Стари моноинжекциони

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Стари моноинжекциони

Мнение от The seven » 22 сеп 2005, 13:29

Така постановката е следната. 1,4 Орион моноинжекция реколта 92 година.
ПАЛЕНЕ :
Студен на бензин пали и задържа около 1500 оборота за 30-тина секунди след което ги връща на 900. На газ студен пали и задържа около 1200 оборота и пак след 20-30 секунди връща на 900.
ДВИЖЕНИЕ НА СТУДЕНО :
На бензин има едно заглъхване на двигателя и забиване на нос. При изключване от скорост се забелязва падане на оборотите до към 300-400 след което се нормализират. На газ освен проблема с падането на обороти при изключване от скорост няма други проблеми - върви без забиване на носа. Въпросното падане на обороти не е постоянно и при двете горива.
ДВИЖЕНИЕ НА ЗАГРЯЛ ДВИГАТЕЛ :
Ситуацията е същата като при студения двигател.
ОПЛАКВАНИЯТА СА :
Забиването на носа и падането на оборотите, какти и повишен разход на газ, на бензин не е засичан. До преди месец да кажем градско 12/100 газ, сега 14/100. На дълго е давала досега около 8,5-9/100. Събота и неделя ще пътувам и ще я засека отново на дълго.

Колата си има мощност на газ и на бензин. Сменени са свещи Моторкрафт - преди две седмици и въздушен филтър преди месец. Вчерашното ходене при доктора е със следния резултат. И при двете горива показателите са в норми. При четене на грешките от компа даде код 38 - бедна смес ли неработеща ламбда сонда. Майстора каза че при работа на газ основно това е "нормално", т.е. очаква се да даде подобна грешка. Старите свещи бяха леко керемидени на цвят, т.е. работили са добре. Ами това се сещам като факти за сега.
Казвайте ако знаете какво да се гледа че ме хванаха лудите @-):
Имах подозрения за TPS-а, но не излиза като грешка.

Благодаря предварително
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
поната
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 17 сеп 2005, 17:48
Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi94. Форд торнео-транзит 07 Tdci 130hp. Яде спортни хонди за закуска, вечер кот има.
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

няма нищо

Мнение от поната » 27 сеп 2005, 22:49

Това че вдига оборотите после ги сваля се е фабрично не се тревожи такла трябва да е ако искаш винаги да ти работи степ мотора трябва да исчакаш да паднат об. и тогава да тръгнеш. винаги.На бензин като ти забива питали "доктора" дали има нужда опт почистване на дюзата на инжекцията???? Ами с къв бензин караш с 92 :( Начи ако несам прав примири се смени колата аз щеше да е сменя ама няма лев :wink:

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 28 сеп 2005, 19:11

Това за автоматичният смукач съм го писал за да е ясно че работи. Карам с 95, а дюзата не е чистена скоро, но на газанализатора както и на четене грешките от компа си дава ОК. За смяната :) мисля да си я карам.
Поздрави
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта