Имам проблеми с мощноста!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Турчина
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 18 ное 2006, 16:54
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3 MI J6B 60k.c.
Местоположение: Разградско
Status: Извън линия

Имам проблеми с мощноста!

Мнение от Турчина » 18 ное 2006, 17:05

Здравейте колеги!от 3 месеца имам форд фиеста 1.3 МИ - 60к.с. и ми прави впечатление, че нещо не върви както трябва!няма тяга!помагайте!сякаш съм забравил да сваля ръчната!

МЕРСИ ЗА ВНИМАНИЕТО!

Потребителски аватар
vaskoneti
потребител
потребител
Мнения: 499
Регистриран: 09 ное 2006, 22:18
Модел на автомобила: форд ескорт 1.6i 16v zetek Ghia Combi'96 max speed 210 km/h 089/663-52-52
VW GOLF 1.9 TDI 110 ps 1999г.
Местоположение: Разград
Status: Извън линия

Мнение от vaskoneti » 18 ное 2006, 18:53

Здравей ! Зависи какво разбираш от това, че нещо не ти върви както трябва ? Все пак е 60 к.с. и неможеш да очакваш да е някакъв опасен звяр ! Но все пак на първо време си виж филтрите ( горивен и въздушен) някои майстори на които неим се занимава много-много не им обръщат внимание !!!! Но е задължително да си ги смениш, ако не си го направил досега, при мене беше същото, като я взех отворихме първо въздушния, и кво да ти кажа братче, няма да им недостига кислорода ли на конете, италианеца не е знаел що е смяна на въздушен филтър май ! Като го смених разликата беше осезателна, а след смяната и на горивния " Сите вихрогони " се разбуниха под капака ! Със здраве да я караш !!! :) :) :)

Потребителски аватар
Турчина
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 18 ное 2006, 16:54
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3 MI J6B 60k.c.
Местоположение: Разградско
Status: Извън линия

Мнение от Турчина » 18 ное 2006, 22:03

Мерси мнооо за инфото!и аз за това си мислех!въздушния го смених още като я взех ама не се сетих да сменя бензиновия филтър!сега ще го сменя и ще пиша дали има няква промяна!

Потребителски аватар
gmivanko
потребител
потребител
Мнения: 270
Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gmivanko » 18 ное 2006, 22:08

Ма също опиши какво точно прави колата... постоянно ли няма тяга, или на опреелени обороти и после се опшушва примерно, такива неща опиши по-точно :idea: :wink:
Изображение Изображение

Потребителски аватар
Турчина
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 18 ное 2006, 16:54
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3 MI J6B 60k.c.
Местоположение: Разградско
Status: Извън линия

Мнение от Турчина » 18 ное 2006, 22:32

На 1-ва е що-годе добре :? на 2-ра като дам леко придърпва и продължава даси набира ама постепенно,на 3-та не поема буквално трябва даму дам 'мръсна газ' ще да почне да набира :evil: а на 4-та хич я няма!педала на газта сякаш няма ход!носих я при един дето разбира и каза че всичко си е наред на газта и че има нормален ход!до 3000 оборота въобще нея тирся!имам чувството, че нещто мие запушено ама кое немога да разбера - някой от инжекторите ли или бензиновия филтър!
междудругото ми казаха, че не било с ремък а с няква верига задвижването,възможно ли е тва и това + ли е или - ? :roll:
П.П. с добавки към бензина не става нищо!пробвах!

Потребителски аватар
gmivanko
потребител
потребител
Мнения: 270
Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gmivanko » 18 ное 2006, 22:38

Ми пробвай с бензиновия филтър и пак кажи.
Иначе усещаш ли на 1-ва до като ускоряваш с пълна газ да прирърпва или присецва на дадени обороти или си ускорява нормално
Все пак имай в предвид, че това е 1.3 дв. и е само 60к.с. и не можеш да очаквах да дърпа като XR3 GTI и пр. :wink:

П.П. Иначе имаш само един инжектор :idea: :wink:
Изображение Изображение

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 19 ное 2006, 13:41

Турчин,
я като покараш 5-10 км спри па барни барабаните/дисковете...
Ако някой грее тя раб'тата ясна :D

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 22 ное 2006, 19:39

а я аз да питам HCS 1.3 двг на Ескорт има ли бензинов филтър, и къде е той? На Мондео-то го знам, ама на Ескорта... ??

runtavguz
потребител
потребител
Мнения: 197
Регистриран: 25 ное 2005, 19:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,3mi.`95, центр. закл., ел стъкла, 2Airbags SRS, LPG system
Местоположение: Sofia, д`ге
Status: Извън линия

Мнение от runtavguz » 22 ное 2006, 20:05

Причините да "не върви" са много...Оценката е твърде субективна!
1.Съединител...износен?!?!?(усеща се и в повишен разход)
2.Филтър - горивен и въздушен (както са споменали колегите)
3.Барабани - накладки запекли (както са споменали колегите)
4.запушен катализатор - сменя се с резонаторно гърне

5.Диагностика на стенд би дала иформация, дали има нещо, което не работи правилно.
6...Датчик или ламбда сонда
7...някой от кабелите/ свещите да прескача.

8.При ангренажната верига изменението на центровката е много малко вероятно. Но в резултат от износването се увеличават хлабините>
Реглаж на клапани (по-рано отварят...и прочее)

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 22 ное 2006, 20:43

EscortMK51.3 написа:а я аз да питам HCS 1.3 двг на Ескорт има ли бензинов филтър, и къде е той? На Мондео-то го знам, ама на Ескорта... ??
Какво общо има питането ти с темата :evil: , горивния филтър го търси между купето и двигателя!!!
Изображение

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 23 ное 2006, 21:33

Колега "Турчина" ,горивния филтър се намира точно до серво усилвателя на спирачките ,под крикаи ключа за гайките на гумите.
Според мойте скромни разбирания май те базика един датчик който показва на какво положение е клапата на газта.
Другия проблем може да са свещите ако е много голямо разтоянието м/ъ електродите или не са нузните за модела.
Прочети тук http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6227" onclick="window.open(this.href);return false;
*00133*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта