Форд Ескорт 1.3 - разход на масло
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 18 сеп 2006, 14:05
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.3i
- Status: Извън линия
Форд Ескорт 1.3 - разход на масло
Здравейте, имам от скоро Форд Ескорт 1.3, моноинжекцион с верига. Двигателят е на около 240000 км и има разход на масло около 250-300г. на 1000км. Това от гумичките ли е? Нормално ли е двигателя да е по шумен заради веригата или трябва да се регулират клапаните.
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
- kurshuma
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
- Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
- Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако колата има ГАЗовка е напълно възможно да са гумичките но проблемат няма съвсем да се реши тъй като 200-300гр. на 1000 км си е доста виж дали няма теч някъде от капака на главата или от някои семеринг запали я на място да работи и гледаи под колата кво се случва най лошият варянт е маслообирашти сегменти 

Купи си Форд и бъди щаслив
- BukTop
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 15 апр 2006, 19:07
- Модел на автомобила: Escort CL 1.3 карб 1995 МК VI
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Провери си за течове или омаслявания около двг. На мен също ми гореше по толкова (на същите километри съм) смениха ми гарнитура на капака на клапаните и след това заспа. Тя беше поддала от задната страна (тоест пада се под кутията на въздушния филтър и затова не се виждаше. Поне при мен си има ефект. Една такава гарнитура в Мото-Пфое мисля, че беше около 20-25 лв.
-
- потребител
- Мнения: 207
- Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
- Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
- Местоположение: София, Люлин
- Status: Извън линия
Колегите са прави за течовете, но смянат на маслоотразителните гумички при този двигател е лесна и удобна /без сваляне на главата/, а щом има и тракане е задължително до регулираш клапаните, което ще стане заедно със смяната на гумичките и също е лесно и става точно /при добър майстор/ и има осезаем ефект. Ако и след това остане тракане - верига, разпределителен вал /в блока е и трябва вадене на мотора/. Дано имаш късмет да не стигаш до там! 

Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух
Мечо Пух
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 06 окт 2008, 18:42
- Модел на автомобила: форд ескорт
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.3 - разход на масло
Ако постинга ви не е на кирилица модераторите най-вероятно ще го изтрият !
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 21 фев 2008, 17:34
- Модел на автомобила: Форд
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.3 - разход на масло
Няма как да са гумички на клапаните. Ако си направим малко сметка тази кола гори около 2-3литра масло на 10000хил.км което не е нормално.Предишната ми кола имах проблем с гумичките но на 8000хил. км. (на толкова сменям маслото) ми гореше около 300грама масло
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.3 - разход на масло
Гумичките спокойно могат да доведат до 1л-1.5л/ 1000км. Като взех Ескорта гореше 1.2/1000, след смяна разхода е минимален (не се налага доливане).pro написа:Няма как да са гумички на клапаните. Ако си направим малко сметка тази кола гори около 2-3литра масло на 10000хил.км което не е нормално.Предишната ми кола имах проблем с гумичките но на 8000хил. км. (на толкова сменям маслото) ми гореше около 300грама масло
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Форд Ескорт 1.3 - разход на масло
Гумичките на клапаните си е напълно възможно да създават подобни проблеми .Можеш да остановиш дали причината е в тях. Като колата е студена нека някой друг е пали,а ти застани отзад и гледай дали ще изпуши синкаво.Ако изпуши значи са те .Ако са гумички като постои по дълго време загасен двигателя-2-3ч. се стича масло в цилиндрите и после при палене е доста по видимо отколкото като е в движение колата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 25 госта