Сваляне на клапани
- vvvasilev
- потребител 
- Мнения: 173
- Регистриран: 03 мар 2005, 19:45
- Модел на автомобила: Escort 1,3
- Местоположение: Ботевград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Сваляне на клапани
Привет на всички   ,
 ,
имам няколко въпроса във връзка със сваляне на клапаните на едно Рено Клио, но понеже знам че тук има доста професионалисти, мисля че процедурата е като при Форд. Какъв е този инструмент за сваляне на клапаните? От къде мога да го намеря да го купя? Могат ли да се свалят по друг начин без този инструмент?
Мерси предварително
Поздрави
			
									
									 ,
 ,имам няколко въпроса във връзка със сваляне на клапаните на едно Рено Клио, но понеже знам че тук има доста професионалисти, мисля че процедурата е като при Форд. Какъв е този инструмент за сваляне на клапаните? От къде мога да го намеря да го купя? Могат ли да се свалят по друг начин без този инструмент?
Мерси предварително
Поздрави
"Едно е да искаш, друго да можеш, а трето и четвърто да го направиш"
						- The seven
- потребител 
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Предполагам че питаш за инструмента с които се освобождават пружините. 
За да свалиш клапаните е ясно че трябва да свалиш и главата - клапаните излизат към буталото. Те се държат в затворено положение от пружини. Говоря по спомен от ладов двигател, фордов не ми се е налагало да отварям, дано и не ми се налага В стъблото на клапана трябва да има канал в който влизат две полконусчета, под тях има "тарелка" т.е. нещо подобно на шайба. Под "тарелката" се намира пружината и тя като я натиска издърпва клапана нагоре и го държи затворен. Та с въпросното приспособление натискаш тарелката и вадиш конусчетата, след което освобождаваш тарелката и прижината и клапана може да се извади от долната страна на главата.
 В стъблото на клапана трябва да има канал в който влизат две полконусчета, под тях има "тарелка" т.е. нещо подобно на шайба. Под "тарелката" се намира пружината и тя като я натиска издърпва клапана нагоре и го държи затворен. Та с въпросното приспособление натискаш тарелката и вадиш конусчетата, след което освобождаваш тарелката и прижината и клапана може да се извади от долната страна на главата.
Инструмента предполагам може да го купиш в магазини за автоинструменти 
 
Като гледам какво съм написал дано ме разбереш. Почивайте повече че ще почнете да пишете като мен.
			
									
									За да свалиш клапаните е ясно че трябва да свалиш и главата - клапаните излизат към буталото. Те се държат в затворено положение от пружини. Говоря по спомен от ладов двигател, фордов не ми се е налагало да отварям, дано и не ми се налага
 В стъблото на клапана трябва да има канал в който влизат две полконусчета, под тях има "тарелка" т.е. нещо подобно на шайба. Под "тарелката" се намира пружината и тя като я натиска издърпва клапана нагоре и го държи затворен. Та с въпросното приспособление натискаш тарелката и вадиш конусчетата, след което освобождаваш тарелката и прижината и клапана може да се извади от долната страна на главата.
 В стъблото на клапана трябва да има канал в който влизат две полконусчета, под тях има "тарелка" т.е. нещо подобно на шайба. Под "тарелката" се намира пружината и тя като я натиска издърпва клапана нагоре и го държи затворен. Та с въпросното приспособление натискаш тарелката и вадиш конусчетата, след което освобождаваш тарелката и прижината и клапана може да се извади от долната страна на главата.Инструмента предполагам може да го купиш в магазини за автоинструменти
 
 Като гледам какво съм написал дано ме разбереш. Почивайте повече че ще почнете да пишете като мен.
Поздрави

						
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 37 госта



