Теч на масло

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
nicko
потребител
потребител
Мнения: 285
Регистриран: 03 окт 2006, 15:26
Модел на автомобила: Ford Mondeo-Kombi 2.0 136 DOHC 1993г
Местоположение: Майна
Status: Извън линия

Теч на масло

Мнение от nicko » 01 дек 2006, 13:06

Момчета имам теч на масло от двигателя, но не се вижда от къде е кофти ли е работата. Ако сложа добавка за запушване ще се оправи ли или да ходя на майсторче.
ИзображениеИзображениеИзображение

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 01 дек 2006, 13:22

Така както чета как и какво пишеш - ходи на майстор. Не сипвай нищо!

:twisted:

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Re: Теч на масло

Мнение от TIN » 01 дек 2006, 13:40

nicko написа:Момчета имам теч на масло от двигателя, но не се вижда от къде е кофти ли е работата. Ако сложа добавка за запушване ще се оправи ли или да ходя на майсторче.
При мен се оказа преди време гарнитура на главата, така че ходи на майстор....не сипвай добавки в никакъв случай!!!

Потребителски аватар
nicko
потребител
потребител
Мнения: 285
Регистриран: 03 окт 2006, 15:26
Модел на автомобила: Ford Mondeo-Kombi 2.0 136 DOHC 1993г
Местоположение: Майна
Status: Извън линия

Мнение от nicko » 01 дек 2006, 15:04

ОК. Мерси. Ще ходя на майстор.
ИзображениеИзображениеИзображение

emils
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 03 май 2006, 20:18
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1,6 LU карб Вебер, 1996 г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от emils » 04 дек 2006, 17:40

що пък да не сипва добавки? аз имах теч от картера и сипах добавка на валволин (веднъж само се сипва а не при всяка смяна!), заедно със същото масло и оттогава се оправиха нещата. какво им е на тези добавки? нека преди да ходи на майстор и да се ръсне от 20 до 120 лв. за смяна (зависи за коя гарнитура става въпрос) да пробва с добавка за 10-15 лв. нищо не пречи. човекът сам си избира.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 04 дек 2006, 20:03

emils написа:що пък да не сипва добавки? аз имах теч от картера и сипах добавка на валволин (веднъж само се сипва а не при всяка смяна!), заедно със същото масло и оттогава се оправиха нещата. какво им е на тези добавки? нека преди да ходи на майстор и да се ръсне от 20 до 120 лв. за смяна (зависи за коя гарнитура става въпрос) да пробва с добавка за 10-15 лв. нищо не пречи. човекът сам си избира.
...Ами тези добавки не са препоръчителни за DOHC двигатели, поради тънките маслопроводи и т.н...

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 05 дек 2006, 00:09

Колега nicko, случайно да не си сменял скоро маслото на ДВГ-то. И при мен имаше теч, но май ми бяха сипали повече масло. Вече нивото е нармално и не тече. Затова първо си измий двигателя и виж от къде тече и после предприемай някаква интервенция.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 05 дек 2006, 00:37

И преди сме го обсъждали за МАХ но като спомена ...
На дъртия така доливам да има до МАХ и викам тва гори масло.
Един ден гледам е на средата и не барам ... ми там си и остана.
Сега на тази до колко си спомням при смяната наляхме до МАХ ... ми сега е на средата и вече 2000+ км си седи там.

Потребителски аватар
nicko
потребител
потребител
Мнения: 285
Регистриран: 03 окт 2006, 15:26
Модел на автомобила: Ford Mondeo-Kombi 2.0 136 DOHC 1993г
Местоположение: Майна
Status: Извън линия

Мнение от nicko » 05 дек 2006, 08:43

Ами мисля, че сложихме повече защото отиде малко над мах.
ИзображениеИзображениеИзображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта