Мондео, губя хидравликата!!! Дайте съвет

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
korumpirania
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 30 ное 2006, 18:25
Модел на автомобила: FORD MONDEO
Status: Извън линия

Мондео, губя хидравликата!!! Дайте съвет

Мнение от korumpirania » 30 ное 2006, 18:41

Помощ!!! За Мондео 1993 става въпрос.
От окло 3 месеца имам проблем с хидравликата - тече маслото...
В София ходих на ремонт на Хидравличната рейка на Окръжна болница във "Жизет" - според някои хора най-доброто място за такъв ремонт. 300 лв. ми взеха ,свалиха рейката , казаха че са я ремонтирали - аз им вярвам , дадоха ми 3 месеца гаранция и ... след 20дена текна отново!
Пак отидох, все пак имах гаранция - казаха ми обаче , че 100 лв ми е монтаж и демонтаж. Свалих си я сам и им я занесох - рейката беше ОК, ама после като я сложих продължава да тече...Ужас!!!
Пак отидох, казаха ми ,че захранващия маркуч от казанчето за хидравличната помпа е за смяна и от там тече. Отидох, купих, смених...пак тече!!!
Повече в "Жизет" няма какаво да правя.
Кажете моля, ако знаете къде (освен в Moto-Phoe) без да ми съдират кожата ще си свършат работата. Петната под колата са на много странно място - от вътрешната страна на гумите до носачите, че не е рейката - не е - това поне е сигурно, ама кой точно маркуч е ????

milenskior
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
Местоположение: Оряхово
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от milenskior » 30 ное 2006, 20:48

Защо според теб да не е рейката?
Сега ще споделя моите премеждия с хидравличната ми рейка.
И така рейката ми потропваше и аз я свалих и дадох на един "уж" майстор и той "уж" ми я оправи. В крайна сметка една пластмасова втулка я беше сменил с текстолитова.
И така залагам рейката и о ужас от дясно до гумата локва с масло.
И така пак свалям рейката и този път разглобявам сам. Има си малко чалъми, но не е кай знае колко сложно. Кво да видя единият семеринг леко закачен явно при монтирането или разглобяването и от него тече.
Веднага се обаждам аз по магазини да питамн за семеринг, обаче никъде няма. Звъннах и в МП, обаче като чух цената и припаднах.
Стигнах до там че един познат ми провери в Германия, но и там се продаваха комплект и цената беше страшна.
И така накрая намерих един сервиз в София дето рециклират за 100 лв. и аз нарамих рейката и тръгнах, понеже съм от провинцията.
Обаче между многото обаждания в един магазин ми казаха че имат, но аз не и повярвах тъй като къде ли не бях звънял и даже в МП бяха с поръчка. та викам си аз все пак да проверя.Магазина беше на Козлодуй някой си номер, но аз обърках номера и влязох в друг мисля че се казваше Йовал. И там питам за семеринги и оня вика да и ми ги вади.Целият комплект за 15 лв)емалко меришеха на джапанки но все пак).Аз ги сравнявам с моите и те същите. Взимам ги веднага и се отказвам от сервиза.
Прибирам се вкъщи и сглобявам и така карам няколко дена и една вечер отново ужас хидравликата отказа и под десния носач локва.
Като свалих рейката се оказа, че въпросната втулка(която е пластмасова оригинално а при мен вече е текстолитова), която се държи от една зегерка и на нея стои семеринха е излязла от леглото.
И така маслото отива в маншона и от там излиза и се стича по носача и под гумата.
И така проблема го реших като направих 2 малки дупки през корпуса на рейката и втулката и сложих 2 щифта, които ги държи маншона да не паднат. И така вече 2 години без проблеми.
Така че при теб сигурно е подобен проблема с теча, но не се знае в сервиза какво са правили, защото на мен ми обясниха че при рециклирането не се използвали семеринги, а тефлонови уплътнения, но според мен това са пълни дивотии.
Така че съвет от мен: първо виш от къде тече маслото и ако е от рейката я разглоби и виш какво са направили в сервиза данеби да е станало като при мен.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 01 дек 2006, 11:16

Друга вероятност с при монтаж/демонтаж на металните тръби към корпуса (5 тръбички на шибано място) да са поизкривени или да не са сглобени добре (при мен е така и си покапва масълце)...

Потребителски аватар
korumpirania
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 30 ное 2006, 18:25
Модел на автомобила: FORD MONDEO
Status: Извън линия

Мнение от korumpirania » 01 дек 2006, 12:24

Ами защо да не е рейката - ами щото е суха като я свалих и я занесох на сервиза втория път я отвотиха пред мен - маншоните сухи - навсякъде сухо, затва си мисля ,че не е рейката :shock:
Ама наистина тече точно под двата носача - явно течността се стича до там и от там капе...
kEFi, благодаря за съвета братче ама в тва Мондео всичко, ако знаеш как е наблъскано - майката плаче...нищо не можеш да установиш с наблюдения.А сега идва зима и вече е по-трудно да бачкам по колата макар да обичам.
Тече мамка му и течнист хидравлична на 2-3 дена отиват по 250 ml.
Голям зор, омацало е всичко под колата , кво да правя - :( , а си я обичам не ща да я продавам заради това, всичко друго и е тип-топ.

milenskior, кажи го тоя сервиз да видим, ако отида там дали ще ми помогнат.

milenskior
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
Местоположение: Оряхово
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от milenskior » 01 дек 2006, 17:08

Ми вече не помня това беше преди 2 години, а и аз несъм от София.
Щом казваш че не е от рейката, защо не направиш следното: отиваш някъде да ти измият с пароструйка маслото и след това на канал и някой който да ти върти леко волана наляво надясно при запален двигател(по малко, че не е много хубаво на място да въртиш волана) а ти отдолу и гледаш от къде ще избие масло. Така поне ще локализираш мястото и тогава ще търсиш вече решение на проблема.

Потребителски аватар
korumpirania
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 30 ное 2006, 18:25
Модел на автомобила: FORD MONDEO
Status: Извън линия

Мнение от korumpirania » 01 дек 2006, 17:57

Ох, мислиш ли че не сум мислил и тоя вариант...
Страх ме е да си измия двигателя , кой знае дали после въобще ще имам кола.
На един познат негов приятел вече 8ми месец чака да му въстановят колата от автомивката - съдилища, застраховки, чудеса ... сега си ходи пеша момчето, с ква кола е бил не съм питал, ама ме е страх да измия двигателя!
Иначе това дето го казваш с въртенето на волана го правих там като бях в "Жизет" - автосервиза за ремонт на рейки, ама след 1/2 час въртене кат луд момчетата там стигнаха до идеята че тече захранващия маркуч към хидравличната помпа...смених го и пак тече майка му стара. :(
Де да знам вече кво да хо правя....

milenskior
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
Местоположение: Оряхово
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от milenskior » 01 дек 2006, 18:07

Наистина много неприятна ситуация, но защо не пробваш да си измиеш само мястото където е омаслено, а не целия двигател и пак да гледаш. По спомен на моята рейка входа и изхода са маркучи, които завършват с метални щуцери на които има гумени о -пръстени. Тези метални щуцери се притискат от една метална пластина. Така че не е изклщчено и там да имаш теч, но просто това са догадки. Разпитай за някой сервиз и иди да ти погледнат колата, защото така е трудно да се каже каквото и да е.

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта