ремонт на съединител

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
sashos
потребител
потребител
Мнения: 199
Регистриран: 05 авг 2006, 18:04
Модел на автомобила: FORD ESCORT1.8TD
Местоположение: БУРГАС
Status: Извън линия

ремонт на съединител

Мнение от sashos » 23 дек 2006, 20:36

на последак нямам мошност на 1 и 2 предавка и явно е съединителя и въпроса ми е дали да го сменя целия или само дадена част и каква марка ще ми препоръчате за съединителя(само дане е luk защото си патих от нея на на стария орион)

Потребителски аватар
dqboL
потребител
потребител
Мнения: 79
Регистриран: 23 юли 2005, 15:18
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '98 Zetec... po edno vreme..
Местоположение: Varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dqboL » 02 яну 2007, 16:44

как така нямаш мощност на 1-ва и на 2-ра??? Може да не е от съединителя ако самия автомобил не се форсира като му дадеш гас. Провай все пак защото, ако не е съединител ще си изпатиш много от некъдърните майстори в България
Кара смело и безотговорно!

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 02 яну 2007, 17:05

Съединител се пробва по следния начин.
1. Палиш колата.
2. Включваш на трета и дърпаш докрай ръчната.
3. подаваш газ до към 2500 - 3000 оборота и плавно отпускаш съединителя.
Ако буксува колата продължава да се форсира почти безпроблемно. Ако е наред колата пробва да тръгва ( на ръчна няма да тръгне) и започва да гасне......

Това е.............

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 11 госта