Проблем с оборотите на Форд Мондео 1.8 ТДИ 1995

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
dafi_dimo
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 31 окт 2005, 10:19
Модел на автомобила: Ford-Mondeo 1.8 TDI
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

Проблем с оборотите на Форд Мондео 1.8 ТДИ 1995

Мнение от dafi_dimo » 02 дек 2006, 12:20

След смяна на съединителя когато ускорявам до към 2000 оборота колата ускорява нормално, но след това оборотите се вдигат рязко до около 3000 , колата се форсира без да се ускорява и след това оборотите рязко падат отново до 2000. След като продължавам да натискам педала за да ускоря ВЕЧЕ колата се ускорява нормално над тези 2000 оборота.
Чакам идеи.............

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 02 дек 2006, 16:48

Не съм много вещ по тия въпроси но според мен ти боксува съединителя и после зацепва. Дали не трябва да покараш малко за да се "понапасне". Може и да пиша пълни глупости де....

escorttd
Status: Извън линия

Мнение от escorttd » 04 дек 2006, 10:20

Точно така! Съединителя ти боксува и при 2000 об. когато турбото става ефективно и мощността се повишава значително съединителя приплъзва за момент и после пак зацепва. Ако не се оправи като покараш малко, т.е. да се самонапасне съединителя, значи е от калпав съединител или от калпав монтаж.

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 04 дек 2006, 19:01

И на мен ми прилича на боксуващ съединител. При 2000 оборота се достига макс. въртящ момент и му е малко по - трудно да стои зацепен явно....... като сте сменяли какво сменихте? само феродовия или и огледален и притискателен????? Ако не е сменено в комплект има шанс феродовия да боксува докато се понапасне спрямо двата притискащи го диска.... ако и това не стане значи е бил за смяна и притискащия. Не рядко при по-дълго боксувал съединител пружините омекват в следствие на прегряването от триенето..............

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта