Проблем със запалването на Scorpio 94г 8-клапана 115кс
- perfekt
- потребител
- Мнения: 476
- Регистриран: 09 мар 2006, 13:21
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Проблем със запалването на Scorpio 94г 8-клапана 115кс
Здравейте колеги .Проблема е следният: двигателят пали и работи 1-мин и изгасва,ако опиташ пак няма да стане.След 10~15мин пак пали и гасне след 1-мин. Това беше до ДНЕС. До момента е подменен горивният филтър, припоено е релето което командва помпата(имаше една студена спойка) и е продухана системата към резервоара , но проблема се оказа електрически.......Поставих контролна лампа на +проводник който отива към помпата и ето какво се случи:Като подадеш на контакт помпата и лампата работят -3сек и след това изгасват(до тук всичко е нормално) ,но като стартираш тока изчезва.Пробвах да подам + на въпросният проводник но пак нестава.От днес изобщо не пали и установих също че няма ток и към свещите.Контактния ключ е с чип . Пробвах и с другият ключ да паля ама пак..........Моля ако някой е имал подобен проблем нека да сподели.Благодаря предварително
Последна промяна от perfekt на 15 авг 2006, 09:26, променено общо 1 път.
- J6B
- потребител
- Мнения: 180
- Регистриран: 15 май 2006, 02:01
- Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
ако си го прегледал и всичко работи това какво означава че имаш прекъснати кабели,нагоряли обувки,клеми,връзки по трасето след релетата...което ме съмнява много,щом казваш че и токове нямаш на свещите,значи че и на бобината нямаш най вероятно ток,и какво излиза няма на бензиновата помпа и на бобината ,я виж пак около релетата нещо си пропуснал...
май ще трябва да ти търся схемата на тоя кораб ся май..виж ако я намериш тая ел схема дай да я видим и да отгатнем къде е ..
ако не направи пробата като сложиш волтметъра и на контактния ключ и след предпазитела на бензиновата помпа но не на самата помпа...
проблема ти е между контактния ключ и релетата...отвори релето на помпата и ръката залепи котвата на релето и виж дали ще тръгне помпата...
май ще трябва да ти търся схемата на тоя кораб ся май..виж ако я намериш тая ел схема дай да я видим и да отгатнем къде е ..
ако не направи пробата като сложиш волтметъра и на контактния ключ и след предпазитела на бензиновата помпа но не на самата помпа...
проблема ти е между контактния ключ и релетата...отвори релето на помпата и ръката залепи котвата на релето и виж дали ще тръгне помпата...
- perfekt
- потребител
- Мнения: 476
- Регистриран: 09 мар 2006, 13:21
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Значи според мен ключа го разпознава (защото светодиода изгасва след 6-7сек) .Няма синхонизация между блока на имобилайзера и този на ЕКУ-то.Около контактния ключ прегледах и всичко ми се видя ок.Някой знае ли каде се намира този блок?Другият вариант е утре по кабелите по кабелита (на бобината на контактния ключ) или антената и хоп до него
- J6B
- потребител
- Мнения: 180
- Регистриран: 15 май 2006, 02:01
- Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
по кабелите ще ти е по трудно,като тръгнеш от бобината и стигнеш до мястото където влизат в купето и ще увиснеш,обикновено не са самички и влизат цял сноп и там мисля че ще те хване бяса ,макарче са с различни цветове,опитай се да намериш ел схема на кораба и виж къде е общата точка между помпата и бобината и ще го хванеш с едно две замервания...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 84 госта