Чукане в гърнето на катализатора.
- evg2
- потребител
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Чукане в гърнето на катализатора.
От една седмица забелязвам че при запалване и форсирване от ниски до средни обороти се чува притракване в първото гърне където е елемента на катализатора няма никакви други отклонения от работата на двигателя освен тоя шум.Някой има ли идея какво се прави като изключим най лесния отговор "смяна с нов".
Мондео 93 -2.0 комби
Мондео 93 -2.0 комби
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Чукане в гърнето на катализатора.
Катализатора си е заминал. Добре е до го оправиш в най-скоро време (изтърбушване или смяна с резонаторно гърне) за да не запуши всички гърнета до края, демек да не сменяш и тях!evg2 написа:От една седмица забелязвам че при запалване и форсирване от ниски до средни обороти се чува притракване в първото гърне където е елемента на катализатора няма никакви други отклонения от работата на двигателя освен тоя шум.Някой има ли идея какво се прави като изключим най лесния отговор "смяна с нов".
Мондео 93 -2.0 комби
Ама преди това огледай да не се е откачил някой закрепващ елемент...
- gmivanko
- потребител
- Мнения: 270
- Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
- Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ми може да пробваш като се качи някой да запали колата и да й даде газ, така както ти усещаш, че тропа, а ти (или някой друг) да клекнеш под колата и да чуеш дали е от вътре на гърнето (катализатора) или чукането е от вънка т.е. бие някъде в къпето. Може да пробваш да задържиш самото гърне или тръбата за да не бие толкова и да пробваш дали ще се чува.
Ако чукането е от вътре, то значи трябва или да се изтърбуши или да се смени с резонансно гърне (за да не ти бърка Ламбда сондата а от там и нормалната работа на двигателя)
А ако чукането е отвън, значи или ти се е скъсала някоя закрепваща гума (или някой го наричат "ластик") или ти се е закривило някое гърне поради разхлабено съединение (муфа).
Ако чукането е от вътре, то значи трябва или да се изтърбуши или да се смени с резонансно гърне (за да не ти бърка Ламбда сондата а от там и нормалната работа на двигателя)
А ако чукането е отвън, значи или ти се е скъсала някоя закрепваща гума (или някой го наричат "ластик") или ти се е закривило някое гърне поради разхлабено съединение (муфа).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта