Имам проблеми с мощноста!
- Турчина
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 18 ное 2006, 16:54
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3 MI J6B 60k.c.
- Местоположение: Разградско
- Status: Извън линия
Имам проблеми с мощноста!
Здравейте колеги!от 3 месеца имам форд фиеста 1.3 МИ - 60к.с. и ми прави впечатление, че нещо не върви както трябва!няма тяга!помагайте!сякаш съм забравил да сваля ръчната!
МЕРСИ ЗА ВНИМАНИЕТО!
МЕРСИ ЗА ВНИМАНИЕТО!
- vaskoneti
- потребител
- Мнения: 499
- Регистриран: 09 ное 2006, 22:18
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.6i 16v zetek Ghia Combi'96 max speed 210 km/h 089/663-52-52
VW GOLF 1.9 TDI 110 ps 1999г. - Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
Здравей ! Зависи какво разбираш от това, че нещо не ти върви както трябва ? Все пак е 60 к.с. и неможеш да очакваш да е някакъв опасен звяр ! Но все пак на първо време си виж филтрите ( горивен и въздушен) някои майстори на които неим се занимава много-много не им обръщат внимание !!!! Но е задължително да си ги смениш, ако не си го направил досега, при мене беше същото, като я взех отворихме първо въздушния, и кво да ти кажа братче, няма да им недостига кислорода ли на конете, италианеца не е знаел що е смяна на въздушен филтър май ! Като го смених разликата беше осезателна, а след смяната и на горивния " Сите вихрогони " се разбуниха под капака ! Със здраве да я караш !!!




- Турчина
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 18 ное 2006, 16:54
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3 MI J6B 60k.c.
- Местоположение: Разградско
- Status: Извън линия
На 1-ва е що-годе добре
на 2-ра като дам леко придърпва и продължава даси набира ама постепенно,на 3-та не поема буквално трябва даму дам 'мръсна газ' ще да почне да набира
а на 4-та хич я няма!педала на газта сякаш няма ход!носих я при един дето разбира и каза че всичко си е наред на газта и че има нормален ход!до 3000 оборота въобще нея тирся!имам чувството, че нещто мие запушено ама кое немога да разбера - някой от инжекторите ли или бензиновия филтър!
междудругото ми казаха, че не било с ремък а с няква верига задвижването,възможно ли е тва и това + ли е или - ?
П.П. с добавки към бензина не става нищо!пробвах!


междудругото ми казаха, че не било с ремък а с няква верига задвижването,възможно ли е тва и това + ли е или - ?

П.П. с добавки към бензина не става нищо!пробвах!
- gmivanko
- потребител
- Мнения: 270
- Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
- Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ми пробвай с бензиновия филтър и пак кажи.
Иначе усещаш ли на 1-ва до като ускоряваш с пълна газ да прирърпва или присецва на дадени обороти или си ускорява нормално
Все пак имай в предвид, че това е 1.3 дв. и е само 60к.с. и не можеш да очаквах да дърпа като XR3 GTI и пр.
П.П. Иначе имаш само един инжектор

Иначе усещаш ли на 1-ва до като ускоряваш с пълна газ да прирърпва или присецва на дадени обороти или си ускорява нормално
Все пак имай в предвид, че това е 1.3 дв. и е само 60к.с. и не можеш да очаквах да дърпа като XR3 GTI и пр.

П.П. Иначе имаш само един инжектор


- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 25 ное 2005, 19:02
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,3mi.`95, центр. закл., ел стъкла, 2Airbags SRS, LPG system
- Местоположение: Sofia, д`ге
- Status: Извън линия
Причините да "не върви" са много...Оценката е твърде субективна!
1.Съединител...износен?!?!?(усеща се и в повишен разход)
2.Филтър - горивен и въздушен (както са споменали колегите)
3.Барабани - накладки запекли (както са споменали колегите)
4.запушен катализатор - сменя се с резонаторно гърне
5.Диагностика на стенд би дала иформация, дали има нещо, което не работи правилно.
6...Датчик или ламбда сонда
7...някой от кабелите/ свещите да прескача.
8.При ангренажната верига изменението на центровката е много малко вероятно. Но в резултат от износването се увеличават хлабините>
Реглаж на клапани (по-рано отварят...и прочее)
1.Съединител...износен?!?!?(усеща се и в повишен разход)
2.Филтър - горивен и въздушен (както са споменали колегите)
3.Барабани - накладки запекли (както са споменали колегите)
4.запушен катализатор - сменя се с резонаторно гърне
5.Диагностика на стенд би дала иформация, дали има нещо, което не работи правилно.
6...Датчик или ламбда сонда
7...някой от кабелите/ свещите да прескача.
8.При ангренажната верига изменението на центровката е много малко вероятно. Но в резултат от износването се увеличават хлабините>
Реглаж на клапани (по-рано отварят...и прочее)
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега "Турчина" ,горивния филтър се намира точно до серво усилвателя на спирачките ,под крикаи ключа за гайките на гумите.
Според мойте скромни разбирания май те базика един датчик който показва на какво положение е клапата на газта.
Другия проблем може да са свещите ако е много голямо разтоянието м/ъ електродите или не са нузните за модела.
Прочети тук http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6227" onclick="window.open(this.href);return false;
Според мойте скромни разбирания май те базика един датчик който показва на какво положение е клапата на газта.
Другия проблем може да са свещите ако е много голямо разтоянието м/ъ електродите или не са нузните за модела.
Прочети тук http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6227" onclick="window.open(this.href);return false;

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта