РЕмонт на двигателя

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
jasonsmith
потребител
потребител
Мнения: 338
Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
Местоположение: София
Status: Извън линия

РЕмонт на двигателя

Мнение от jasonsmith » 26 сеп 2006, 07:28

Здравейте, влизам вчера в бокса за смяна на тампони на носачите, и моя майстор ми каза много неприятна новина:
- тампоните все още са добре, но тропа много здраво някое от каретата, днес ще го отваряме да го сменяме.
- Пича като чу как ми работи двигателя, ми каза че е по-добре да я продавам, тъй като трака много лошо на метал- ритмично тропане, без промяна при ниски и при високи обороти. Аз до сега си мислех че пак са ми се разхлопали клапаните :cry: От какво мислите че може да е, като е ясно че докато не се отвори двигателя няма да може да се каже..
Знаете ли някой майстор да ми го ремонтира, че моя майстор нещо не му се занимава и ми се струва много предубеден..
И още един въпрос, да я продавам ли или да си я оправям, събирам мнения за и против..

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 26 сеп 2006, 10:14

Потърси и друг майстор за консултация; то най-сигурния белег на амортизиран двг /тъй да се каже динамиката на процеса /е разхода на масло, след това драстичната загуба на динамика и накрая много трудния старт сутрин.

Ако не харчи масло, компресията е добре и като цяло двг е жизнен - то тракането /а то ще си е ритмично и то в цялата гама на оборотомера - какъвто и звук да излиза от двг то той ще излиза винаги нали частите от него си взаимодействат при всички обороти/ може да идва от клапаните и тези гадни хидрокомпенсатори, но те се сменят и като цяло не са много скъпи /то по-скъпо излиза труда за самото отваряне и затваряне на двг/.

пп:посъветвай се и на други места и тогава тегли чертата!

Потребителски аватар
jasonsmith
потребител
потребител
Мнения: 338
Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от jasonsmith » 26 сеп 2006, 10:31

лошото е че си харчи и масло, като вече не съм сигурен дали е в рамките на нормалното - около 1л. на 5000 км, а иначе за загуба на мощност и на трудно палене сутрин- за момента нямам проблеми, може просто да сме го хванали в ранен стадий..ако има изобщо такъв вариант..

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 26 сеп 2006, 10:45

Възможно е да ти трака и ангренажната веригата - най-вероятно се е разтегнала или е отишъл обтегача. По принцип много хора смятат, че когато ДВГ-то е с верига, то тя е вечна - това не е така - и веригата, зъбните колела и обтегача се сменят също като ангренажен ремък и ролки, самоче животът им е по-голям. Та освен "стандартното" тропане /от клапани - повдигачи/ на тези мотори, допълнителния шум може да идва и от ангренажната верига.

Има вероятност да са ти отишли и лагерите на коляновия вал, но това може да ти го каже специалист...

Относно разхода на масло от 1/5000 - все още си в нормата за такъв ДВГ на тази възраст.

:twisted:

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 26 сеп 2006, 10:54

Стига бе, че то на Алфите в книжките дават,че разход на масло до 1 на 3000 км. е нормално. Споко ако не си слагал някакви добавки за масло /тоест караш си с чисто масло/ то този разход си е ок., притеснително става, когато разхода надвиши 1 л. на 1000 км.

Потребителски аватар
jasonsmith
потребител
потребител
Мнения: 338
Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от jasonsmith » 27 сеп 2006, 09:08

Разконспирирахме проблема, оказа се че наистина тропането е от самия двигател, най- вероятно от билени лагери, живи здрави дано издържи така положението до пролетта, все още не е толкова сериозно положението, пък после ще ремонтираме..

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта