Няколко проблема с Фиеста.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
yellowblack
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 23 ное 2006, 00:49
Модел на автомобила: Cougar 2.5 V6 24V Duratec
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Няколко проблема с Фиеста.

Мнение от yellowblack » 23 ное 2006, 01:41

Имам фиестичка 86г с 4 степенна скоростна кутия и нека отбележа ,че понятие си нямам какво става и въобще от автомобила.При включването на първа скорост винаги се чува нещо като хрупане ,но слабичко,а също така и при задна скорост.Там вече направо си се чува сериозно,а е с чисто нов феродов диск,притискателен диск+ремъци "мремъци" ..... всичко чисто ново.Втория проблем е с маслото което много бавно подкачва.Лампичката изгасва като я изфорсирам ,но пак светва като паднат оборотите и е така около 4-5км докато загрее.Слагам и Prista Oil Super Gas и нямам оборотомер за да видя на колко изгасва.И накрая ,че поста стана "малко" дългичък ,ако има значение някъкво да се ориентирате за точния модел колата е 950 кубика 45 коня.

П.П. Чудесен форум !
Desire for Cosworth ...

carrot
потребител
потребител
Мнения: 190
Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от carrot » 23 ное 2006, 09:35

Относно "хрупането" - може да е от скоростна кутия, провери нивото на маслото.
за маслото на ДВГ - най вероятно проблема е от износена маслена помпа...хмм, май може и от лагери вътре в ДВГ да се получава...води я на лекар докато не си я опукал!

milenskior
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
Местоположение: Оряхово
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от milenskior » 23 ное 2006, 10:21

За маслото може и от датчика да е. Аз имах следния случай: тръгвам една сутрин за София по тъмно и на около 10 км от града на тихи обороти ми светна лампата за маслото. като вдигна над 2500 оборота гасна. притесних се сериозно, обаче навън тъмно и нишо се невижда. И така още няколко км. на високи обороти до следващия град и там под една лампа спрях и отворих капачката на двигателя и видях че хвърля масло на клапаните. И така успокоен си отидох на София. Там си купих нов датчик за маслото, обаче нямаше къде да го сменя и отложих за след като се прибера у нас. Обаче на следващият ден като запалих и всичко точно, лампата си огасна както си е нормално.И така вече една година си карам и си държа датчика в кутииката у нас.
Така че провери си датчика да не е замърсен нещо и тогава на майстор.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Няколко проблема с Фиеста.

Мнение от kEFi » 23 ное 2006, 13:09

yellowblack написа:...При включването на първа скорост винаги се чува нещо като хрупане ,но слабичко,а също така и при задна скорост.Там вече направо си се чува сериозно,а е с чисто нов феродов диск,притискателен диск+ремъци "мремъци" .....
Възможно е "хрупането" да идва от недобре центриран скоростен лост. Центровката става есно по принцип. Ако и след центровка не се оправи - следващото е синхронизатори. Но по-скоро е първото и/или ограничителното палче против неволно включване на тези скорости...

Потребителски аватар
murselin
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 16 окт 2006, 22:21
Модел на автомобила: Форд Мондео Джия /98/ 2.0I 130k.s.
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от murselin » 23 ное 2006, 14:24

ако маслото гасне на високите може и да е нисък вискозитет или да е за смяна или подкачващата маслена помпа да се е поуронила а най лесно е да се провери датчика
добрите момчета отиват в рая ! лошите където си поискат :)

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Няколко проблема с Фиеста.

Мнение от nikolovvd » 23 ное 2006, 15:10

kEFi написа:
yellowblack написа:...При включването на първа скорост винаги се чува нещо като хрупане ,но слабичко,а също така и при задна скорост.Там вече направо си се чува сериозно,а е с чисто нов феродов диск,притискателен диск+ремъци "мремъци" .....
Възможно е "хрупането" да идва от недобре центриран скоростен лост. Центровката става есно по принцип. Ако и след центровка не се оправи - следващото е синхронизатори. Но по-скоро е първото и/или ограничителното палче против неволно включване на тези скорости...
И в добавка на горното - провери за износени втулки на системата от лостове от скоростния лост до скоростната кутия. Тъй като ти е на възраст автомобила има вероятност да имаш износвания.

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 23 ное 2006, 21:20

Колега това успях да намеря за теб ако ти трябва още пиши ще се пиши ще се постарая да ти помогна.
*00133*

Потребителски аватар
yellowblack
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 23 ное 2006, 00:49
Модел на автомобила: Cougar 2.5 V6 24V Duratec
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от yellowblack » 24 ное 2006, 08:55

Колата ми е подарък и нещо съм бил в заблуда още от 7 април (тогава ми я подариха).Колата се води 84год 935 кубика 45 коня по големия талон ,но незнам дали не е регистрирана като по-малка кубатура .....
Благодаря много на отзовалите се по-горе ! От 2 дни я карам на бензин и лампичката на маслото гасне след като потегля ,но ще я карам на доктор де няма как.Със скоростната кутия няма как да се оправя сам и сега ще прегледам препоръчаните сервизи и от къде да взимам оригинални части.
Отново благодаря на отзовалите се.
jordj Не се бях сетил за софтуера сега ще го смъкна да я видя красавицата в крайна сметка каква се води.


ЕДИТ:Да МикроКат вече е инсталиран.По-късно ще отскоча да и видя номера как е само.
Последна промяна от yellowblack на 24 ное 2006, 10:33, променено общо 1 път.
Desire for Cosworth ...

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 24 ное 2006, 10:07

В отдела за софтуера има линкове за Микрокат изтеглисиго .Прегледай инфото за инсталация и си я инсталирай.
Успех,тя е по добра от Техдок.Има и картинки и начина на сгобяване и още много.
*00133*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 32 госта