скорпио 2.0 само ниски обороти!
-
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 02 ное 2006, 20:53
- Модел на автомобила: ford scorpio
- Контакти:
- Status: Извън линия
скорпио 2.0 само ниски обороти!
Здравейте,
направо преминавам към въпроса...
колата не е била карана около година, предполагам и това е от значение, основното обаче е, че колата вдига обороти само когато педала е едва натиснат, при натискането му до долу просто все едно не се подава гориво, а инжекциона само подава толкова колкото да не загасне. Това се случва както и в спряло положение така и в движение. Помагайте...
п.с. колата е 87 набор
направо преминавам към въпроса...
колата не е била карана около година, предполагам и това е от значение, основното обаче е, че колата вдига обороти само когато педала е едва натиснат, при натискането му до долу просто все едно не се подава гориво, а инжекциона само подава толкова колкото да не загасне. Това се случва както и в спряло положение така и в движение. Помагайте...
п.с. колата е 87 набор
- kabeldjiata
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 02 сеп 2005, 13:40
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i Automatic; Saab 900 NG Automatic
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 02 ное 2006, 20:53
- Модел на автомобила: ford scorpio
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да колата е инжекцион. Днес предишния собственик каза, че е била така и преди да я спрат от движение... немам идея защо.
Километража не работи, пак незнам дали има връзка с цялата работа, но човека също така каза, че проблема е в компютъра.
Говоря на сляпо, тъй като колата изпадна изневиделица и не съм се интересувал преди това как седят нещата, та ще съм много благодарен ако ми подскажете какво да направя. Диагностика някаква? Цени евентуално? Сервиз?
Аз лично си мисля, че... незнам кво да мисля
Колата вдига обороти до към 2500, при което за повече трябва да настъпя педала и го правя и колата забива "носа", за да продължа - сменям предавка.
Дали пък някъде нещо не е запекло от престоя, но къде да пръсна с ВД-то?! И това не знам.
Айде пиша по много... дано някой помогне
Километража не работи, пак незнам дали има връзка с цялата работа, но човека също така каза, че проблема е в компютъра.
Говоря на сляпо, тъй като колата изпадна изневиделица и не съм се интересувал преди това как седят нещата, та ще съм много благодарен ако ми подскажете какво да направя. Диагностика някаква? Цени евентуално? Сервиз?
Аз лично си мисля, че... незнам кво да мисля
Колата вдига обороти до към 2500, при което за повече трябва да настъпя педала и го правя и колата забива "носа", за да продължа - сменям предавка.
Дали пък някъде нещо не е запекло от престоя, но къде да пръсна с ВД-то?! И това не знам.
Айде пиша по много... дано някой помогне
- kabeldjiata
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 02 сеп 2005, 13:40
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i Automatic; Saab 900 NG Automatic
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Значи километражите често дефектират до 88-89г. и това няма общо с проблема ти, според мен има нещо запушено по горивопровода, смени горивния филтър и евентуално да се прочистят дюзите, невиждам какво общо има в случая компютъра, но ако си сигурен, че е той, едва ли струва повече от 50-100 кинта на старо, може би си струва да се проверят и датчиците на инжекциона- MAF и тн.
- kabeldjiata
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 02 сеп 2005, 13:40
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i Automatic; Saab 900 NG Automatic
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Колега, моля те първо си смени името. Някак си не върви, а и отказвам да пиша: ейКРЕТЕН, провери си това или онова!
Щом колата е стояла толкова дълго първото нещо, което трябва да се направи е смяна на горивен и въздушен филтър. Внимавай с горивния филтър, защото системата е под налягане.
Запали колата и пробвай как са оборотите. Ако продължава с проблемите изключи акумулатора за 15-20 минути и след това направи обучение на компютъра по описаната в форума технология. След всичко това, ако няма промяна пиши отново.
Щом колата е стояла толкова дълго първото нещо, което трябва да се направи е смяна на горивен и въздушен филтър. Внимавай с горивния филтър, защото системата е под налягане.
Запали колата и пробвай как са оборотите. Ако продължава с проблемите изключи акумулатора за 15-20 минути и след това направи обучение на компютъра по описаната в форума технология. След всичко това, ако няма промяна пиши отново.
-
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 02 ное 2006, 20:53
- Модел на автомобила: ford scorpio
- Контакти:
- Status: Извън линия
2.0
Здравейте,
много се радвам, че сте ми обърнали внимание.
Бях готов да се съобразя с промяната на ник-а ми, но след като влязох в профила ми, не успях да намеря начин да го променя. Ник-а ми е такъв от край време и на ICQ-то и в други форуми и каде ли още не, просто не съм се замислял, че не е подходящ. Повтарям бих го сменил веднага , но ако може малко насока
Сега по темата...
значи колата нямаше акукумолатор около 2 дни тъй като стария не даваше никакъв ток, сега е с нов 75Аh
Предполагам компютъра се е рестартирал. Прочетох темата за обучаването му и като чели точно така постъпих, първия път след като го запалих, поддържах известно време ниски, после средни и тнт.
Ще сваля МАФ-а довечера и ще го пръсна с някъв спрей. Въздушния филтър го погледнах преди да паля, стори ми се чистичък, е от долу под него имаше паяжинки яко но едва ли са проблем няколко паячета - нали е на пари - оставих ги да си живуркат
Сега е може би е момената да спомена, че радиатора тече - не много, но лампата за водата на таблото свети постоянно - дали е възможно това да ограничава оборотите на двигателя?
Ауспуха изглежда оргиналния - дебел един, фи 35 некаде(тфа по спомен) - целия е ръждясъл, димът който излизаше след първото запалване бе леко бял - плътен, но мисля си, че след като го закарах от дружба до младост, димът се изчисти - нормален е в момента.
Найстина не съм запознат с този мотор, но ще напредна бързо - все пак трябва да го оправям за 8-ми
Мерси за всички мнения по темата - довечера ще пиша пак след обработката на МАФ-ченцето
много се радвам, че сте ми обърнали внимание.
Бях готов да се съобразя с промяната на ник-а ми, но след като влязох в профила ми, не успях да намеря начин да го променя. Ник-а ми е такъв от край време и на ICQ-то и в други форуми и каде ли още не, просто не съм се замислял, че не е подходящ. Повтарям бих го сменил веднага , но ако може малко насока
Сега по темата...
значи колата нямаше акукумолатор около 2 дни тъй като стария не даваше никакъв ток, сега е с нов 75Аh
Предполагам компютъра се е рестартирал. Прочетох темата за обучаването му и като чели точно така постъпих, първия път след като го запалих, поддържах известно време ниски, после средни и тнт.
Ще сваля МАФ-а довечера и ще го пръсна с някъв спрей. Въздушния филтър го погледнах преди да паля, стори ми се чистичък, е от долу под него имаше паяжинки яко но едва ли са проблем няколко паячета - нали е на пари - оставих ги да си живуркат
Сега е може би е момената да спомена, че радиатора тече - не много, но лампата за водата на таблото свети постоянно - дали е възможно това да ограничава оборотите на двигателя?
Ауспуха изглежда оргиналния - дебел един, фи 35 некаде(тфа по спомен) - целия е ръждясъл, димът който излизаше след първото запалване бе леко бял - плътен, но мисля си, че след като го закарах от дружба до младост, димът се изчисти - нормален е в момента.
Найстина не съм запознат с този мотор, но ще напредна бързо - все пак трябва да го оправям за 8-ми
Мерси за всички мнения по темата - довечера ще пиша пак след обработката на МАФ-ченцето
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 2.0
Промяната на ника в този форум не е разрешена - такаче ще си даваш с този ник - и без това казваш, че навсякъде си К Р Е Т Е Н /яяяяя той твоя ник е вкаран даже в автоцензурата/KPETEH написа:Здравейте,
много се радвам, че сте ми обърнали внимание.
Бях готов да се съобразя с промяната на ник-а ми, но след като влязох в профила ми, не успях да намеря начин да го променя. Ник-а ми е такъв от край време и на ICQ-то и в други форуми и каде ли още не, просто не съм се замислял, че не е подходящ. Повтарям бих го сменил веднага , но ако може малко насока
...
- kabeldjiata
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 02 сеп 2005, 13:40
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i Automatic; Saab 900 NG Automatic
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 02 ное 2006, 20:53
- Модел на автомобила: ford scorpio
- Контакти:
- Status: Извън линия
2.0
Здравейте отново.
Какво е това автоцензура - верно, че не съм тих, но чак пък толкова... хехе
Така сега да споделя какво открих. Значи свалих филтъра заедно с този МАФ(то маф-а всъщност е самия датчик сигурно, но аз говоря за целия топуз), който обаче не прилича на тези които видях в темата по-горе! Ами е някво огромно алуминиево парче, вътре с клапа. От другата страна има пластмасов капак, който е правоъгълен и триъгълен едновременно, залепен с силикон и там е куплонга. Как се казва това незнам - засега. Та значи земах го тфа цялото и седнах в банята да го чопля и пръскам. Видях датчика преди клапата на входа на желязото и го напръсках лекинката. Започнах да подозирам, че това не е МАФ а МАП, а както забелязах в "по-горната" тема "MAP сензора не подлежи на НИКАКВА интервенция - развали ли се - смяна".
Та слязох при звяра и го палнах без таа щайга и то моторчето като се развъртя 1000 - 6000, без никакви проблеми. Бучнах куплонга - и кво си мислите?! ...на 3500 ги заковава и нито оборот повече. Така, че смятам проблема за решен.
Въпроса сега е от каде мога да закупя този датчик, и какво ще се случи ако карам без него? Предполагам по-висок разход?
Направо съм на седмото небе
поздрави на всички и благодаря отново за компетентните мнения
Какво е това автоцензура - верно, че не съм тих, но чак пък толкова... хехе
Така сега да споделя какво открих. Значи свалих филтъра заедно с този МАФ(то маф-а всъщност е самия датчик сигурно, но аз говоря за целия топуз), който обаче не прилича на тези които видях в темата по-горе! Ами е някво огромно алуминиево парче, вътре с клапа. От другата страна има пластмасов капак, който е правоъгълен и триъгълен едновременно, залепен с силикон и там е куплонга. Как се казва това незнам - засега. Та значи земах го тфа цялото и седнах в банята да го чопля и пръскам. Видях датчика преди клапата на входа на желязото и го напръсках лекинката. Започнах да подозирам, че това не е МАФ а МАП, а както забелязах в "по-горната" тема "MAP сензора не подлежи на НИКАКВА интервенция - развали ли се - смяна".
Та слязох при звяра и го палнах без таа щайга и то моторчето като се развъртя 1000 - 6000, без никакви проблеми. Бучнах куплонга - и кво си мислите?! ...на 3500 ги заковава и нито оборот повече. Така, че смятам проблема за решен.
Въпроса сега е от каде мога да закупя този датчик, и какво ще се случи ако карам без него? Предполагам по-висок разход?
Направо съм на седмото небе
поздрави на всички и благодаря отново за компетентните мнения
- kabeldjiata
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 02 сеп 2005, 13:40
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i Automatic; Saab 900 NG Automatic
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Вземи си уред за да го премериш, дали е здрав. А за нов забрави! Струва колкото колата.kabeldjiata написа:Така радвам се, че си открил проблема За такова, чудо се разтърси из моргите, вероятно става и от Сиера, за ново незнам откъде може да има. Без датчика компа се бърка и вероятно ще ти качи разхода
-
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 02 ное 2006, 20:53
- Модел на автомобила: ford scorpio
- Контакти:
- Status: Извън линия
2.0
Ами ще го премеря, но просто при слагането му, колата се спъва - не е у ред на 100%. Идеята с Сиерата ми харесва, ще видя по моргите, но пък от там ква гаранция можеш да получиш...Вземи си уред за да го премериш, дали е здрав. А за нов забрави! Струва колкото колата.
Представлява една пластмаса с дебелината на малкия ми пръст и вътре е тази "жичка". Беше леко мръсна, но освен да я пръскам още друго едва ли мога да направя. Утре ще я карам към цеха, да я опраам цялата, пък квото стане. Предполагам разхода няма да се качи с повече от 2 литра, пък и тя доста добре вървеше и с датчика но само до 3500 оборота което е досадно. лека вечер
-
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 02 ное 2006, 20:53
- Модел на автомобила: ford scorpio
- Контакти:
- Status: Извън линия
http://www.fordscorpio.cz/images/histor ... engine.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
е това е липстващото звено
тук са две, защото двигателя на снимката е 2.9и, но МАП-а е същия само че единичен.
Моя мотор е 2.0 ефи - друго не знам
е това е липстващото звено
тук са две, защото двигателя на снимката е 2.9и, но МАП-а е същия само че единичен.
Моя мотор е 2.0 ефи - друго не знам
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта