Фиеста 1.1- карбуратор или моно?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
gad
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 11 авг 2006, 00:38
Модел на автомобила: Fiesta 1.1mi '92
Местоположение: Пловдив/Ботевград
Status: Извън линия

Фиеста 1.1- карбуратор или моно?

Мнение от gad » 19 авг 2006, 19:26

Здравейте, наскоро взех една фиеста 1.1 и имам няколко въпросчета към запознатите:
1. Основното е че незнам чист карбуратор ли е или е моно, който я погледне все различно казва. На талона пише че е 37кв , 92год, със автоматичен смукач е.
2. Отзад пише fiesta clx, във форума четох някъде, че е нещо за нивото на оборудване, но тя горката няма никакви екстри.
3. Някакво масло 15w40 добре ли е да и сложа.

Иначе колицата е запазена, за градски условия е супер. Е малко подрусва, ама те и наште пътища са си еВали майката.
Ае поздрави и мерси.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 19 авг 2006, 19:40

Колега, добре дошъл в отбора, ама вземи да сложиш някоя снимка на това което има под капака и по-точно под въздушния филтър за да се опитаме да ти отговорим. Така както питаш трябва да се обърнеш към телевизия СКАТ там имат екстрасенси.

Потребителски аватар
gmivanko
потребител
потребител
Мнения: 270
Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gmivanko » 20 авг 2006, 01:51

Знаи като свалиш капака на въздушния филтър (ако е над самия карбуратор) и поглеждаш в самата клапа (дупката) на карбуратора и ако най-отгоре има само една извита тнка извита на 180градуса тръбичка значи е чист карбуратор. А ако пак най-отгоре има вместо тази игла (тръбичката дето обясних) влизат 2 жички значи трябва да е моно.

П.П. Но снимай самия двигател и самия карбуратор от горе (та да се види това дето обяснявах) И може да кажеш какъв вдигател е, като кажеш кода на двигателя, който ти го пише на Алуминиевата табелка при теглото и рема номера, на графа "Motor" (най-отпред на между фаровете) и също го има и на самия блок, но там е по-сложно да се намери, защото попринцип е много клеясало и не се паспознава много добре.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
gad
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 11 авг 2006, 00:38
Модел на автомобила: Fiesta 1.1mi '92
Местоположение: Пловдив/Ботевград
Status: Извън линия

Мнение от gad » 21 авг 2006, 01:38

Звънях в СКАТ и те незнаят. Иначе гледах в "дупката" и има нещо като извита тръбичка (пластмасова!), жички нямаше та може да е без моно. Двигатела е B6 май, но както и да е, ще я карам да и слагат газ така че газаджията треа да каже какво е, нали има значение за вида на газовата ако не се лъжа. Благодаря на отговорилите и ще помоля само да ми дадете някакви линкове с инфо за тея фиести да се информирам малко, щото в google нищо добро не намирам, само някви обяви ми дава. Мерси

Bakara
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 18 фев 2005, 14:19
Модел на автомобила: Ford fiesta
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от Bakara » 21 авг 2006, 09:46

На чистата карбураторна фиеста, карбуратора е двукамерен, а на моноинж. е само с една камера, ако не греша.

Потребителски аватар
gad
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 11 авг 2006, 00:38
Модел на автомобила: Fiesta 1.1mi '92
Местоположение: Пловдив/Ботевград
Status: Извън линия

Мнение от gad » 22 авг 2006, 00:27

В горния отговор не съм написал нищо вярно. Моноинджекцион е и двигатела не е B6, а е G6 :)

Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Мнение от licho » 23 авг 2006, 22:39

gad написа:В горния отговор не съм написал нищо вярно. Моноинджекцион е и двигатела не е B6, а е G6 :)
G6A е моноинжекция виж по каталозите.
а трябва да имаш ел фарове и часовник. вероятно нямаш запалка. и това е в екстрите на clx. иначе мини на диагностика няма да е лошо
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

Потребителски аватар
gmivanko
потребител
потребител
Мнения: 270
Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gmivanko » 25 авг 2006, 02:03

gad написа:...двигатела не е B6, а е G6 :)
Това вече е рдуга работа :wink: . Щом е G6, то значи може да е само G6A и това означава, че е с ламбда сонда (и катализатор с нея де :wink: ), което своевременно означава, че е моноинжекцион, за да може тази сонда да командва нещо... Това е поне от първо наблюдение на Autodata-та. 8) :wink:
Изображение Изображение

Потребителски аватар
gad
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 11 авг 2006, 00:38
Модел на автомобила: Fiesta 1.1mi '92
Местоположение: Пловдив/Ботевград
Status: Извън линия

Мнение от gad » 27 авг 2006, 03:49

Ето какво намерих в едно много готино сайтче, тука от форума го видях:
1.1- 40кв(54кс) 4ск.
1.1i - 37кв(50кс) 5ск.
Някой, ако има в бъдеще подобно питане на мойто и не разбира от двигатели, като мен :), може да се ориентира по киловатите (знаех си аз).
И двата мотора ги дават G6A! Струва ми се странно карбуратора да е с по-голяма мощност(цели 4к.с.:)). А на вас?

Потребителски аватар
gmivanko
потребител
потребител
Мнения: 270
Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gmivanko » 27 авг 2006, 10:16

Ето ви една Снимка от Autodata-та в която пише кой код каква мощност е :idea: :wink:
Изображение Изображение

Bakara
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 18 фев 2005, 14:19
Модел на автомобила: Ford fiesta
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от Bakara » 28 авг 2006, 09:00

Мисля че карба имаше повече коне защото моното е с катализатор, но не съм сигурен. Иначе като конструкция блоковете на двигателите май са еднакви, и двата са HCS ако не се лъжа, с повдигачи, долен РВ и верига, единствената разлика е горивната система, моно инжекциона има сигурно и ламбда сонда, за да може да управлява подаването на гориво и DIS запалване, докато карбуратора има EDIS запалване, при което май предварението се управлява от вакуума(разреждането) преди карбуратора. Това са свободни разсъждения, не си длъжен да ми вярваш, защото не съм сигурен.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта