Проблеми с тоците-HELP ME!!!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Проблеми с тоците-HELP ME!!!
При палене започна да върти много по-бързо от нормалното-цилиндрите палят един по един!Като запали работи с понижена мощност!След известно време работа остава на 3 цилиндъра-след изфорсиране до около 5000об/мин отново се включва!!!Известно време работи с леки прекъсвания!!!На празен ход не може да вдигне повече от 5000об/мин-като ги достигне се задейства ограничителя на оборитите и стрелката на оборотомера започва да скача трептейки между 4000-4500об/мин!!!МОЛЯ ДАЙТЕ МИ НЯКАКЪВ СЪВЕТ ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е!!!
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
fiestaracing-just race!!!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
За по-голяма яснота - това от което се оплакваш само при студен двигател ли го прави?
За бързото въртене на стартер и началното прекъсване на някои цилиндри: Не е зле да провериш дали е в ред компресията. Не знам каква ти е колата точно, обаче от името ти съдя че бая я натискаш от спортно каране. Тъй че варианта "издухан мотор" ми се струва не е за изключване. Особено пък ако тези 5000 об/min се случват често и то на "студено".
Възможно е да има наистина защитно ограничение на оборотите ако не е достигната работна температура на двигателя (тогава компютъра не чете данните на някои от датчиците, а работи със служебни стойности)... но това могат да го потвърдят само хора запознати със софтуера на ECU-то.
За бързото въртене на стартер и началното прекъсване на някои цилиндри: Не е зле да провериш дали е в ред компресията. Не знам каква ти е колата точно, обаче от името ти съдя че бая я натискаш от спортно каране. Тъй че варианта "издухан мотор" ми се струва не е за изключване. Особено пък ако тези 5000 об/min се случват често и то на "студено".
Възможно е да има наистина защитно ограничение на оборотите ако не е достигната работна температура на двигателя (тогава компютъра не чете данните на някои от датчиците, а работи със служебни стойности)... но това могат да го потвърдят само хора запознати със софтуера на ECU-то.
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Мотора е 1.4cvh карбуратор-километрите му са около 400000км-но аз лично го отварях през м.Февруари-всичко му е сменено-мина си километрите на разработка-така че за липса на компресия не може и да става дума!!!Този двигател никога не е вдигал повече от 1800об/мин докато не загрее поне до 75-80*С!!!Проблемите ги прави на горещ двигател!!!Нормално ли е съпротивлението на термодатчика за темп на всмук. въздух който е във филтърната кутия да е 31.7килоома!?!!!!Снощи я запалих загря нормално-и...... гонка!!!Всичко си беше нормално-динамиката беше потресаваща особено с новия разпред вал!!!Ще продължа по-късно.....
fiestaracing-just race!!!
- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
не пали ОТГОВОР
колега първо провери дистрибуторната капачка ако разпределението е електронно пробваи с друга ако е като чашка вътра има един палец зачести го внимателно ипровери свещите една по една да несе омасляват погледни внимателно семерингата на коляновия вал ако етръгнала да си ходи маслото което капе от там се разнася от вилката на ремака и познаи каде отива в СВЕЩИТЕ и когато е горещдвигателя свещите исъхват и подават нормално искра
Това разбирасе е ако си на бензин
другия вариянт е запушена ускорителна помпа но се съмнявам
Това разбирасе е ако си на бензин

другия вариянт е запушена ускорителна помпа но се съмнявам
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Добре де,смяната на валовете влияе на пълненето-което пък влияе и на изпреварването в запалването-което значи че трябва проблемите да са постоянни!!!А те се случват рядко-за сега само 1 път с новия вал(пропуснах да отбележа,че и със стария вал го е правила веднъж)-общо 2 пъти за 2 месеца!!!Възможно ли е просто цялата ситема да е ПЪТНИК!?!А и от друга страна ЕДИС осигурявя само допълнителни 12* изпреварване!!!Усещам че са крайно недостатъчни-знаеш ли някакъв начин да разширя диапазона в градусите!!!Решението ми е следното-когато всичко грохне-просто се минава към добрата стара система с делко-и тогва ще си менкам градусите винаги в оптимум!!!За сега си работи,но не знам до кога ще е така!!!
СКОРО ЩЕ ИМА ВКЛЮЧВАНЕ С ОКОНЧАТЕЛНИТЕ РЕЗУЛТАТИ ОТ ЕКСПИРИМЕНТА С ВАЛОВЕТЕ И ПО-ПЪЛНА ИНФОРМАЦИЯ!!!ВСЕ ОЩЕ СЪБИРАМ ДАННИ ЗА РАЗХОДА НА ГОРИВО-ДИНАМИКАТА Е ВЕЧЕ ЯСНА!!!:D

СКОРО ЩЕ ИМА ВКЛЮЧВАНЕ С ОКОНЧАТЕЛНИТЕ РЕЗУЛТАТИ ОТ ЕКСПИРИМЕНТА С ВАЛОВЕТЕ И ПО-ПЪЛНА ИНФОРМАЦИЯ!!!ВСЕ ОЩЕ СЪБИРАМ ДАННИ ЗА РАЗХОДА НА ГОРИВО-ДИНАМИКАТА Е ВЕЧЕ ЯСНА!!!:D
fiestaracing-just race!!!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Уважаеми колеги-оборотите вече си се вдигат нормално,но изклчването на 1 цилиндър зачести!!!През последните 2 дни-2 пъти!!!!След нормално градско каране в продължение на 15мин(нощно време)и след вдигане(с леко задържане) на около 4000об/мин (на ход)лека полека 1 от цилиндрите изчезва!!!Вдигам 5000об/мин(но на празен ход) и всичко се изчиства->4 цилиндъра,мощност,тяга-всичко-О.К!!!Нямам представа какво може да е !!!Категорично изключвам механичен проблем!!!ИМА ЛИ ИДЕЯ НЯКОЙ?
Няма връзка с новия рапред вал защото след смяната му промяната е в положителна посока!
H E L P M E !!!!!!
Колкото и да карам след изключването на 1-я цилиндър-ако не вдигне 5000об/мин четвъртия цилиндър просто не заработва!!!Фантазията ми е богата,но нищо не ми звучи логично освен управляващия електронен блок!!!Възможно ли е!?!


H E L P M E !!!!!!

Колкото и да карам след изключването на 1-я цилиндър-ако не вдигне 5000об/мин четвъртия цилиндър просто не заработва!!!Фантазията ми е богата,но нищо не ми звучи логично освен управляващия електронен блок!!!Възможно ли е!?!
fiestaracing-just race!!!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
????
Ами да почнем отнякъде...като начало огледай за лош контакт или наранени жички в коша (по линията на запалването). После може да потърсиш друга бубина (замалко) и да прекачиш на нея. Пробвай как се държи. Ако се оправи - направо сменяй.
П.П. По възможност пробвай с Моторкрафтски свещи за модела!
Ами да почнем отнякъде...като начало огледай за лош контакт или наранени жички в коша (по линията на запалването). После може да потърсиш друга бубина (замалко) и да прекачиш на нея. Пробвай как се държи. Ако се оправи - направо сменяй.
П.П. По възможност пробвай с Моторкрафтски свещи за модела!
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колкото и тривиално (
) да звучи, провери си кабелите на свещите и самите свещи - нищо че са на 6000км, това не пречи да има дефектна или счупена. Можеш да пробваш да ги смениш с някакви други /стари ако имаш/ и да видиш как ще е с тях.
Като изключиш 100% вероятността да ти е от там проблема, действай нататъка.
PS - аз поне така бих направил


Като изключиш 100% вероятността да ти е от там проблема, действай нататъка.
PS - аз поне така бих направил


-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Допълвам Brock , сменяй свещите една по една за да хванеш проблемната, за да си купиш само една.
Или след като изчезне някой от цилиндрите, (откачай свещите една по една за да видиш коя е прекъснала), или покарай малко за да може да се опуши хубаво повредената свещ и ги развйи, взе някоя ще е черна от вътре или мокра.
Успех!
Или след като изчезне някой от цилиндрите, (откачай свещите една по една за да видиш коя е прекъснала), или покарай малко за да може да се опуши хубаво повредената свещ и ги развйи, взе някоя ще е черна от вътре или мокра.
Успех!
Небойте се роби Спартак е с вас!
- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
.
колргите с
- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
.
сори разсеях се
колегите са прави загреи малко двигателя остави я да работи на свободна скорост и почни да вадиш кабелите един по един като се променя звука на двг.значи там не е проблема ако извадиш кабел и двг.не промени звука търси проблема около този цилиндар извади свеща огледаи я за нагар провери растоянието мегду полюсите а също и да не е спукан прцелана при нагряване на двг. порцелановата част не се рзширява равномерно особенно при рали састезателите
и се получават много ама много тънки пукнатини.
проверяваи свещите на около2000км ако ще да са rolex-а на свещите

колегите са прави загреи малко двигателя остави я да работи на свободна скорост и почни да вадиш кабелите един по един като се променя звука на двг.значи там не е проблема ако извадиш кабел и двг.не промени звука търси проблема около този цилиндар извади свеща огледаи я за нагар провери растоянието мегду полюсите а също и да не е спукан прцелана при нагряване на двг. порцелановата част не се рзширява равномерно особенно при рали састезателите

и се получават много ама много тънки пукнатини.
проверяваи свещите на около2000км ако ще да са rolex-а на свещите

- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
.
сега като се замисклих може да е от бензина ако е скапан може да прави нагар на някоя от свещите или да имаш конденз в резервоара. пробваи с хубав бензин с една ботилка към помпата ако не е в резервоара
- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
.


- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Не тече нито безин,нито пуши или мирише-като бръкнеш вътре не можеш и пръста си да изцапаш!!!От към ауспуси всичко е О.К-прави тръби от край до край-а това и влияе добре-вярвайте ми всякакви експерименти съм си правил!!!Ако някой има желание ще Ви напиша всичко което съм открил за ауспусите(за модела с двиг. 1.4)-всеки един резултат!!!
fiestaracing-just race!!!
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
На мен този проблем ми звучи като бобина - наскоро един колега беше пострадал във клубовете на Дир-а:
http://clubs.dir.bg/showthreaded.php?Bo ... sb=5&part=
http://clubs.dir.bg/showthreaded.php?Bo ... sb=5&part=
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта