помпа Лукас

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
plamenford
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 01 юни 2006, 17:22
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8TDI
Местоположение: гр.София
Status: Извън линия

помпа Лукас

Мнение от plamenford » 20 ное 2006, 13:02

някои може ли да ми каже как,от помпата да ди подам малко повече гориво,предполагам че има някакъв винт за тази цел,а не да се сваля помпата.ако може и някоя снимка,ако някои помогне за да мога да го видя каде е.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.

Потребителски аватар
plamenford
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 01 юни 2006, 17:22
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8TDI
Местоположение: гр.София
Status: Извън линия

Мнение от plamenford » 23 ное 2006, 14:22

а поне някои миже ли да ми каже кои клапан казва на турбото кога да се включи,защото моито турбо се включва над 2300-2400об.мин.до 2000об.мин.въобще не се включва турбото,а до колко знам турбото трябва да заработва по малко от 1200-1300об.мин

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 23 ное 2006, 17:16

как видя че не работи турбото ,турбината ли гледа
над 2000-2200 об е ефективна,за по ниски обороти слагат компресори :)

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 23 ное 2006, 18:55

plamenford написа:а поне някои миже ли да ми каже кои клапан казва на турбото кога да се включи,защото моито турбо се включва над 2300-2400об.мин.до 2000об.мин.въобще не се включва турбото...
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=5223" onclick="window.open(this.href);return false;
buhap написа:как видя че не работи турбото ,турбината ли гледа
над 2000-2200 об е ефективна,за по ниски обороти слагат компресори :)
И при мен преди смяната на клапана и скапаната центровка беше така.Няма какво да гледа турбото,до 2500 об/мин колата се мъчи и чак на 2500-2600 изведнъж рязко изтегля.Дори ми се е случвало на 1-ва скорост при това рязко дръпване да превърти гуми само с газ
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
plamenford
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 01 юни 2006, 17:22
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8TDI
Местоположение: гр.София
Status: Извън линия

Мнение от plamenford » 23 ное 2006, 19:24

над 2500-2600об.мин.дърпа здраво но преди това е много зле.Карах 4 Форд мондео TDI на приатели техните вървят доста по добре от моето.Над 1200- 1300об.мин. на техните коли започва да се чува турбото,и вървят 2 пъти по добре от моя кон.А при мен турбто се чува над 2000об.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта