как да разбера дали сЪединителя ми е за смяна?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
LUDOST
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 04 дек 2006, 11:07
Модел на автомобила: Ford MONDEO 1.6 /90hp 1993g i FORD transit 2.5d 90g
Status: Извън линия

как да разбера дали сЪединителя ми е за смяна?

Мнение от LUDOST » 06 фев 2007, 20:18

Много гаден проблем, трудно можеш да се решиш да дадеш 500 лв на вятЪра.
Може ФОРД да не е най хубавата кола но не е и най лошата!!!?

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 06 фев 2007, 20:27

Имаш ли някакви външни признаци като - тресене при потегляне, двигателя вдига оборотите, скоростта не се увеличава или вибрации в педала на съединителя?
Някой казват, че при натисната спирачка отпускайки плавно съединителя, ако двигателя не загасне, то е за смяна.
Според мен това не е 100%, защото може да има и проблем от педала, трешчотката или жилото.

Потребителски аватар
LUDOST
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 04 дек 2006, 11:07
Модел на автомобила: Ford MONDEO 1.6 /90hp 1993g i FORD transit 2.5d 90g
Status: Извън линия

да така е

Мнение от LUDOST » 06 фев 2007, 20:54

Има нещо такова, единственото е, че тресе когато тръгваш, само това, иначе това със съединителя и спирачката го минава като тест. Благодаря за съвета.
Прикачени файлове
IM004137.JPG
Може ФОРД да не е най хубавата кола но не е и най лошата!!!?

Потребителски аватар
Антон Маринов
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph
Местоположение: В.Търново
Status: Извън линия

Мнение от Антон Маринов » 06 фев 2007, 21:17

Моя майстор включи на 3-та пусна съединителя и тя изгасна каза че е ок.
сигурно ти е на зъб съединителя.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: да така е

Мнение от nikolovvd » 06 фев 2007, 23:07

LUDOST написа:... тресе когато тръгваш....
Според мен ти е заминало феродото, а може би някоя от пружините е изпаднала. Най-добре да го види специалист, щото по телефона тест за бременност на става.

Потребителски аватар
tata1971
потребител
потребител
Мнения: 243
Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

СЪЕДИНИТЕЛ

Мнение от tata1971 » 07 фев 2007, 09:16

Чух мнение че когато педала на съединителя е :твърд: то феродовия диск е за смяна и т.н.
Е какво означава твърд :shock: На гемията е саморегулиращ се с зъбчатка и като тръгне да свършва феродото ще отлепя по горе ли?
Нямам идея
Последна промяна от tata1971 на 07 фев 2007, 21:56, променено общо 1 път.
Наесен с песен в К1.

Потребителски аватар
nikifor
потребител
потребител
Мнения: 65
Регистриран: 11 апр 2006, 14:13
Модел на автомобила: mondeo 1.8 Tdi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от nikifor » 07 фев 2007, 10:37

незнам точно всички скорости ли не ти включват но аз имах същия проблем мн трудно включваха даже понякога нямаше първа и задва,проблема ми е в тречотката и жилото оправих ги и сега включва като нова.Съединител се пробва като дръпнеш ръчната,ако нямаш ръчна подприя до тротоар и включи трета подавай малко гасчица и пускай съединитела,ако видиш че двигатила се тормози и е готов да изгасне значи според мен съединитела ти е добрее. Направи това и сподели тук...

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Трол » 07 фев 2007, 12:11

ако само ти тресе при потегляне (и не е брутално), но не приплъзва съединителя по-добре си карай.
Има такива ментета, че не се знае като го смениш дали няма да е по-зле.
виждал съм чисто нов съединител да прави точно като твоя.
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

fordfen
потребител
потребител
Мнения: 114
Регистриран: 26 май 2006, 10:39
Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Мнение от fordfen » 08 фев 2007, 00:08

Приател,ако ти тресе при тръгване задължително си провери тампоните на скоростите. :!:

Потребителски аватар
brslv
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 29 яну 2007, 20:41
Модел на автомобила: escort mkV Zetec 2.0T
Местоположение: търговище
Status: Извън линия

Мнение от brslv » 08 фев 2007, 10:15

Карал съм един орион и два ескорта, почти никога не включват на задна от раз. И на мен по едно време зе да ми тресе при потегляне, ама здраво. Феродото беше станало на парченца и се бяха набили под пластинките на притискателя. Ти че ще сменяш е ясно, само дано да попаднеш на качествени части.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 08 фев 2007, 14:13

Най-лесния тест е при шофиране по баир - примерно Ботевград - София, особено с четири човека - просто няма как да не разбереш ако съединителя ти е за смяна :cry:

Потребителски аватар
the_mad_max
потребител
потребител
Мнения: 250
Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от the_mad_max » 08 фев 2007, 20:21

nikifor написа:Съединител се пробва като дръпнеш ръчната,ако нямаш ръчна подприя до тротоар и включи трета подавай малко гасчица и пускай съединитела,ако видиш че двигатила се тормози и е готов да изгасне значи според мен съединитела ти е добрее.
аз го пробвах тоз номер с ръчната и всичко си е ок, само не разбрах ако не се тормози двгто и не е готов да изгасне, ти е заминал съединителя ли?

Потребителски аватар
Антон Маринов
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph
Местоположение: В.Търново
Status: Извън линия

Мнение от Антон Маринов » 08 фев 2007, 21:40

Да това значи че се е износил и е за смяна.

Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Мнение от licho » 09 фев 2007, 18:31

chains написа:Най-лесния тест е при шофиране по баир - примерно Ботевград - София, особено с четири човека - просто няма как да не разбереш ако съединителя ти е за смяна :cry:
оффтопик - > Ние от Ботевград винаги с изправни съединители. има и по-големи баири от ботевградските. например в Смолян ;)

шофьора на фирмата ми каза че се познава кога е износен съдинителя, като се гледа къде отделя - колкото по-нагоре толкова по зле
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

Мнение от S>G>Bankov » 10 фев 2007, 23:41

здр. теста е много прост, подпри предните колела на енин бордюр даи на 3скорос без спирачка и ако двг угасне си 6точки ако усетиш че поема ще трябва маистор но си провери преди това маслото в скор кутия жилата и гребена на съединителя
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 27 госта