Защо не ми работела сиерката като хората? МИ трябвало акъл

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Защо не ми работела сиерката като хората? МИ трябвало акъл

Мнение от venom4o » 20 окт 2006, 16:29

Такаа.. нали си сменях разпределителния вал защото беше отишъл.. ИИИИ молятисе майстора ми е сложил ангренажното колело ла вала..НАОПАКИ... иии се измествала центровката и колата нямя душа да пръдне с извинение.. НЕ тя си вървеше ама харчеше много.. Нямаше обороти.. Придърпваше на под 2000 оборота.. И УЖАС ТИ КАЗВАМ!Сега отивам на сервиз за Газовата да ми я настроят ,че я разбутахме и на КАТ за номерата.. И на някоя клубна среща може да намина да видите черната перла- моят кораб! Умрях от яд! Нестига ,че мърляво работеше... ами и не я е зглобил като хората..Аз се чудя защо ангренажа седи толкова навърте и защо колелото опира в капака .. А то защо било..

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 20 окт 2006, 17:16


Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 20 окт 2006, 18:21

Е да ама тогава с един познат.. не с майстор и идея си нямахме ,че колелото е сложено наопаки .. Според стария майстор трябваше да е така .. Абе мажното е ,че я оправихме..

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

кажи сега с майстора какво стана..? ;)

Мнение от diesel1.6 » 20 окт 2006, 21:04

Колега, много те моля, кажи ми какво направи с майстора...!!! Защото е ужасно да ходим да си губим времето с самозвани майстори - мърлячи и да им се разминава само защото не ни се губи повече време. Аз досега за 10 години имам по малко проблеми с колите от естествени повреди отколкото проблеми, създадени от сервизи. И то и аз съм монтьор, и следя какво правят!
Майсторите са ни като държавата и те - мошеници и некадърници!

Знам, че нищо не си му казал, но ми е омръзнало от това. Последният номер е при смяна на ангренажа на кола на 4 години - след 2000 км се скъса ремъка, и то извън българия. Поне собственикът е сериозен и не си поплюва - на сервизът им е излязло солено и горчиво :D :D

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: кажи сега с майстора какво стана..? ;)

Мнение от venom4o » 21 окт 2006, 20:52

Еми не съм му казвал нищо.. НО се ядосвам за другото - за спирачната помпа ,че ми взе уж 25 лева... и я бил носил да я обновят.. а то какво станало.. СИгурно я е разглобил той..Почистил я е и ми я е дал.НИщо не му казах..Но и на мен ми е писнало и ще го хвана и ще го накарам с тази помпа да ме заведе "майстора"на помпата и пред мен майстора да я отвори да я видим на какво прилича. Защото съм сигурен ,че тази помпа няма гумички като хората.Мърлячи много! Само ако ти е истински приятел човека или просто си е добър майстор можеш да разчиташ на него.Аз от този дето в момента ми прави колата съм доволен.И за него знам от други ,че е добър.. А от него знам ,че сиерата ми е 6-тата кола която прави след предишния ми майстор...
Тия дни ще му дам координатите за колегите от София които искат да го използват!Тамън може да се видим :twisted:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 21 окт 2006, 22:57

Ще вземеш ли да изясниш коя ти тема за какво е ?

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 21 окт 2006, 23:33

НА шайбата на коляновия вал на която са закачени малките ремъци има белези.Те са за предварение и т.н.На Разпределителния вал белега е на самото колело отвътрешната страна в дупките... Ще го снимам да го покажа в темата .. Според мен ще е полезно да се види.Обръщайки го ония идиот е изместил леко зъбите и е променил центровката.. Много се издразних..защото се набих с много пари за бензин докато я карах насам натам по сервизи.. и този гоф ме вкара едно с 50 лева... Един път няма да го забравя сипах 40 лева минах 25-30 км и ги нямаше... ЛЕЛЕ ..




другата тема е за центровката.. Тази е за ангренажното колело и за зацепването..

desko
потребител
потребител
Мнения: 95
Регистриран: 16 апр 2006, 20:01
Модел на автомобила: siera 1.8 карбуратор 88г. ohc 90кс.
Status: Извън линия

Мнение от desko » 22 окт 2006, 20:40

еми кажи как си остановил че колелото на разпределителния вал е обърнато имали надписи кои на каде трябва да е каде води ремъка в момента като цяло обясни

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 28 окт 2006, 19:53

Ремъка седеше заставаше някак си понавътре .. надписи има.. с надписите навън трябва да е ! !

desko
потребител
потребител
Мнения: 95
Регистриран: 16 апр 2006, 20:01
Модел на автомобила: siera 1.8 карбуратор 88г. ohc 90кс.
Status: Извън линия

Мнение от desko » 29 окт 2006, 12:18

от едната страна на колелото има цифри а от другата има емблемата на форд кое напред кое назад

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 30 окт 2006, 08:54

Днеска ще погледна и ще ти кажа. В момента правя основен ремонт и понеже свалих двигатела .. а главата с всички части е при майстора -за напасване на клапаните, защото стария майстор не е направил НИЩО.. И сега заради него ще правя основен ремонт..Ще направя нова Тема с снимки и обяснения за основния ремонт.КАк се прави кое как защо и т.н. Днеска ще започна да снимам.!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта