относно форд ескорт 4*4

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ford iv
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 17 авг 2006, 11:39
Модел на автомобила: ford escort 4*4
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

относно форд ескорт 4*4

Мнение от ford iv » 17 авг 2006, 12:08

имам форд ескорт 1600 16v 4*4.искам да попитам дали постоянно е вклю4ено 4*4 или се вклю4ва при определени ситуации?

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 17 авг 2006, 12:50

аз до сега не съм видял 4х4 ескорт :shock:
предполагам че има синхронизатор,тоест ако забоксува някое от предните колела да предаде движението към задните.Най-добре можеш да го провериш това ако колата е на трупчета и подегляш-ще видиш кои колела се въртят.Ако нямаш допълнителен лост за включване на задния мост е така.На някой джипове има едни врътки на главината които вкл/изкл. предаването на съответните колела.

ford iv
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 17 авг 2006, 11:39
Модел на автомобила: ford escort 4*4
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от ford iv » 17 авг 2006, 13:28

пробвал сам я на пяськ-пьрво прежьртат задните гуми.то4но за това не мога да разбера как то4но работи това 4*4.мерси за мнението

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 17 авг 2006, 14:00

Не, че е 100% сигурно, но някъде бях чел, че предаването на въртящия момент към преден/заден мост в нормални условия е нещо от рода на 25-30/75-70%...останалото зависи от това какъв е диференциала, но пък за него нямам и спомен...

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 17 авг 2006, 18:58

За къде е бил произведен екземпляра /тоест от къде е внесен/, защото преди време бях чел някъде, че за северните страни се произвеждат такива с перманентно 4Х4 в съотношение 50:50 и самоблокиращ се заден диф., а и по написаното от теб предполагам, че става въпрос за някой от тези и в такъв случай е нормално да избуксуват първо задните гуми, тъй като от зад е по-лека.

ford iv
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 17 авг 2006, 11:39
Модел на автомобила: ford escort 4*4
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от ford iv » 17 авг 2006, 21:53

колата е внесена от германия.купих я от някакав сноубордист.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 17 авг 2006, 22:02

Ее, значи е е от тази "северната" версия, което може само да ти е в плюс по неразчистените пътища "...когато зимата за пореден път ни изненада..." , а може да има и повишена степен на антикорозионна защита - тоест по-дебел слой боди от долу. Кофтито при теб е че трябва винаги да караш с четири еднакви като модел, марка, размери и износеност гуми /тоест да си имаш 4 еднакви зимни и летни обувки/ иначе е кофти - пробвал съм се да хитрувам с едно ауди куатро преди години - не става.

А иначе сподели как е разхода /предполагам, че ще има повишение, но с колко.../.

Иначе е голям кеф да караш АWD в риал тайм - възползваш се от всички плюсове на кола със задно и кола с предно предаване - майната му че ще струва повече!

ARR_
потребител
потребител
Мнения: 197
Регистриран: 12 авг 2005, 18:41
Модел на автомобила: 96 Ford Escort 1.6 16v Ghia Turnier
Местоположение: Кърджали
Status: Извън линия

Мнение от ARR_ » 17 авг 2006, 22:09

В книжката за Ескорт пише че е с постояно предаване към 4-те колела,като съотношението е 40% към предните гуми и 60% към задните.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 17 авг 2006, 22:13

Еми супер!

ford iv
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 17 авг 2006, 11:39
Модел на автомобила: ford escort 4*4
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от ford iv » 18 авг 2006, 01:35

да ти кажа 4естно при нормално каране изжанградско 100-110 хар4и около 7,5-8,а градско около 9.както казваш под лаисните е боядисана с нешто като шегре(по грапава боя).мерси за информацията.

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 06 ное 2006, 04:10

Не ми се пуска нова тема... много колебания имам какво да си харесам за следваща кола. То не бяха японски, опели... глупости.

Разумно ми е като вариант да си взема Ескорт от последните. Гледам че сте отворили приказката за корозия. Аджеба има ли Ескорта от тези години антикорозионна защита и от какъв тип? На някои коли им дават 10 год. вкл. и на Астрите след 1999 доколкото съм запознат.

Моя Орион за 6 год в БГ няма грам ръжда, но е Италианка. Означава ли че 6 год. сол и кал не са го догонили...
Изображение Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 25 госта