Защо не ми работела сиерката като хората? МИ трябвало акъл
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Защо не ми работела сиерката като хората? МИ трябвало акъл
Такаа.. нали си сменях разпределителния вал защото беше отишъл.. ИИИИ молятисе майстора ми е сложил ангренажното колело ла вала..НАОПАКИ... иии се измествала центровката и колата нямя душа да пръдне с извинение.. НЕ тя си вървеше ама харчеше много.. Нямаше обороти.. Придърпваше на под 2000 оборота.. И УЖАС ТИ КАЗВАМ!Сега отивам на сервиз за Газовата да ми я настроят ,че я разбутахме и на КАТ за номерата.. И на някоя клубна среща може да намина да видите черната перла- моят кораб! Умрях от яд! Нестига ,че мърляво работеше... ами и не я е зглобил като хората..Аз се чудя защо ангренажа седи толкова навърте и защо колелото опира в капака .. А то защо било..
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
кажи сега с майстора какво стана..? ;)
Колега, много те моля, кажи ми какво направи с майстора...!!! Защото е ужасно да ходим да си губим времето с самозвани майстори - мърлячи и да им се разминава само защото не ни се губи повече време. Аз досега за 10 години имам по малко проблеми с колите от естествени повреди отколкото проблеми, създадени от сервизи. И то и аз съм монтьор, и следя какво правят!
Майсторите са ни като държавата и те - мошеници и некадърници!
Знам, че нищо не си му казал, но ми е омръзнало от това. Последният номер е при смяна на ангренажа на кола на 4 години - след 2000 км се скъса ремъка, и то извън българия. Поне собственикът е сериозен и не си поплюва - на сервизът им е излязло солено и горчиво
Майсторите са ни като държавата и те - мошеници и некадърници!
Знам, че нищо не си му казал, но ми е омръзнало от това. Последният номер е при смяна на ангренажа на кола на 4 години - след 2000 км се скъса ремъка, и то извън българия. Поне собственикът е сериозен и не си поплюва - на сервизът им е излязло солено и горчиво
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: кажи сега с майстора какво стана..? ;)
Еми не съм му казвал нищо.. НО се ядосвам за другото - за спирачната помпа ,че ми взе уж 25 лева... и я бил носил да я обновят.. а то какво станало.. СИгурно я е разглобил той..Почистил я е и ми я е дал.НИщо не му казах..Но и на мен ми е писнало и ще го хвана и ще го накарам с тази помпа да ме заведе "майстора"на помпата и пред мен майстора да я отвори да я видим на какво прилича. Защото съм сигурен ,че тази помпа няма гумички като хората.Мърлячи много! Само ако ти е истински приятел човека или просто си е добър майстор можеш да разчиташ на него.Аз от този дето в момента ми прави колата съм доволен.И за него знам от други ,че е добър.. А от него знам ,че сиерата ми е 6-тата кола която прави след предишния ми майстор...
Тия дни ще му дам координатите за колегите от София които искат да го използват!Тамън може да се видим
Тия дни ще му дам координатите за колегите от София които искат да го използват!Тамън може да се видим
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
НА шайбата на коляновия вал на която са закачени малките ремъци има белези.Те са за предварение и т.н.На Разпределителния вал белега е на самото колело отвътрешната страна в дупките... Ще го снимам да го покажа в темата .. Според мен ще е полезно да се види.Обръщайки го ония идиот е изместил леко зъбите и е променил центровката.. Много се издразних..защото се набих с много пари за бензин докато я карах насам натам по сервизи.. и този гоф ме вкара едно с 50 лева... Един път няма да го забравя сипах 40 лева минах 25-30 км и ги нямаше... ЛЕЛЕ ..
другата тема е за центровката.. Тази е за ангренажното колело и за зацепването..
другата тема е за центровката.. Тази е за ангренажното колело и за зацепването..
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Днеска ще погледна и ще ти кажа. В момента правя основен ремонт и понеже свалих двигатела .. а главата с всички части е при майстора -за напасване на клапаните, защото стария майстор не е направил НИЩО.. И сега заради него ще правя основен ремонт..Ще направя нова Тема с снимки и обяснения за основния ремонт.КАк се прави кое как защо и т.н. Днеска ще започна да снимам.!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта