скорпио 2.0 само ниски обороти!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
KPETEH
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 02 ное 2006, 20:53
Модел на автомобила: ford scorpio
Контакти:
Status: Извън линия

скорпио 2.0 само ниски обороти!

Мнение от KPETEH » 13 ное 2006, 11:18

Здравейте,
направо преминавам към въпроса...
колата не е била карана около година, предполагам и това е от значение, основното обаче е, че колата вдига обороти само когато педала е едва натиснат, при натискането му до долу просто все едно не се подава гориво, а инжекциона само подава толкова колкото да не загасне. Това се случва както и в спряло положение така и в движение. Помагайте...

п.с. колата е 87 набор

Потребителски аватар
kabeldjiata
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 02 сеп 2005, 13:40
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i Automatic; Saab 900 NG Automatic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kabeldjiata » 13 ное 2006, 18:45

Предполагам, че колата е инжекция :roll: на мен лично ми прилича на запушен горивопровод, може би дюзи или..... :roll:

KPETEH
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 02 ное 2006, 20:53
Модел на автомобила: ford scorpio
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от KPETEH » 13 ное 2006, 19:34

Да колата е инжекцион. Днес предишния собственик каза, че е била така и преди да я спрат от движение... немам идея защо.
Километража не работи, пак незнам дали има връзка с цялата работа, но човека също така каза, че проблема е в компютъра.
Говоря на сляпо, тъй като колата изпадна изневиделица и не съм се интересувал преди това как седят нещата, та ще съм много благодарен ако ми подскажете какво да направя. Диагностика някаква? Цени евентуално? Сервиз?

Аз лично си мисля, че... незнам кво да мисля
Колата вдига обороти до към 2500, при което за повече трябва да настъпя педала и го правя и колата забива "носа", за да продължа - сменям предавка.
Дали пък някъде нещо не е запекло от престоя, но къде да пръсна с ВД-то?! И това не знам.

Айде пиша по много... дано някой помогне

Потребителски аватар
kabeldjiata
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 02 сеп 2005, 13:40
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i Automatic; Saab 900 NG Automatic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kabeldjiata » 13 ное 2006, 20:56

Значи километражите често дефектират до 88-89г. и това няма общо с проблема ти, според мен има нещо запушено по горивопровода, смени горивния филтър и евентуално да се прочистят дюзите, невиждам какво общо има в случая компютъра, но ако си сигурен, че е той, едва ли струва повече от 50-100 кинта на старо, може би си струва да се проверят и датчиците на инжекциона- MAF и тн.

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 14 ное 2006, 00:23

Провери катализатора и гърнетата, освен горивния може да погледнеш въздушния как е и поне да го изтупаш :oops: :roll:
Изображение

Потребителски аватар
kabeldjiata
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 02 сеп 2005, 13:40
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i Automatic; Saab 900 NG Automatic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kabeldjiata » 14 ное 2006, 01:21

Модел 87 едва ли е с катализатор :roll:

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 14 ное 2006, 10:15

Колега, моля те първо си смени името. Някак си не върви, а и отказвам да пиша: ейКРЕТЕН, провери си това или онова!

Щом колата е стояла толкова дълго първото нещо, което трябва да се направи е смяна на горивен и въздушен филтър. Внимавай с горивния филтър, защото системата е под налягане.
Запали колата и пробвай как са оборотите. Ако продължава с проблемите изключи акумулатора за 15-20 минути и след това направи обучение на компютъра по описаната в форума технология. След всичко това, ако няма промяна пиши отново.

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 14 ное 2006, 14:25

Това е висок клас кола и катализатори е имало тогава серийно ;)
Изображение

KPETEH
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 02 ное 2006, 20:53
Модел на автомобила: ford scorpio
Контакти:
Status: Извън линия

2.0

Мнение от KPETEH » 14 ное 2006, 16:26

Здравейте,
много се радвам, че сте ми обърнали внимание.
Бях готов да се съобразя с промяната на ник-а ми, но след като влязох в профила ми, не успях да намеря начин да го променя. Ник-а ми е такъв от край време и на ICQ-то и в други форуми и каде ли още не, просто не съм се замислял, че не е подходящ. Повтарям бих го сменил веднага , но ако може малко насока :oops:

Сега по темата...
значи колата нямаше акукумолатор около 2 дни тъй като стария не даваше никакъв ток, сега е с нов 75Аh 8)
Предполагам компютъра се е рестартирал. Прочетох темата за обучаването му и като чели точно така постъпих, първия път след като го запалих, поддържах известно време ниски, после средни и тнт.

Ще сваля МАФ-а довечера и ще го пръсна с някъв спрей. Въздушния филтър го погледнах преди да паля, стори ми се чистичък, е от долу под него имаше паяжинки яко но едва ли са проблем няколко паячета - нали е на пари - оставих ги да си живуркат :)

Сега е може би е момената да спомена, че радиатора тече - не много, но лампата за водата на таблото свети постоянно - дали е възможно това да ограничава оборотите на двигателя?

Ауспуха изглежда оргиналния - дебел един, фи 35 некаде(тфа по спомен) - целия е ръждясъл, димът който излизаше след първото запалване бе леко бял - плътен, но мисля си, че след като го закарах от дружба до младост, димът се изчисти - нормален е в момента.

Найстина не съм запознат с този мотор, но ще напредна бързо - все пак трябва да го оправям за 8-ми :P

Мерси за всички мнения по темата - довечера ще пиша пак след обработката на МАФ-ченцето

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Re: 2.0

Мнение от Brock » 14 ное 2006, 16:47

KPETEH написа:Здравейте,
много се радвам, че сте ми обърнали внимание.
Бях готов да се съобразя с промяната на ник-а ми, но след като влязох в профила ми, не успях да намеря начин да го променя. Ник-а ми е такъв от край време и на ICQ-то и в други форуми и каде ли още не, просто не съм се замислял, че не е подходящ. Повтарям бих го сменил веднага , но ако може малко насока :oops:

...
Промяната на ника в този форум не е разрешена - такаче ще си даваш с този ник - и без това казваш, че навсякъде си К Р Е Т Е Н :wink: /яяяяя :roll: той твоя ник е вкаран даже в автоцензурата/

:twisted:

Потребителски аватар
kabeldjiata
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 02 сеп 2005, 13:40
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i Automatic; Saab 900 NG Automatic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kabeldjiata » 14 ное 2006, 19:52

cossy написа:Това е висок клас кола и катализатори е имало тогава серийно ;)
Моята няма, мисля, че започват да ги слагат 89 година :wink:

KPETEH
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 02 ное 2006, 20:53
Модел на автомобила: ford scorpio
Контакти:
Status: Извън линия

2.0

Мнение от KPETEH » 14 ное 2006, 20:01

Здравейте отново.
Какво е това автоцензура - верно, че не съм тих, но чак пък толкова... хехе :twisted:

Така сега да споделя какво открих. Значи свалих филтъра заедно с този МАФ(то маф-а всъщност е самия датчик сигурно, но аз говоря за целия топуз), който обаче не прилича на тези които видях в темата по-горе! Ами е някво огромно алуминиево парче, вътре с клапа. От другата страна има пластмасов капак, който е правоъгълен и триъгълен едновременно, залепен с силикон и там е куплонга. Как се казва това незнам - засега. Та значи земах го тфа цялото и седнах в банята да го чопля и пръскам. Видях датчика преди клапата на входа на желязото и го напръсках лекинката. Започнах да подозирам, че това не е МАФ а МАП, а както забелязах в "по-горната" тема "MAP сензора не подлежи на НИКАКВА интервенция - развали ли се - смяна".
Та слязох при звяра и го палнах без таа щайга и то моторчето като се развъртя 1000 - 6000, без никакви проблеми. Бучнах куплонга - и кво си мислите?! ...на 3500 ги заковава и нито оборот повече. Така, че смятам проблема за решен. :lol:
Въпроса сега е от каде мога да закупя този датчик, и какво ще се случи ако карам без него? Предполагам по-висок разход?

Направо съм на седмото небе :P
поздрави на всички и благодаря отново за компетентните мнения *00134*

Потребителски аватар
kabeldjiata
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 02 сеп 2005, 13:40
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i Automatic; Saab 900 NG Automatic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kabeldjiata » 14 ное 2006, 20:08

Така радвам се, че си открил проблема :wink: За такова, чудо се разтърси из моргите, вероятно става и от Сиера, за ново незнам откъде може да има. Без датчика компа се бърка и вероятно ще ти качи разхода :wink:

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 15 ное 2006, 10:17

kabeldjiata написа:Така радвам се, че си открил проблема :wink: За такова, чудо се разтърси из моргите, вероятно става и от Сиера, за ново незнам откъде може да има. Без датчика компа се бърка и вероятно ще ти качи разхода :wink:
Вземи си уред за да го премериш, дали е здрав. А за нов забрави! Струва колкото колата.

KPETEH
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 02 ное 2006, 20:53
Модел на автомобила: ford scorpio
Контакти:
Status: Извън линия

2.0

Мнение от KPETEH » 15 ное 2006, 19:33

Вземи си уред за да го премериш, дали е здрав. А за нов забрави! Струва колкото колата.
Ами ще го премеря, но просто при слагането му, колата се спъва - не е у ред на 100%. Идеята с Сиерата ми харесва, ще видя по моргите, но пък от там ква гаранция можеш да получиш...

Представлява една пластмаса с дебелината на малкия ми пръст и вътре е тази "жичка". Беше леко мръсна, но освен да я пръскам още друго едва ли мога да направя. Утре ще я карам към цеха, да я опраам цялата, пък квото стане. Предполагам разхода няма да се качи с повече от 2 литра, пък и тя доста добре вървеше и с датчика но само до 3500 оборота което е досадно. лека вечер

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 16 ное 2006, 09:58

Не си дал инфо за двигателя. Има Сиери с един и същ двигател като Скорпиото. Ако дадиш снимка може и да ти го потърся при мен.

KPETEH
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 02 ное 2006, 20:53
Модел на автомобила: ford scorpio
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от KPETEH » 16 ное 2006, 14:09

http://www.fordscorpio.cz/images/histor ... engine.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

е това е липстващото звено :lol:
тук са две, защото двигателя на снимката е 2.9и, но МАП-а е същия само че единичен.

Моя мотор е 2.0 ефи - друго не знам :)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта