пушек през капачката за маслото

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

пушек през капачката за маслото

Мнение от venom4o » 16 яну 2007, 20:27

:?: :?: :?: :?:
Пари или пушек.. нямам дебитомер.. Карам на газ.. след основен ремонт е , иклапаните не са регулирани.. добре.. тропат Много зле работи..

Потребителски аватар
tata1971
потребител
потребител
Мнения: 243
Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

клапани

Мнение от tata1971 » 16 яну 2007, 21:01

Клапаните каква връзка имат тук?Пушек през капачката на капака на главата би се получил при износени или счупени сегменти.Маслото как е?
Наесен с песен в К1.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: клапани

Мнение от venom4o » 16 яну 2007, 21:07

Всичко е чистоново ! И масло и сегменти и гумички и всичко двигателя е на 80 километра след набиване на ризите!

Потребителски аватар
mITE
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 24 мар 2005, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16v '93 Coupe CLX
Местоположение: Ботевград
Status: Извън линия

Мнение от mITE » 17 яну 2007, 13:11

карах опел кадет 1.6 моно-само на газ-при него пушеше освен от капачката и от пръчката за маслото-казаха ми че мотора си заминава!момчето на което го продадох още го кара пък незнам....!
"Що са 4 цилиндъра, 16 клапана и гения на Др.-Инж Хенри Форд комбинирани в едно."

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 19 яну 2007, 21:27

Абе не знам дали пуши.. не съм гледал ама днеска му регулирах ужасно тропащите клапани ии сега върви като самолет!

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 20 яну 2007, 01:39

Ако този ефект си го гледал сутрин при температура 2-7 градуса, то и от устата ти излиза нещо подобно (имам в преднид пари).
Ако това се получава при 20-25 градуса температура на околната среда и като извадиш леко щеката за проверка нивото на маслото и тя изхвърчи, то с голяма доза вероятност си за основен ремонт.
Моят съвет е - изчакай няколко стотин километра да се напаснат лагери, валове, бутала сегменти и т.н. и тогава се притеснявай. Сега е нормално и разхода да ти е завишен с 20-30%.
Не твърдя, че всичко ти е наред, защото не съм ти правил ремонт на двигателя, но мисля че нотките на съмнение трябва да ги запазиш за по-нататък.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 20 яну 2007, 10:36

аха всичко е наред по самия мотор.. едниственото което прави проблемите е инжекциона.. но като се кара на Газ неправи.. След реглажа на клапаните не прави проблеми явно от тях е било.. не знам.. Сега вече се приближава до кола! Скоро може и да се кара нормално! не се знае! :P Благодаря за мненията и за помоща..

И не пуши
paci
:)
Последна промяна от venom4o на 20 яну 2007, 10:47, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 20 яну 2007, 11:13

Ще го обясня образно(Паци да ме извинява). Ремонта на д-ля е като тежка операция. Първите 500км д-я е в реанимацията- на границата между живота и смърта. От 500 до 1500- в отделението да се възстанови и да зараснат раните. От 1500 до 3000 е на домашно лечение за окончателно въстановяване. От 3000 отпуската свърши почва работа.
Твоя д-л е още в реанимацията, така че не се чуди че се държи неестествено и не му пробвай върховите режими, че ще замине към Моргата. И на 1000км задължително смяна на масло.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 16 фев 2007, 10:15

ООккк разбрах смисъла.. аз си открих проблема на колата.. Това са бензинови пари .. оказа се .. ,че .. разпределителния вал дето са ми дали не е за 2.0 а за 1.6 .. от там няма центровка заради различните гърбици и дави колата в гориво.. познайте къде отива малка част от него...в Любимия ми картер... иии са сменям валчето и се очаква хепи енд до следващия ремонт...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 35 госта