Картерни газове

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Картерни газове

Мнение от TIN » 05 окт 2006, 18:03

Здравейте колеги....
ИМам следния проблем....:(

Оказа се че ми липсва маркуча който отвежда картерните газове......някъде....
Случайно видях че горе в дясно на капака на ДВГ-то има едно цилиндърче и от него хвърля мъничко малсо с времето, на кабелите намиращи се отсреща....
Казаха ми че там трявба да има маркуч за картерните газове....
Въпроса ми е къде отива този маркуч ?

И нормално ли е хвърля от там масло....съвсем малко по кабелите срещу него....?

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 05 окт 2006, 21:17

отива във въздушния филтър поне на ескорта е така
там където влиза маркуча би трябвало да има едно дунапренче в кутията отвътре - ако си си купил филтъра от МП де
и аз незнам каква му е функцията ама щом е сложено там значи има причина
времето е като парите-никога не стига

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 05 окт 2006, 22:31

Ако някой има възможност да качи снимнка къде точно влиза на мондео..,,, :?
Моля...
Както и какъв трябва да бъде маркуча ? ( маслоустойчев и т.н. ?)
Явно моя го няма.....
Възможно ли е промяна в работата на мотора....по тази причина ?

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 06 окт 2006, 08:44

Проблема е отстранен ..

john3v
потребител
потребител
Мнения: 126
Регистриран: 17 авг 2006, 19:16
Модел на автомобила: VW Polo 1.9 SDi '99
Местоположение: Ст. Загора
Status: Извън линия

Мнение от john3v » 17 окт 2006, 23:13

Определено маркуча трябва да е масло и топлоустойчив. Аз дълго търсих такъв, като в магазините за авточасти, на които имаше и емблемката на форд ме гледаха някак странно и ми предлагаха някви маркучи на метър, дето и не можеш ги пробва. Та накрая срам не срам влязох в един магазин за тракторни части и хоп - готово. Продавачката ми отряза точно 20-те сантима, които ми трябваха, платих 48 стотинки и си тръгнах доволен.
Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 18 окт 2006, 09:05

Въпросът ми е по-скоро теоретичен. Става дума за следното:
Каква може да е причината картерните газове да излизат от щеката за измерване на нивото на маслото с доста високо налягане и дори да пръска масло при ДВГ работещ на бензин и оборудван с карбораторно хранене.

Маслен и/или компресионен сегмент?
Повече масло от нормарното?
Или нещо друго?

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 18 окт 2006, 12:07

По принцип секи мотор духа от някаде.Ако са запушени останалите маркучи за вентилациа ,отвора на щеката е единствения отдушник.Провери тези маркучи като начало ,ако не си го правил.
От компресионни сигменти духа ,понеже тяхната роля е да не допускат компресиата в картера.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 18 окт 2006, 14:54

Опасенията са за счупен компресионен сегмент, защото налягането е ненормално високо. Почти изхвърля щеката за маслото. Ако е от движението на буталата според мен не би трябвало да духа толкова, защото когато две от буталата се движат надолу, другите две се движат нагоре и като цяло налягането не би трябвало да се движи в широки граници.

Не става дума за моя двигател!!! :roll:

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 19 окт 2006, 00:11

nikolovvd написа:Опасенията са за счупен компресионен сегмент, защото налягането е ненормално високо. Почти изхвърля щеката за маслото. Ако е от движението на буталата според мен не би трябвало да духа толкова, защото когато две от буталата се движат надолу, другите две се движат нагоре и като цяло налягането не би трябвало да се движи в широки граници.

Не става дума за моя двигател!!! :roll:
замърсено и запушено е кечето в отдъшника или е запушен маркучът за отвеждането на картерните газове. от буталата не става никакво налягане. всичко е от пропуски покрай буталата, но докато не гори досадно много масло, няма какво да се прави, освен един маркуч от отдушника до земята (за да не цапа въздушният филтър )

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта