Теч на масло м/у скоростната кутия и десен задвижващ полувал

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
MasterBo
потребител
потребител
Мнения: 94
Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007
Местоположение: Pleven / Plovdiv
Status: Извън линия

Теч на масло м/у скоростната кутия и десен задвижващ полувал

Мнение от MasterBo » 07 авг 2006, 11:33

Забелязах, че имам теч на масло от скоростната кутия/диференциала, там където влиза чашката (не знам как се нарича) в която е вътрешното каре на десния задвижващ полувал (полуоска).
Понеже във всичката документация, която имам, няма никъде нищо за скоростна кутия, някой може ли да ми каже там семеринг ли има, що ли? Кое може да е дефектно и как го сменя.
Т.е. едва ли ще си сваля сам скоростната кутия да я барникам, но поне някой ако е правил ремонт на това нещо да каже какви пари струват частите и работата.
Прикачени файлове
tech_maslo.jpg
Теч
-=* Brain Powered by SlackWare *=-

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 07 авг 2006, 11:38

Ами най-вероятно ти е отишъл семеринга :(

:twisted:

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 07 авг 2006, 11:45

семеринг е. сменя се сравнтелно лесно: махаш шарнира, вадиш полуоската от чашката, приготвяш си една голяма тенджера под чашката и с един голям лост я издърпваш ( на зегер е отвътре, маха се със малко ряз и сила) от там ще изтече маслото на ск. кутия. като извадиш чашката ще видиш семеринга. излиза навън. с една яка отверка и ако трябва чукче го измъкваш и след това набиваш навия докато упре в черупката на лагера. сглобяваш по обратен ред: поначуваш чашката да влезе зегера, слагаш полуоска и т.н.
маслото е разискаво милион пъти от къде и колко да налееш. пипкава работа но лесна

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 07 авг 2006, 15:01

Значи това е което намерих в архива намерено от Disc:
http://quantums.info/gearbox.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Взето от http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=2249" onclick="window.open(this.href);return false;
дано разбираш англииски

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 07 авг 2006, 22:45

jack71 написа: ...след това набиваш навия докато упре в черупката на лагера.
Когато сменявахме на моя ми казаха, че не трябва да се тика на вътре. Изравни ми я пича с челото на отвора и нямаше грижи докъто тотално не сринах лагерите на диференцяла и не се разшуртя като лейка.
И друго:
Знам, че потекло ли е от тези семерини лагерите са за смяна. Тези семерини почти нищо не държат, лагерите вършат тази работа.
Всъщност не :)
Начи щом е потекло начи са разбити лагерите и полуоската играе, мачкат семерината и тя изпуска. Е верно няма нищо вечно, може да се е износила и да се разминеш само с нея. Щото в неделя каза, че нямаш шум от кутията. И при мен при смяната мисля, че нямаше но после се появи.
Ама не и беше лесно на тази кутия :) сам видя как тръгвам и с тези 15-ки дето беше обут дъртия с тоя двигател като на моторетка ... Сега с тази по-се тръгва но с оня да направя такъв старт ...
Абе къде отидох ... *00147*

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 08 авг 2006, 11:07

за набиването докъде - въпрос на вкус казало кучето. моите бяха набити докрай заводски. да види неговата докъде е и дотам да я набие. ама да е равна. а пък и може да пробва първо със семеринг само преди да метне лагери. семеринга е евтин. а пък лагерите са отвратителна играчка. може да се размине само със семеринг....

Потребителски аватар
Plamen CONSUL 73
потребител
потребител
Мнения: 1160
Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
Местоположение: ВАРНА
Status: Извън линия

Мнение от Plamen CONSUL 73 » 08 авг 2006, 11:31

Абе не е шега работа ако не разбираш отиди на сервиз . Там и гаранция ще ти дадат, няма да струва кои знае колко .

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 08 авг 2006, 11:35

мда. 60лв за сваляне на ск. кутия (колкото е смяна на съединител ) + 60 лв. за ремонт на ск. кутия. лично аз миналата седмица точно тия ла.на оправях. семеринга според мен си е лесен но всеки си приценява базата. аз лично никога не ходя на "майстори" и такъв си ми е принципа. по добре аз да си го направя с любов отколкото някой майстор през пръсти и после да го псувам 2 седмици...

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 08 авг 2006, 23:11

jack71 написа:за набиването докъде - въпрос на вкус казало кучето. моите бяха набити докрай заводски. да види неговата докъде е и дотам да я набие. ама да е равна. а пък и може да пробва първо със семеринг само преди да метне лагери. семеринга е евтин. а пък лагерите са отвратителна играчка. може да се размине само със семеринг....
Набити заводски ?
Убеден ?
А не може ли да ги е избутал конуса ?
Нали е конус?
Дайте си говорим по темата и стига с тва ходи в сервиз и в еди кой се е еди колко си и друг а ама аз ги смених за по-малко щото смених и едни крушки и всъщост някой знае ли какви са и ка се сменяват крушките на ....
Е на TIN от някакъв шум на мотора отиде на оакване на БОШ (за момента се оказа нормално) та в момента се тръси стъкло за мигач.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта