проблем след измиване на мотора!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

проблем след измиване на мотора!

Мнение от T punchev » 23 ное 2006, 17:07

Колеги,вчерар си измих двигателя 1.8 ТДИ,Проблема е следния: от време на време при ускореие колата забива моцуна започва да трака (все едно всички дюзи "пикаяат") и изпушва много сериозно.Проблем при паленето няма,също и при работата на свободен ход!Сигурен съм че е от измиването защото се получи след миенето,а и същото ми се е случвало и преди,но след като престоя една нощ,явно изсъхна и се оправи,но сега не е така.Днес също го има проблема,макар и да се проявява по рядко.Какво може да е?Аз предполагам че е някои датчик!.Проблема не се наблюдава постоянно,а от време на време.Пример:Като тръгна от първа скорост и колата забие моцуна изпушва,връщам газта и постепенно ускорявам след 2500 оборота започва да наира по добре,но пак е зле сравнение с нормалното,после изведнъж се правя и върви като змеи ,и на ниски и на високи обороти,просто проблема се появява за момент и изчезва.Понякога по често понякога не толкова!

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 23 ное 2006, 20:39

Според мвн преди да пипаш каквото и да било по мотора просто го остави да позагрее добре и той сам ще си исъхне. наистина си вкарал влага в някой куплунг на датчик и тои ти прави мизерии.ако не си си изключил системата за рециклиране на изгорелите газове и извади маркуча на вакуума от клапана на генерацията и виж има ли положителен ефект. Може тично там да си намокрил и да са включва за по-дълго от нормалното и да ти дави колата. Ефекта би бил като описания от теб. Само запуши маркуча за вакуума като го извадиш да не се пълни с боклуци.

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 23 ное 2006, 22:12

Абе колата си загрява добре,и я карам примерно цял час без проблем и изведнъш се появявя проблема!Но предполагам че ще се оправи!Мерси за отговора.Ако не се оправи ще проверя сестемата за изгорелите газове

Потребителски аватар
murselin
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 16 окт 2006, 22:21
Модел на автомобила: Форд Мондео Джия /98/ 2.0I 130k.s.
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от murselin » 24 ное 2006, 10:17

Никога не се мие двигател водата винаги се завира по датчици и релета и започват проблемите.има препарати и парцали за тая цел :idea:
добрите момчета отиват в рая ! лошите където си поискат :)

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 24 ное 2006, 12:15

Принципно е така,но с парцал няма да стане както требе!Но важното е че колата се оправи и пак върви като змеи!

escorttd
Status: Извън линия

Не е от миенето

Мнение от escorttd » 24 ное 2006, 12:47

Аз никога не съм мил двигател и вече няколко пъти ми се появява същия проблем: започва да трака страшно после се изфорсирва двигателя и изпушва черен дим от ауспуха. Засега никой не е открил причината.
Предположения:
1. Въздух в помпата и самозапалване :?:
2. По тръбичката, която свъзва помпата с турбото вкарва нафта в цилиндрите :?:
3. Запушена дюза (обаче ме съмнява сама да се отпуши)
Каква е истинската причина бъдещето ще покаже, щото диагностиката в МП показва че всичко е перфектно :!: :?: :!:

Потребителски аватар
nicko
потребител
потребител
Мнения: 285
Регистриран: 03 окт 2006, 15:26
Модел на автомобила: Ford Mondeo-Kombi 2.0 136 DOHC 1993г
Местоположение: Майна
Status: Извън линия

Мнение от nicko » 27 ное 2006, 17:30

И аз получих проблем след измиване на мотора но аз съм с бензин не ще да върви, а вдига обороти, а като натисна педала на газта до край се едно има турбо. Минах нарочно около 100 км. Вдигнах до 160 и върви, но като не натискам газта до ламарината невърви. Какво да правя. Ако отида на елкон ще разберат ли нещо. Ходих в сервиз и нищо.
ИзображениеИзображениеИзображение

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 27 ное 2006, 20:15

Същият проблем (след миене на двигателя) го реших като яко полях с WD-40 всички клеми, контакти и пр.
Не знам защо спрей за чистене на контакти е кръстен WD, което означава "water displacing"...пък и на кой му пука щом върши работа :D

Потребителски аватар
nicko
потребител
потребител
Мнения: 285
Регистриран: 03 окт 2006, 15:26
Модел на автомобила: Ford Mondeo-Kombi 2.0 136 DOHC 1993г
Местоположение: Майна
Status: Извън линия

Мнение от nicko » 29 ное 2006, 16:33

nicko написа:И аз получих проблем след измиване на мотора но аз съм с бензин не ще да върви, а вдига обороти, а като натисна педала на газта до край се едно има турбо. Минах нарочно около 100 км. Вдигнах до 160 и върви, но като не натискам газта до ламарината невърви. Какво да правя. Ако отида на елкон ще разберат ли нещо. Ходих в сервиз и нищо.
Много ви моля хора ако знае някой какъв е проблема да сподели, че незнам какво да правя вече.
ИзображениеИзображениеИзображение

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 30 ное 2006, 12:08

Nicko,
След миене какво да е освен вода или чисто механично разкачване на някой кабел.... Разкачвай, духай яко с компресор, поливай с WD40 Огледай добре всички конектори за окиси...мед, мед, ама и тя се окислява :lol:

Успех и драсни два реда щом се оправиш

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 30 ное 2006, 23:16

Колата се оправи от самусебе си!Предполагам че проблема идва от намокряне на един от няколкото куплонга които са на помпата,мисля че е от там,защото тои е леко оголен,и наи вероятно замасява като се намокри!При следващото миене ще го предпазя от вода,и ще видя какъв ще е резултата,но това сигурно ще е чак след година :D Мерси за отговорите!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта