2.0 DOHC EFI - модификации
- tomny
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 25 юли 2006, 09:09
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
2.0 DOHC EFI - модификации
Привет, колеги
Благодарение на Billy_Boy попаднах на една блъсната Сиера, от която евентуално мога да взема двигателя. По принцип знам, че този мотор има три модификации с кодови имена N9A -122 hp, N9C - 120 hp и N9E - 115 hp. Моят (разваленият) е първия, разликата е в катализатора - първия няма, втория има регулируем, а третия - нерегулируем. Интересува ме имат ли конструктивна разлика помежду си, евентуално в ЕКУ-то, или разликата в мощността е само от катализатора (тоест, като се махне, няма разлика)? Собственика твърди, че е имал два катализатора, затова предполагам че неговия двг е 115 коня. Ако реша да го взема, може ли да се появи някаква несъвместимост? Ще ми се да се радвам на 122-та коня, или колкото от тях са оживяли до днес . Благодаря предварително
ПС: Не ми стана ясно защо ми заключиха другата тема??
Благодарение на Billy_Boy попаднах на една блъсната Сиера, от която евентуално мога да взема двигателя. По принцип знам, че този мотор има три модификации с кодови имена N9A -122 hp, N9C - 120 hp и N9E - 115 hp. Моят (разваленият) е първия, разликата е в катализатора - първия няма, втория има регулируем, а третия - нерегулируем. Интересува ме имат ли конструктивна разлика помежду си, евентуално в ЕКУ-то, или разликата в мощността е само от катализатора (тоест, като се махне, няма разлика)? Собственика твърди, че е имал два катализатора, затова предполагам че неговия двг е 115 коня. Ако реша да го взема, може ли да се появи някаква несъвместимост? Ще ми се да се радвам на 122-та коня, или колкото от тях са оживяли до днес . Благодаря предварително
ПС: Не ми стана ясно защо ми заключиха другата тема??
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта