ск. кутия вече не хърка , но ДВГто хълца

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

ск. кутия вече не хърка , но ДВГто хълца

Мнение от jack71 » 13 сеп 2006, 14:01

като превключвам при високи обороти от 2на 3 или на 4та се чува прихъркване все едно не натискам съединителя докрай. съединителя е сменен скоро. може ли да са синхронизатори и дали може да ме остави някъде. или евентуално няма да всиза повече на определената скорост...
Последна промяна от jack71 на 14 сеп 2006, 10:38, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
ivo9180
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 01 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v zetec 95г
Местоположение: Пирдоп
Status: Извън линия

Мнение от ivo9180 » 13 сеп 2006, 15:14

Провери нивото и най-вече качеството на маслото в скоростите

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 14 сеп 2006, 10:13

ами снощи долях около 1/2 литър. верно не беше пълна. но като излязах да я пробвам и забелязах друго. като почне да минава 6к оборота почва да "хълца" и придърпва. а това нормално ли е?

ARR_
потребител
потребител
Мнения: 197
Регистриран: 12 авг 2005, 18:41
Модел на автомобила: 96 Ford Escort 1.6 16v Ghia Turnier
Местоположение: Кърджали
Status: Извън линия

Мнение от ARR_ » 14 сеп 2006, 13:32

jack71 написа:ами снощи долях около 1/2 литър. верно не беше пълна. но като излязах да я пробвам и забелязах друго. като почне да минава 6к оборота почва да "хълца" и придърпва. а това нормално ли е?
Възможно е това да е ограничителя на оборотите(прекъсвач,rev limiter),на моя Ескорт той е даже малко преди 6к оборота,разбира се това е само ако си караш на бензин,на газ такива екстри няма.
Другото което от което може да е са замърсени филтри.
Дай малко повече информация за двигателя-колко кс. е и какъв модел точно за да може да потърся повече инфо.

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 15 сеп 2006, 09:51

верно е от оганичител. снощи правих опит. на газ си минава оборотите одма. аз се изплаших данеби дюзата (ако има такава на моно) да е запушена. двгто е 1.6 Mi 91во лето. мерсаж

ARR_
потребител
потребител
Мнения: 197
Регистриран: 12 авг 2005, 18:41
Модел на автомобила: 96 Ford Escort 1.6 16v Ghia Turnier
Местоположение: Кърджали
Status: Извън линия

Мнение от ARR_ » 15 сеп 2006, 10:54

jack71 написа:верно е от оганичител. снощи правих опит. на газ си минава оборотите одма. аз се изплаших данеби дюзата (ако има такава на моно) да е запушена. двгто е 1.6 Mi 91во лето. мерсаж
Дюза има само че е една затова се води моно инжекцион.И е възможно да се запуши ако караш само на газ без да пускаш на бензин поне 1 път в месеца :D
Мен веднъж стария Ескорт който беше моно инж. така ме остави на пътя :oops: После уж я чистиха дюзата но след това пак не работеше както трябва, "забиваше" на средни обороти след това в по-високи се оправяше,явно майсторите не си бяха свършили добре работата :?
Но на теб щом ти върти до 6хил. оборота без проблем едва ли е запушена :D

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 24 госта