Основен ремонт какво да очаквам?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Основен ремонт какво да очаквам?

Мнение от billy_boy » 14 дек 2006, 17:15

Здравейте колеги след като сиерката се спъна нещо и даде разход 25/100 газ и 18/100 бензин. :shock: реших че има проблем в мотора. Отидох да замериме компресията и се оказа 7,5 на 2ри и 3ти цилиндър. От там изгорели клапани. Добре ще има процес изваждане... Та сваляме главата и се оказва че клапаните са си супер горе долу не ще трябва препилване. Сегментите не бяха мн в час но не бяха издъхнали в крайна сметка решихме да вкараме мотора напълно в час така и така е отворен и казахме основен ремонт почти на около 70% сегменти клапани гумички... сичко без препилване. Та какво да очаквам след ремонта. Разбрах че ще трябва да карам 2000 км. слбичко да се разбработи моторчето. И ми казаха че после ще е като нов и ще мърка. :) Правил ли го е някой от вас и какви са отзивите. :) Вече целия мотор е долу.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 14 дек 2006, 19:49

Лоша работа, чудно как така изведнъж ти е дала такъв разход и си разбрал че не е в ред. Няма ли предварителни признаци? На колко КМ е двигателя сега?

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Основен ремонт какво да очаквам?

Мнение от diesel1.6 » 14 дек 2006, 19:49

billy_boy написа: :) Правил ли го е някой от вас и какви са отзивите. :) Вече целия мотор е долу.
Не обичам да съм гад, но погледни темата "проблем с ескорт 1.3" или подобно нещо - за карбуратора на човека.
От износване не може да се вдигне разходът толкова много и изведнъж.
Може, само ако се повреди разпределителен вал или подигачи и започне да не отваря клапаните добре.
Внимавай какви сегменти слагате - заминават докато се разработят, понякога.
Сигурно ти е била повредена бобината или делкото, и затова се е вдигнал разхода :D :D :D . Не се майтапя. Поне ще върви по-тихичко след ремонта.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 14 дек 2006, 21:20

аз тукущо направих 100% ремонт! с набиване на ризи! надявам се ,че няма да имам проблеми с сегментите поне! на 500 км сменяш маслото и маслен филтър! на 2500 ПАК и до 5000 не я ръчкай много! Може но не е желателно!

Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от billy_boy » 15 дек 2006, 01:55

На мен ми казаха до 2000 да не ръчкам. :) А за сегментите колата е в добри ръце и ще и се сложат само качествени неща за тея работи не пестя пари. Относно бобината 100% е от това а не от нея защото накрая и 2ри и 3ти цилиндър беше ниска компресията и ги нямаше харчеше бая масло последните 4 хил. км. не вървеше, гърмеше мн на гас и имаше огромен разход. Пък и клапаните започнаха да чукат. Дойшло и времето вика майстора. Та сега ще я праиме нова. :)
Изображение
Изображение

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 15 дек 2006, 09:16

billy_boy написа: имаше огромен разход. Пък и клапаните започнаха да чукат. Дойшло и времето вика майстора. Та сега ще я праиме нова. :)
Огромният разход не ще да е от намалената до 7 компресия. Чукането на клапаните е една вероятна причина за това, от тях трябва и да не върви.
Премери си височината на гърбиците на разпределителния вал - това е важно. Ниските гърбици действат както турбото, но с обратен знак - намаляват мощността и увеличават разхода.

Успешен ремонт! :)

Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от billy_boy » 15 дек 2006, 10:28

10x вчера като отворихме и видяхме какъв е луфта при сигментите и се оплашихме. Ситуацията не е критична във никакъв случай, но така е по-добре във всички случаи. Бтв дайте идеи как да си върна големия километраж на 00000 :P
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 15 дек 2006, 14:19

billy_boy написа:10x вчера като отворихме и видяхме какъв е луфта при сигментите и се оплашихме. Ситуацията не е критична във никакъв случай, но така е по-добре във всички случаи. Бтв дайте идеи как да си върна големия километраж на 00000 :P
!
!!! и аз искам да знам! моя си седи на 37000!а двг е на един час работа и съм минал 10 км по квартала след като я взех..

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 15 дек 2006, 14:56

billy_boy написа:10x вчера като отворихме и видяхме какъв е луфта при сигментите и се оплашихме. Ситуацията не е критична във никакъв случай, но така е по-добре във всички случаи. Бтв дайте идеи как да си върна големия километраж на 00000 :P
Двулитровия двигател DOHC изкарва около 450 000 км до І-ви основен ремонт. Направи си извода на колко км е твоята Сиерата. :roll:

Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от billy_boy » 15 дек 2006, 16:39

Ами на максимум 265 хиляди е. + тва ви казах че не нямаше нужда от смяна на всичко и не беше окайващо положението. Пук и някак се скапа за 4 хиляди без да яра много.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 15 дек 2006, 17:23

той е ОНС ... Онс му дават между 250 и 400 хил.! И аз съм така!

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 15 дек 2006, 21:32

Нормално е на 260 000 да е за частичен ремонт при положение ,че всички виждаме че сиерата е тип бегачка,и можеби е ръчкана безмилостно!

Потребителски аватар
tata1971
потребител
потребител
Мнения: 243
Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

РЕМОНТ

Мнение от tata1971 » 15 дек 2006, 22:36

Здравей колега
стария ми кораб също претърпя основен ремонт.Та сменихме:
1.Клапани водачи на клапани гумички на клапани
2.Сегменти английски-замерва се износването на цилиндъра
3.ЗАДЪЛЖИТЕЛНО мотовилкови лагери/пожелателно основни/-МЕРИ СЕ С МИКРОМЕТЪР за бъчвообразност конусност елипсовидност и ако има над допустимите -шлаиф на коляновия вал
4.Всички гарнитури нови-или нацапваш със специален силикон като предварително си почистил перфектно повърхноста
5.Сменихме всичко останало което е за смяна/семеринги на коляновия вал хидравличния повдигач на веригата/ и други чиято смяна е близка - водни помпи ремъци и т.н.-май се унесох?
Та това сменихме на скорпиото-а да не забравя виж как е и съединителя.Успех.
Наесен с песен в К1.

Потребителски аватар
gmivanko
потребител
потребител
Мнения: 270
Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gmivanko » 15 дек 2006, 23:03

billy_boy написа:...Бтв дайте идеи как да си върна големия километраж на 00000 :P
Ми като го разглобиш трябва да га разгледаш хубаво вътрешността му и да видиш каде са законтрени колелцата (цифрите) при мен е на всяко колелце по една пластинка... и като мушна една малка отверка да я подигна тази пластинка и си въртя дадената цифра (но мисля беше само в една посока, ама не съм сигурен) Та виж, може и при теб да е аналогично :idea: :wink:
Изображение Изображение

Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от billy_boy » 17 дек 2006, 14:45

10x на сички за консултацията сега се прибирам че бях малко на планина и ще мина да видя до къде са стигнали със сиерката.
Изображение
Изображение

Anton Tonchev
потребител
потребител
Мнения: 65
Регистриран: 28 ное 2006, 21:03
Модел на автомобила: Нисан Примера
Status: Извън линия

Мнение от Anton Tonchev » 03 яну 2007, 13:03

нека премерят елипсата на буталата!!!ако си грниците и набий ризи в Княжево шлайф базата
или нови бутала еди-кой си ремонт
НО ЗАДЪЛЖИТЕЛНО НОВИ ЛАГЕРИ/ОСН. И БИЕЛНИ/И ТО ЗА СЛЕДВАЩИЯ РЕМОНТ че като ти гледам скоростомера аз от теб кола няма да купя :)
*00143*

Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от billy_boy » 03 яну 2007, 15:59

хахах Вече сичко е качено още преди празниците сега минах 500 км и ще ида да ми затегнат главата. А относно скоростомера аз в друга тема вече споменах че не съм я зорил тя просто си ги направи тея км ;) Не :roll: Обещавам повече няма :D Можеби опражнението 120 на 2ра няколко пъти е повлияло :evil:

П.П Бтв разхода ми падна напълних си бутилката минах 100км заредих - 20 литра :shock:

Минах още 200 заредих - 16/100 :)

Надявам се да догоним нормите :)
Изображение
Изображение

Anton Tonchev
потребител
потребител
Мнения: 65
Регистриран: 28 ное 2006, 21:03
Модел на автомобила: Нисан Примера
Status: Извън линия

Мнение от Anton Tonchev » 04 яну 2007, 00:44

*00110* я пак я пробвай на 2-ра колко прай :)

Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от billy_boy » 04 яну 2007, 00:48

Ще се въздаржа. Незнам дали не можеше и повече, но това и беше дп прекъсвач. Като оправя всичко ще ви пиша за крайния резултат.
Изображение
Изображение

Anton Tonchev
потребител
потребител
Мнения: 65
Регистриран: 28 ное 2006, 21:03
Модел на автомобила: Нисан Примера
Status: Извън линия

Мнение от Anton Tonchev » 04 яну 2007, 00:54

Братле ,само внимавай ПАК да не монтираш ДВГ-то на работната маса.!!!направий 20 000-30 000 км пък пак я тествай:)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта