Искам информация за тампони и...
-
- потребител
- Мнения: 126
- Регистриран: 17 авг 2006, 19:16
- Модел на автомобила: VW Polo 1.9 SDi '99
- Местоположение: Ст. Загора
- Status: Извън линия
Искам информация за тампони и...
Колеги, случи ми се нещо много кофти.
Оказа се, че атернатора ми не зареждал изобщо и съм карал само на акумулатор (чисто нов 62Ач Монбат). Та в сервиза захванаха да ми ремонтират дефектния компонент, но м/у другото отктиха, че тампона на единия преден амортисьор бил за смяна (цена ~35лв), както и двата маншона (2х8лв), реглаж на преден мост (~15лв) ... Абе едно 160-180лв трябвало да заделя.
Въпроса ми е, дали цените които съм написал (и които са ми казали) без труда са реални?
Оказа се, че атернатора ми не зареждал изобщо и съм карал само на акумулатор (чисто нов 62Ач Монбат). Та в сервиза захванаха да ми ремонтират дефектния компонент, но м/у другото отктиха, че тампона на единия преден амортисьор бил за смяна (цена ~35лв), както и двата маншона (2х8лв), реглаж на преден мост (~15лв) ... Абе едно 160-180лв трябвало да заделя.
Въпроса ми е, дали цените които съм написал (и които са ми казали) без труда са реални?

- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Мда, напълно реално звучат, ама тампон на амортисьор не се сменя единично, затова 2та са ти някъде 35лв по памет. Маншон.... на какво? На накрайник или маншон противопрахов за амортисьор? Ако е второто, пак звучи реално, даже евтино ми се струва. Ако е първото абсурд да е толкова евтин. Реглажа си е услуга, цените варират, 15 лв. не е зле. Кофти работа с динамото, ама се оправя лесно, няма се плашиш!
Абе ти си цвете бе човек, нищо й няма на колата, само това да са й проблемите...
Ама как така тези неща станаха сумарно 160 180лв. Нещо те клатят в труда... тва да не е САЩ 35$/час?
Абе ти си цвете бе човек, нищо й няма на колата, само това да са й проблемите...
Ама как така тези неща станаха сумарно 160 180лв. Нещо те клатят в труда... тва да не е САЩ 35$/час?


-
- потребител
- Мнения: 126
- Регистриран: 17 авг 2006, 19:16
- Модел на автомобила: VW Polo 1.9 SDi '99
- Местоположение: Ст. Загора
- Status: Извън линия
Маншоните се намират отдолу на едни пръти (май са към кормилната уредба - нищо и никакви нагъгрени гуменяци).
А цената от 160-180лв с труда е заедно с реглажа и работата по алтернатора (цъфнали диоди) (35лв е само за диодите+10лв за това, че алтернатора се намирал на кофти място и им отнело бая време+20лв за смяната на тия маншони и тампони)
А дали майстора няма да се опита да ме цака с подмяната само на единия маншон?
Да взема да го питам?
П.С. Той ми сподели, че ~35лв бил горе-долу качествения тампон.
А цената от 160-180лв с труда е заедно с реглажа и работата по алтернатора (цъфнали диоди) (35лв е само за диодите+10лв за това, че алтернатора се намирал на кофти място и им отнело бая време+20лв за смяната на тия маншони и тампони)
А дали майстора няма да се опита да ме цака с подмяната само на единия маншон?
Да взема да го питам?
П.С. Той ми сподели, че ~35лв бил горе-долу качествения тампон.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Доколкото схващам става въпрос за маншоните на кормилната рейка те се сменят когато са скъсани(вижда се). Ако ти сменят само единия маншон ще личи по това, че единия ще е видимо по-нов от другия. Не се ли смени скъсания маншон във рейката ще попадне пясък който ще скапе рейката и тогава нещата стават сериозни.
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ааааа да, те се сменят поединично вече (маншоните, ама щом имаш 2 за смяна действай). Аз помня цена около 15 лв. бройката за хубави, щото по едно време ги сменях за норматив постоянно, сега от 3 години не са пипани. Не е нищо и никъв гуменяк
Пази си каренцето там. Абе ти да не въртиш гуми като излизаш от кръстовища?
Стига сега, кофти място алтернатор... казали са го да се намират на оплакване... да си видял майстор, който не мрънка? Все колата им проблем, а че ги мързи обикновено... никой не си признава. Пед*лите от Мото Пфое 3 часа ми сменяха масло на двигател. Голяяяям зор, иначе изобщо не ги беше срам да ми праснат 25 кинта за труд. От тях вече само чаркалаци и консумативи ще се взимат (масла, биалетки, тампончета и темподобни детски играчки) Труд невъ мор.

Стига сега, кофти място алтернатор... казали са го да се намират на оплакване... да си видял майстор, който не мрънка? Все колата им проблем, а че ги мързи обикновено... никой не си признава. Пед*лите от Мото Пфое 3 часа ми сменяха масло на двигател. Голяяяям зор, иначе изобщо не ги беше срам да ми праснат 25 кинта за труд. От тях вече само чаркалаци и консумативи ще се взимат (масла, биалетки, тампончета и темподобни детски играчки) Труд невъ мор.


-
- потребител
- Мнения: 126
- Регистриран: 17 авг 2006, 19:16
- Модел на автомобила: VW Polo 1.9 SDi '99
- Местоположение: Ст. Загора
- Status: Извън линия
Е, оказа се че ремонта е приключил. Без подмяна на тия тампони на амортисьора, щото били добре... така и не можаха да открият от къде ми е скърцането - сякаш има скрит дух в тая кола. Още малко и ще се замисля да я продавам, ако не може да се установи от къде е това скърцане - дразнещо е за меломан, като мен.
Ама и ба*и и труда ми праснаха - 10лв за това, че генератора бил на кофти място, 20лв за труда по самия него, 45 лв за диоден блок, 20 лв за реле-регулатор, 24 лв за труда по маншоните.... за едно няма нищо - хоп 154 лв (от които 73 за труда). Яко е да си имаш сервиз за автомобили.
P.S.: новия диоден блок е на тая фирма. Дали е нещо надеждно и заслужаващо си парите?
Ама и ба*и и труда ми праснаха - 10лв за това, че генератора бил на кофти място, 20лв за труда по самия него, 45 лв за диоден блок, 20 лв за реле-регулатор, 24 лв за труда по маншоните.... за едно няма нищо - хоп 154 лв (от които 73 за труда). Яко е да си имаш сервиз за автомобили.
P.S.: новия диоден блок е на тая фирма. Дали е нещо надеждно и заслужаващо си парите?

- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Tва че генератора е на кофти място можеш да им е*еш пу*ката май*а на тези пед*али. Това е несериозно, айде 20те лева труд по него, не са обект на коментар, 12лв труд по маншон си е меко казано клатене. Можеше и надолу, но зависи от майстора, затова всеки си има любим сервиз. Диоден блок, идея си нямам, реле регулатор, пак си нямам идея. Айде за фирмата, изглежда надеждно, дано поне да са свършили добра работа. То и ЕмКомплект ми удариха 30 лв труд за смяна на два тампона на стабилизираща, ама няма място за коментар, налагаше се.
А ако знаеш само от колко време мисля за Ауди... Ще му дойде и времето и на него, въпроса е наистина кога...
А ако знаеш само от колко време мисля за Ауди... Ще му дойде и времето и на него, въпроса е наистина кога...


-
- потребител
- Мнения: 126
- Регистриран: 17 авг 2006, 19:16
- Модел на автомобила: VW Polo 1.9 SDi '99
- Местоположение: Ст. Загора
- Status: Извън линия
Голям кеф, ама на буци!
Чирака на "майстора" ми прискрипал оригиналния ремък "БОШ" и съответно същия се оказва негоден. Сложили ми няква ментовка и си траят.
Спирам музиката по едно време и чувам как на обороти вие-е-е-еееее от пред, сякаш скопяват прасе.
Отварям капака и ми се набива в очите "новия" ремък на алтернатора - няква боза с жълти надписи. Побеснях!!! Обаждам му се на "майстора", като едвам се сдържам да не го сграбча през телефона, а оня ми вика "некрасиво е да питаш, дали съм ти сменил ремъка"
и "ела да го видим тоя проблем". След час гъзене и пипане и отваряне, затаваряне и бълимумамата какво още изкараха, че оригиналния ремък (пак "БОШ") на климатика ми бил пищял
Ми хубаво, казвам аз - досега нали все с него съм карал - звук не е издал, а сега ми лепвате тая ластика и ми изкарвате оригиналния, че бил пищял.
От липсата на натягане било пискало - ми айде, затягайте и да бягам, че път ме чака. Затегнаха и ... познайте какво. Днес умирам от срам отново - пищи два пъти по-силно, че и не само на обороти, ами и до към 1200 об/м.
Ха, кажете какво да правя?
Чирака на "майстора" ми прискрипал оригиналния ремък "БОШ" и съответно същия се оказва негоден. Сложили ми няква ментовка и си траят.
Спирам музиката по едно време и чувам как на обороти вие-е-е-еееее от пред, сякаш скопяват прасе.
Отварям капака и ми се набива в очите "новия" ремък на алтернатора - няква боза с жълти надписи. Побеснях!!! Обаждам му се на "майстора", като едвам се сдържам да не го сграбча през телефона, а оня ми вика "некрасиво е да питаш, дали съм ти сменил ремъка"




От липсата на натягане било пискало - ми айде, затягайте и да бягам, че път ме чака. Затегнаха и ... познайте какво. Днес умирам от срам отново - пищи два пъти по-силно, че и не само на обороти, ами и до към 1200 об/м.
Ха, кажете какво да правя?

- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Носи си пистолет. Вдъхва респект в кварталните майстори. Пак смях обаче при мен...
Мото Пфое казаха че имам къс накрайник на хидр. рейка за смяна. Купих си го отивам да го сменят. Свалят го... изненада, не е той. Дългия е. Добрееее сменям късия за дълъг... изненада не пасваааа. Отивам втори път с накрайника от Форда. (Оказва се че хидр. рейки се правят в Англия и Германия... та моята не била немска. Чудя се как Форд сглобен в Испания има английска рейка... ми някак си има)
Взимам новата рейка. Да ама е 1 см. по-дълга. Казвам му "отрежи я" оня... добреее. Отивам да пия кафе и да хапна, цял ден не бях ял. Неделя е, пътувах към София след няколко часа... абе работата спешна. Връщам се, взимам Фордьо и се бях уговорил с приятели да ми балансират предницата в извън работно време. Балансират ми я на крайно навиване, повече резба няма... Чудно, доволен съм, тъкмо повече контактна повърхност. Да, ама... кормилото седи настрани. Няма проблеми, аз съм с фланец и спортен волан. Тъкмо. Свалям и осъзнавам че каквото и да правя няма как да стане...
Момчетата ме гледат такъв отчаян и казват сваляме и режем. Познайте. Олигофрена дето ми сложи накрайника не го е отрязъл. Айде пак каквото той правил наново. Евала на пича, ще го позлатя, оправи ми сваляне слагане накрайника, рязане и баланс за 1 час. Сега като се върна в Ямбол ще има кой да заколя
Обектът е набелязан.
Мото Пфое казаха че имам къс накрайник на хидр. рейка за смяна. Купих си го отивам да го сменят. Свалят го... изненада, не е той. Дългия е. Добрееее сменям късия за дълъг... изненада не пасваааа. Отивам втори път с накрайника от Форда. (Оказва се че хидр. рейки се правят в Англия и Германия... та моята не била немска. Чудя се как Форд сглобен в Испания има английска рейка... ми някак си има)

Взимам новата рейка. Да ама е 1 см. по-дълга. Казвам му "отрежи я" оня... добреее. Отивам да пия кафе и да хапна, цял ден не бях ял. Неделя е, пътувах към София след няколко часа... абе работата спешна. Връщам се, взимам Фордьо и се бях уговорил с приятели да ми балансират предницата в извън работно време. Балансират ми я на крайно навиване, повече резба няма... Чудно, доволен съм, тъкмо повече контактна повърхност. Да, ама... кормилото седи настрани. Няма проблеми, аз съм с фланец и спортен волан. Тъкмо. Свалям и осъзнавам че каквото и да правя няма как да стане...
Момчетата ме гледат такъв отчаян и казват сваляме и режем. Познайте. Олигофрена дето ми сложи накрайника не го е отрязъл. Айде пак каквото той правил наново. Евала на пича, ще го позлатя, оправи ми сваляне слагане накрайника, рязане и баланс за 1 час. Сега като се върна в Ямбол ще има кой да заколя



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта