяла и не се разшуртя като лейка.jack71 написа: ...след това набиваш навия докато упре в черупката на лагера.
И друго:
Знам, че потекло ли е от тези семерини лагерите са за смяна. Тези семерини почти нищо не държат, лагерите вършат тази работа.
Всъщност не

Начи щом е потекло начи са разбити лагерите и полуоската играе, мачкат семерината и тя изпуска. Е верно няма нищо вечно, може да се е износила и да се разминеш само с нея. Щото в неделя каза, че нямаш шум от кутията. И при мен при смяната мисля, че нямаше но после се появи.
Ама не и беше лесно на тази кутия

Абе къде отидох ...

- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
за набиването докъде - въпрос на вкус казало кучето. моите бяха набити докрай заводски. да види неговата докъде е и дотам да я набие. ама да е равна. а пък и може да пробва първо със семеринг само преди да метне лагери. семеринга е евтин. а пък лагерите са отвратителна играчка. може да се размине само със семеринг....
- Plamen CONSUL 73
- потребител
- Мнения: 1160
- Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
- Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
- Местоположение: ВАРНА
- Status: Извън линия
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
мда. 60лв за сваляне на ск. кутия (колкото е смяна на съединител ) + 60 лв. за ремонт на ск. кутия. лично аз миналата седмица точно тия ла.на оправях. семеринга според мен си е лесен но всеки си приценява базата. аз лично никога не ходя на "майстори" и такъв си ми е принципа. по добре аз да си го направя с любов отколкото някой майстор през пръсти и после да го псувам 2 седмици...
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Набити заводски ?jack71 написа:за набиването докъде - въпрос на вкус казало кучето. моите бяха набити докрай заводски. да види неговата докъде е и дотам да я набие. ама да е равна. а пък и може да пробва първо със семеринг само преди да метне лагери. семеринга е евтин. а пък лагерите са отвратителна играчка. може да се размине само със семеринг....
Убеден ?
А не може ли да ги е избутал конуса ?
Нали е конус?
Дайте си говорим по темата и стига с тва ходи в сервиз и в еди кой се е еди колко си и друг а ама аз ги смених за по-малко щото смених и едни крушки и всъщост някой знае ли какви са и ка се сменяват крушките на ....
Е на TIN от някакъв шум на мотора отиде на оакване на БОШ (за момента се оказа нормално) та в момента се тръси стъкло за мигач.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта