Сваляне на километраж на Ескорт 98г
- kurshuma
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
- Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
- Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Сваляне на километраж на Ескорт 98г
Моят километраж беше адски опушен и много прашен отвътре стрелките бяха почернели и много дразнеше
С часовника ситуацията беше почти същата
Сега разбирате защо трябваше да взема някакви мерки дано снимките са полезни и ви свършат работа
След като развиете двата болта на таблото и махнете врътките остават щипките излизат малко трудно и трябва да бъдете внимателни за да не нараните арматурното табло
С часовника ситуацията беше почти същата
Сега разбирате защо трябваше да взема някакви мерки дано снимките са полезни и ви свършат работа
След като развиете двата болта на таблото и махнете врътките остават щипките излизат малко трудно и трябва да бъдете внимателни за да не нараните арматурното табло
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Купи си Форд и бъди щаслив
-
- Status: Извън линия
- minov
- потребител с
- Мнения: 33
- Регистриран: 28 авг 2006, 15:59
- Модел на автомобила: Escort
- Местоположение: Белово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Антон Минов
А после лесно ли се закачва жилото слад като го сваля? Моето е по старото табло но мисля 4е е същото отзад на жилото? Искам да си сложа бели километражи и 6те трябва да го сваля цялото. Ти свалял ли си стрелките и после имаше ли проблем със слагането им?
- kurshuma
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
- Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
- Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Стрелки не съм свалял никога откакто на мторчето си скоростомера от тогава стрелки не пипам
Иначе твойто табло се сваля още по лесно самоче има един болт пред контактния ключ и един под врътките а после вече ти е ясно и накрая по обратен ред жилото просто се щрака в таблото без проблем
Иначе твойто табло се сваля още по лесно самоче има един болт пред контактния ключ и един под врътките а после вече ти е ясно и накрая по обратен ред жилото просто се щрака в таблото без проблем
Купи си Форд и бъди щаслив
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Свалянето и слагането на стрелката не е проблем, ако си внимателен и имаш необходимите инструменти за сваляне. Внимава се най-вече да не се изкриви остта или да не се извади отвътре заедно с пружинката, която е връща към нулата.
По важна е подготовката за сваляне на стрелката. Тя ти гарантира точността на спидомера след монтажа. Повечето такива устройства имат пин за ограничаване хода на стрелката (да не слиза под 10 или 0). Преди да пристъпиш към сваляне внимателно изваждаш този пин или щифт, след което оставяш стрелката да се спусне свободно и да се успокои. Тогава срещу върха слагаш белег с молив, химикал или тънкописец и пристъпваш към вадене на стрелката (някой спидомери имат белег, който е направен в завода производител).
Ако ще сменяш циферблата, желателно е да префвърлиш белега с една игличка (наслагваш ги и внимателно пробиваш през стария към новия), така че да остане едва забележим белег, а не дупка. След това почваш монтажа.
При поставянето на стрелката обратно, първо я монтираш леко колкото да се закрепи и пускаш да видиш дали върха й е точно срещу белега. Ако всичко е точно я натискаш да си дойде на мястото. Изместваш я нагоре и монтираш пина (ограничителя). От тук нататък и лесно. Продължаваш по обратния ред. Ако видиш зор с жилото го отвиваш от скоростната кутия и го набутваш в купето. След като монтираш километража възстановяваш нещата и си готов.
По важна е подготовката за сваляне на стрелката. Тя ти гарантира точността на спидомера след монтажа. Повечето такива устройства имат пин за ограничаване хода на стрелката (да не слиза под 10 или 0). Преди да пристъпиш към сваляне внимателно изваждаш този пин или щифт, след което оставяш стрелката да се спусне свободно и да се успокои. Тогава срещу върха слагаш белег с молив, химикал или тънкописец и пристъпваш към вадене на стрелката (някой спидомери имат белег, който е направен в завода производител).
Ако ще сменяш циферблата, желателно е да префвърлиш белега с една игличка (наслагваш ги и внимателно пробиваш през стария към новия), така че да остане едва забележим белег, а не дупка. След това почваш монтажа.
При поставянето на стрелката обратно, първо я монтираш леко колкото да се закрепи и пускаш да видиш дали върха й е точно срещу белега. Ако всичко е точно я натискаш да си дойде на мястото. Изместваш я нагоре и монтираш пина (ограничителя). От тук нататък и лесно. Продължаваш по обратния ред. Ако видиш зор с жилото го отвиваш от скоростната кутия и го набутваш в купето. След като монтираш километража възстановяваш нещата и си готов.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта