Къде е жилото на ГНП на фиеста?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Cheater_blg
потребител
потребител
Мнения: 96
Регистриран: 18 юни 2006, 02:53
Модел на автомобила: Fiesta 1.8TCI '00
Местоположение: Blg
Status: Извън линия

Къде е жилото на ГНП на фиеста?

Мнение от Cheater_blg » 23 авг 2006, 19:06

Къде се намира жилото на газта?или може би е електронна газта?
Става въпрос за 1.8тд
Един карам на излизане от София и след Владая на Лукойл докато изпреварвам ми се откача газта,но не можах да го намеря жилото.И стиснах всички букси и колата се оправи.Мисля че проблема е че при някоя дупка се е откачила някоя букса.Вие как мислите?Има ли вероятност пак да ми се случи,понеже е доста неприятно докато изпреварваш да стане.

п.с. имам и снимка обаче пише:"ДОСТИГНАЛИ сте вашия лимит за качване на файлове от 2 MB"
Последна промяна от Cheater_blg на 24 авг 2006, 14:02, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 23 авг 2006, 20:43

Идея: изтрий 1-2 снимки в раздела "Моята кола" и ще ти се освободи поне 1 мб. Имаш мисля 3 почти еднакви на предницата. Освен това моите ги намалих на размери, щото повечето хора не си играят да кликват върху снимката за да я уголемяват, а си я гледат така. Като качвам малки снимки ми остава място за повече.

По темата: При мен жилото върви под горната греда - тая на която са табелките с номерата на шасито и др. А върху самата помпа няма как да не се забележи - най-обикновено жило е и се вижда върху горната и страна. ГНП е Бош. Не се сетих на кое викаш букси.
Изображение

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 23 авг 2006, 22:15

Значи винаги е било важно да се подхожда твърдо към питащия. А сега малко по-меко и задълбочено.
1. Гледаме каква кола кара момчето. И виждаме, че е фиестичка 2000 година.
2. Отваряме произволен смислен TIS и гледаме каква е помпичката.
3. Там виждаме следните неща:
- VP29/30
- VE4/10M2250/R1
- VE управлявана с магнитни вентили
4. Не се задълбочаваме кое какво значи, а съсредоточаваме вниманието си на последното тире.
5. Правим си единствения възможен извод: Жило за газта няма!

След евро 2 се иска wired throttle (не съм сигурен за дизелите дали не се казва по друг начин) за да може да се гарантират емисийте при всички режими на работа.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 23 авг 2006, 22:34

Vaklin написа:....
Начи помпата му няма нищо общо с моята и няма как да съм му от полза. Поне може да качи снимка че да го видим това чудо на техниката. Интересно ми е как изглежда.
Изображение

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 24 авг 2006, 06:12

Изглежда така...
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта