Проблем със запалването на Scorpio 94г 8-клапана 115кс

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
perfekt
потребител
потребител
Мнения: 476
Регистриран: 09 мар 2006, 13:21
Модел на автомобила: MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ
Местоположение: Видин
Контакти:
Status: Извън линия

Проблем със запалването на Scorpio 94г 8-клапана 115кс

Мнение от perfekt » 14 авг 2006, 18:08

Здравейте колеги .Проблема е следният: двигателят пали и работи 1-мин и изгасва,ако опиташ пак няма да стане.След 10~15мин пак пали и гасне след 1-мин. Това беше до ДНЕС. До момента е подменен горивният филтър, припоено е релето което командва помпата(имаше една студена спойка) и е продухана системата към резервоара , но проблема се оказа електрически.......Поставих контролна лампа на +проводник който отива към помпата и ето какво се случи:Като подадеш на контакт помпата и лампата работят -3сек и след това изгасват(до тук всичко е нормално) ,но като стартираш тока изчезва.Пробвах да подам + на въпросният проводник но пак нестава.От днес изобщо не пали и установих също че няма ток и към свещите.Контактния ключ е с чип . Пробвах и с другият ключ да паля ама пак..........Моля ако някой е имал подобен проблем нека да сподели.Благодаря предварително
Последна промяна от perfekt на 15 авг 2006, 09:26, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
J6B
потребител
потребител
Мнения: 180
Регистриран: 15 май 2006, 02:01
Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от J6B » 14 авг 2006, 22:40

не съм гледал ел схемата на колата но на посоки ти казвам да погледнеш около контактния ключ и около таблото с предпазителите и релетата,може да имаш реле с нагоряли контакти....

Потребителски аватар
perfekt
потребител
потребител
Мнения: 476
Регистриран: 09 мар 2006, 13:21
Модел на автомобила: MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ
Местоположение: Видин
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от perfekt » 14 авг 2006, 23:03

Благодаря , но всичко това го прегледах под лупа днес.Много гаден ден.............

Потребителски аватар
J6B
потребител
потребител
Мнения: 180
Регистриран: 15 май 2006, 02:01
Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от J6B » 14 авг 2006, 23:20

ако си го прегледал и всичко работи това какво означава че имаш прекъснати кабели,нагоряли обувки,клеми,връзки по трасето след релетата...което ме съмнява много,щом казваш че и токове нямаш на свещите,значи че и на бобината нямаш най вероятно ток,и какво излиза няма на бензиновата помпа и на бобината ,я виж пак около релетата нещо си пропуснал...
май ще трябва да ти търся схемата на тоя кораб ся май..виж ако я намериш тая ел схема дай да я видим и да отгатнем къде е ..
ако не направи пробата като сложиш волтметъра и на контактния ключ и след предпазитела на бензиновата помпа но не на самата помпа...
проблема ти е между контактния ключ и релетата...отвори релето на помпата и ръката залепи котвата на релето и виж дали ще тръгне помпата...

Потребителски аватар
perfekt
потребител
потребител
Мнения: 476
Регистриран: 09 мар 2006, 13:21
Модел на автомобила: MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ
Местоположение: Видин
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от perfekt » 14 авг 2006, 23:29

Значи според мен ключа го разпознава (защото светодиода изгасва след 6-7сек) .Няма синхонизация между блока на имобилайзера и този на ЕКУ-то.Около контактния ключ прегледах и всичко ми се видя ок.Някой знае ли каде се намира този блок?Другият вариант е утре по кабелите по кабелита (на бобината на контактния ключ) или антената и хоп до него

Потребителски аватар
J6B
потребител
потребител
Мнения: 180
Регистриран: 15 май 2006, 02:01
Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от J6B » 14 авг 2006, 23:55

по кабелите ще ти е по трудно,като тръгнеш от бобината и стигнеш до мястото където влизат в купето и ще увиснеш,обикновено не са самички и влизат цял сноп и там мисля че ще те хване бяса ,макарче са с различни цветове,опитай се да намериш ел схема на кораба и виж къде е общата точка между помпата и бобината и ще го хванеш с едно две замервания...

Потребителски аватар
perfekt
потребител
потребител
Мнения: 476
Регистриран: 09 мар 2006, 13:21
Модел на автомобила: MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ
Местоположение: Видин
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от perfekt » 15 авг 2006, 09:25

става въпрос за бобинката която се намира на контактния ключ(антената на имобилайзера) , а не за запалителните които са 2 на брой

Потребителски аватар
J6B
потребител
потребител
Мнения: 180
Регистриран: 15 май 2006, 02:01
Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от J6B » 15 авг 2006, 12:11

значи контактния ключ не е в час..

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 15 авг 2006, 14:58

Ми да види има ли захранване на ECU'то и ще знае. Без схема нещата са определено трудни...
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 84 госта