Scorpio 2.0 не пали

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
KPETEH
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 02 ное 2006, 20:53
Модел на автомобила: ford scorpio
Контакти:
Status: Извън линия

Scorpio 2.0 не пали

Мнение от KPETEH » 24 дек 2006, 16:48

Здравейте.
пиша направо защото нямам време да се ровя - деня си замина, траааше работа да върша... Та към проблема!
Скорпиото 2.0 ОХЦ, вчера, онзи ден, или когато и да е преди - никакъв проблем при паленето и от снощи го докарах пред нас и не иска да запали е ся! Много му стана студено ли? Кво? Кажете от кво може да е! Върти си нормално! Може ли да се задави тоя инжекцион? Бе сичко му е наред ве! некаде некои кабел ма не ми се вярва! Има си ток - сичко... С 2 думи - снощи пали ся не....
Вкарах го в обороти снощи преди да си легна...да не съм избушил нещо - е така му се зарадвах...
ае момчета хелп...

Потребителски аватар
kabeldjiata
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 02 сеп 2005, 13:40
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i Automatic; Saab 900 NG Automatic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kabeldjiata » 24 дек 2006, 19:23

1 идея от мен -на гредата на задния капак точно да ключалката има 1 бяло бутонче прекъсвач, което в случай на удар прекъсва връзката към бензиновата помпа, възможно е контактите да са се окислили и да няма ток :roll: Общо взето заслушай се дали ти работи помпата, между впрочем кога си сменял за последно, горивен и въздушен филтър, свещи, кабели и тн. Също е възможно ако имаш имобилайзер да ти прави проблеми.

KPETEH
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 02 ное 2006, 20:53
Модел на автомобила: ford scorpio
Контакти:
Status: Извън линия

2.0

Мнение от KPETEH » 24 дек 2006, 19:31

Развитие:

Значи на стартер не иска да запали, обаче го дръпнахме и тръгна! След това гасих - палих, никви проблеми. Некви идей? Мерси

п.с.
Въртях на стартер доста... преди да се откажа да не падне акумулатора.

Още един въпрос. Дебитомера ми позволява да вдигам до към 2100 оборота, на цариградско на 5-та тфа са ми някъде към 80км/ч - малко са ми, за тфа спрях и откачих купунга. Е сега из квартала си карам до 2к, но като ми трябва повече скорост го махам. Колко приблизително ще се покачи разхода? Вредна ли е тази честа промяна за самия компютър?

.... :D И още един въпрос. Не ми работи скоростомера и брояча на километрите... Дайте техника и насока за ремонт... таблото ясно че ще го сваля ама като ми е сефте. ще съм като индианец...

Мерси предварително, всяко едно мнение ще ми бъде от полза

Весели празници
1 идея от мен -на гредата на задния капак точно да ключалката има 1 бяло бутонче прекъсвач, което в случай на удар прекъсва връзката към бензиновата помпа, възможно е контактите да са се окислили и да няма ток Общо взето заслушай се дали ти работи помпата, между впрочем кога си сменял за последно, горивен и въздушен филтър, свещи, кабели и тн. Също е възможно ако имаш имобилайзер да ти прави проблеми.
Значи като дам на контакт, помпата работи. Чува се, бучене до определен момент и после спира. Значи въздушния филтър е читав - още е жълт отвъншната страна :), горивен не го знам кой е и каде е. (Сефте ми е с тоя мотор, ако има някой нещо картинки). Може да са свещи или кабели да, но по принцип си пали от раз. Единствената разлика е в температурата. Днес е по студено. Немам идея - в бензина вода и да замръзва в дюзите?? Немам идея! неква печка да си купя.
Малко ми тече радиатора.... :lol:
Еми тва е... много понаписах, не е болка за умиране ама няма да мога да го паля в студа. Некоя хитринка, побългаряване...
Мерси

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 24 дек 2006, 20:03

Провери си кабелите и свещите.. Кабели ако сменяш най добре от мото пфое! Свещи за форд само моторкрафт..Дебитомера не вялвам да ти прави чак такива проблеми аз карам без дебитомер и като има бензин си пали от раз.. не я оставяй без по малко от 5 кила... след като остане с под 2 кила е вредно за бензиновата помпа..На тези километри които си ми казал мотора ти е сравнително нов! не мисля ,че може да е от компресия! Щом си запалил на теглене значи оборотите който развива стартера не са били достатъмни на ДВГ да запали.. Виж стартера дали ти е в ред! Ако не е от него според мен си от свещите!

KPETEH
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 02 ное 2006, 20:53
Модел на автомобила: ford scorpio
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от KPETEH » 24 дек 2006, 21:43

Мерси за отговорите... според мен проблема е в свещите. Ще проверя и ще пиша пак, в името на общото благо :P
Ае наздраве

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 24 дек 2006, 22:07

колега,същия проблем го имах с ескорта.На бутане пали,на стартер не.Темата ми я има в р-л Съвети/направи си сам.
И тя е http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=7402" onclick="window.open(this.href);return false;

KPETEH
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 02 ное 2006, 20:53
Модел на автомобила: ford scorpio
Контакти:
Status: Извън линия

2.0

Мнение от KPETEH » 25 дек 2006, 21:10

Здравйте,
Днес карах колата цqл ден - много съм доволен!
Има нqкой не6та, който незнам и искам да ви питам.
1. На таблото където се намира изображението на автомобила, отпред лqво има една оранжева "снежинка" - след известно време се изгасва и светва енда 4ервена от десно. Какво е това?
2. Колко е резервата, след като светне лампата?
3. Както съм писал по други теми дебитомера ми позволqва да вдигам до около 2100 оборота. На 5-та това са към 80-90 км/4, оба4е лекокато натискам педала оборотите се ка4ват постепено до към 2600 :twisted: скороста минава 100! Не мога да кажа с сигурност, за6тото не ми работи скоростомера. Нqкакви коментари...
Мерси

п.с.
Пи6а от клуб и се извинqвам ако има гре6ки, малко тегаво е с тоq килиризатор. Весела коледа

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: 2.0

Мнение от Rick » 26 дек 2006, 01:35

KPETEH написа:Здравйте,
1. На таблото където се намира изображението на автомобила, отпред лqво има една оранжева "снежинка" - след известно време се изгасва и светва енда 4ервена от десно. Какво е това?
2. Колко е резервата, след като светне лампата?
При мен е следното: Оранжевата/жълтата/ снежинка се появява когато температурата вън е между 1 и 4 С... Червената светва когато падне на или под нулата.
Резервата на бензина е 8 литра и тогава светва. Това е на Сиерата, сигурно и на Скорпио пак е същото.

KPETEH
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 02 ное 2006, 20:53
Модел на автомобила: ford scorpio
Контакти:
Status: Извън линия

2.0

Мнение от KPETEH » 26 дек 2006, 11:54

Здравейте отново,
е сега свалих 2 от свещите - другите не можах - много са стегнати - ВД40? :lol:
В окаяно положение са, мисля като ги позачиста ще се реши проблема.
Колега с инжекторите, ще реша след като опраа свещите - мерси за полезния съвет.
... Е ако мислите, че ще ви остаа до тук, се лъжете :twisted:
Сега искам да знам, от каде се долива масло в скоростната кутия, и диф-а. Чува се леко стържене като спирам на скорост - висящ лагер или самия диф... незнам. Да му доливам ли масълце - какво от къде?
Колата е на сравнително малко километри и едва ли някой някога е доливал.
Мерси.

п.с.
Пиша всичко накуп тук, защото иначе траа да пусна 5 теми, дано не руша структората на форума.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: 2.0

Мнение от paci » 26 дек 2006, 14:16

KPETEH написа:Пиша всичко накуп тук, защото иначе траа да пусна 5 теми, дано не руша структората на форума.
Придържай се към темата!
Виждам, че на табе изобщо не ти се рови! Ако на някой му се рови дали ще се сети да търси това инфо което търсиш ти за скоростната кутия на скорпио в тема със заглавие "2,0 не пали" ?
Промених и заглавието на темата.

Потребителски аватар
tata1971
потребител
потребител
Мнения: 243
Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

скорпио

Мнение от tata1971 » 26 дек 2006, 19:18

http://www.shell.com/home/bg/html/iwgen ... 1002.html-" onclick="window.open(this.href);return false;това е за маслата.Аз лично си купих от М.П. защото не знаех за други пък и така ме посъветваха от приста-оил където бях отишъл за проверка/коректни хора/


paci:
Свържи ми маслото в скоростната кутия и изобщо скоростната кутия с паленето, щото аз съм го правил и бях прав.
Още един пост за скоростната кутия в тази тема и ще бъде заключена !!!
Наесен с песен в К1.

KPETEH
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 02 ное 2006, 20:53
Модел на автомобила: ford scorpio
Контакти:
Status: Извън линия

2.0

Мнение от KPETEH » 29 дек 2006, 00:41

Извинявам се, искрено за създаденото положение...
Не бива да се оправдавам. Уча се...
Мерси за полезната информация *00134*

Потребителски аватар
Sierraman111
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 17 мар 2006, 00:58
Модел на автомобила: Форд Сиера 2.0 EFI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Sierraman111 » 22 яну 2007, 00:13

Предполагам , че момчето с ницк "КРЕТЕН" вече е отстранило проблема с паленето. В противен случай искам само да ти кажа , че аз карам Сиера с мотор 2.0 л ,115 к.с. ,ОНС-същият като твоя и преди около 1 год. имах същия проблем-колата пале6е от време на време, а понякога изгасваше сама след като се е движила 5-6 км. Правих и диагностика в гаража на Алианц на стенд на Форд и ми казаха да си сменя комутатора.Е, смених го още на следващия ден , но колата така и не палеше, а имаше ток-нов акумулатор,свещи и кабели.Смених и разпределителя на запалването заедно с палеца и пак същото-валът въртеше, но не можеше да запали. Отидох при друг майстор за диагностика и той каза че трябва сменяме всичко наред-бобина, CPU(компютъра), делко и т.н. Сменихме цялото делко и отново работата ни не даде резултат. Накрая отворихме CPU-то и забелязахме,че платката му е била ремонтирана. Смених частта и колата запали. После ми изчистиха грешките(CPU-то беше 2ра ръка) и да чукна на дърво, след това не съм имал никакви проблеми с мотора !
Перфектен Форд, но вече одъртя!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта