РЕмонт на двигателя
- jasonsmith
- потребител
- Мнения: 338
- Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
РЕмонт на двигателя
Здравейте, влизам вчера в бокса за смяна на тампони на носачите, и моя майстор ми каза много неприятна новина:
- тампоните все още са добре, но тропа много здраво някое от каретата, днес ще го отваряме да го сменяме.
- Пича като чу как ми работи двигателя, ми каза че е по-добре да я продавам, тъй като трака много лошо на метал- ритмично тропане, без промяна при ниски и при високи обороти. Аз до сега си мислех че пак са ми се разхлопали клапаните
От какво мислите че може да е, като е ясно че докато не се отвори двигателя няма да може да се каже..
Знаете ли някой майстор да ми го ремонтира, че моя майстор нещо не му се занимава и ми се струва много предубеден..
И още един въпрос, да я продавам ли или да си я оправям, събирам мнения за и против..
- тампоните все още са добре, но тропа много здраво някое от каретата, днес ще го отваряме да го сменяме.
- Пича като чу как ми работи двигателя, ми каза че е по-добре да я продавам, тъй като трака много лошо на метал- ритмично тропане, без промяна при ниски и при високи обороти. Аз до сега си мислех че пак са ми се разхлопали клапаните

Знаете ли някой майстор да ми го ремонтира, че моя майстор нещо не му се занимава и ми се струва много предубеден..
И още един въпрос, да я продавам ли или да си я оправям, събирам мнения за и против..
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Потърси и друг майстор за консултация; то най-сигурния белег на амортизиран двг /тъй да се каже динамиката на процеса /е разхода на масло, след това драстичната загуба на динамика и накрая много трудния старт сутрин.
Ако не харчи масло, компресията е добре и като цяло двг е жизнен - то тракането /а то ще си е ритмично и то в цялата гама на оборотомера - какъвто и звук да излиза от двг то той ще излиза винаги нали частите от него си взаимодействат при всички обороти/ може да идва от клапаните и тези гадни хидрокомпенсатори, но те се сменят и като цяло не са много скъпи /то по-скъпо излиза труда за самото отваряне и затваряне на двг/.
пп:посъветвай се и на други места и тогава тегли чертата!
Ако не харчи масло, компресията е добре и като цяло двг е жизнен - то тракането /а то ще си е ритмично и то в цялата гама на оборотомера - какъвто и звук да излиза от двг то той ще излиза винаги нали частите от него си взаимодействат при всички обороти/ може да идва от клапаните и тези гадни хидрокомпенсатори, но те се сменят и като цяло не са много скъпи /то по-скъпо излиза труда за самото отваряне и затваряне на двг/.
пп:посъветвай се и на други места и тогава тегли чертата!
- jasonsmith
- потребител
- Мнения: 338
- Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Възможно е да ти трака и ангренажната веригата - най-вероятно се е разтегнала или е отишъл обтегача. По принцип много хора смятат, че когато ДВГ-то е с верига, то тя е вечна - това не е така - и веригата, зъбните колела и обтегача се сменят също като ангренажен ремък и ролки, самоче животът им е по-голям. Та освен "стандартното" тропане /от клапани - повдигачи/ на тези мотори, допълнителния шум може да идва и от ангренажната верига.
Има вероятност да са ти отишли и лагерите на коляновия вал, но това може да ти го каже специалист...
Относно разхода на масло от 1/5000 - все още си в нормата за такъв ДВГ на тази възраст.

Има вероятност да са ти отишли и лагерите на коляновия вал, но това може да ти го каже специалист...
Относно разхода на масло от 1/5000 - все още си в нормата за такъв ДВГ на тази възраст.

- jasonsmith
- потребител
- Мнения: 338
- Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта