Няма сила в движение,намясто ще излезне от коша двигателя

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
J6B
потребител
потребител
Мнения: 180
Регистриран: 15 май 2006, 02:01
Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Няма сила в движение,намясто ще излезне от коша двигателя

Мнение от J6B » 08 фев 2007, 23:37

Няма сила в движение,намясто ще излезне от коша двигателя.Слагам 20лв газ на шела и тръгвам от Пловдив за Плевен в града всичко е на шес като излезнах на магистралата не ще да откъне повече от 80-90 км,слизам почвам настройки по тъмно,тръгнах в 5 часа сутринта,викам лоша газ може,почнах да въртя винтовете за газта намалях увеличавах ефект нулев минавам на бензин пак същото неще повече от 70-80-90,няма мощност немога да изпреваря една шкода 120L,оплаших се и на 30 км от града направих обратен и се върнах,пълен провал,колата се движи със 70 км,натискам съединител и давам газ до дупка и се изфорсирва нормално до откат пускам съединителя и няма никой,викам край съединителя боксува сигурно.В последно време ми гореше и с един литър отгоре и диагнозата е направих веднага още по пътя наобратно.Върнах се,смених колите и пак тръгнах този път успешно, вечерта от Плевен се връщам и си мисля и нищо неможе да ми измисли главата освен съединител който боксува,спирам пред нас 19.30 и направо до фиестата,дръпнах и ръчната и на трета се опитах да тръгна но като отпуснах съеденителя двигателя почти не усети нищо чак в крайно положение направи опит за гаснене но леко,викам край,гаса мотора отидох за подвижна лампа и го почнах веднага,лашнах му лявата гума,карето измъкнах от главината и лашнах всички болтове на съеденителя и почти го докарах до някъде но стана късно и си легнах,на следващия ден на обяд бях вече с изкаран съединител но небеше това което очаквах да видя,за мен съединителя си е работил,беше изхабен феродовия но имаше живот още,лагера малко трудно се въртеше и от това че е бил по твърд беше изял 1милиметър от пластините на притескателния диск но не е причина да не работи,както и да е отивам в евро 007 и взимам един италиански боклук за 97 лева комлекта и до вечерта го качвам и пробвам но на место в гаража на ръчна много тяга ша откъни ръчната викам ей тва е машина вече,и отивам на компютъра малко 2-3 часа сърфиране и лягам спокоен вече,човек със самочувствие вече.Сутринта ставам и отивам да разкарам машината малко но като я изкарах от гаража настъпвам я и оппа изненада пак същото,няма тяга в движение настъпвам я няма сила все едно си и изкарал свеща,заиграх я малко и пак същото 60-70-80 км и е лимита от макс скорост,яка пот ме изби по челото викам си край двигателя роди ще се цепи.закарах я у нас и почнаха диагнозите,дъртия вика сваляй главата,приятел вика сегменти,друг вика неможе да са сегменти щеше да пуши яко отзад,трети вика нещо съеденителя не го бива,само дет линейката не ма взе днеска ама още не е късно...
Колата пали нормално и на двете горива,на место се изфорсирва до 5000 оборота и отгоре но не я задържам да не искочи нещо,масло гори нормално,на палене не изпушва и на изфорсирване до 5000 оборота не пуши,в последните 10 дни ми надува от капачката налягане и изпуска постоянно по малко въздух,имам чувството че и нивото и е паднало много малко,като я загася и пак изпуска по малко в продължение на неизвестно време,или е отишла гарнитура на главата или точно сега ми се е развалила и капачката за мой късмет,загрява нормално колата,включва се перката охлажда се и си спира нормално,специалистите до мен казаха че ако е гарнитура щяло да загрява много бързо водата и щяло да се разбере веднага небило гарнитура,дъртия вика сваляй главата няма кво да ходиш на майстор да мери компресия и да каже че няма на някой цилиндър пак ще се сваля главата,затова сваляй и поне да видим дали е гарнитурата,видял съм нещо да няма откачено,куплунг,кабел маркуч всичко си е намясто,та вече съм в чудо и незнам какво да правя утре сутринта заминавам за Смолян и като се върна ще я отварям май,но първо ще видя вашето мнение колеги,ако някой има съмнение за нещо нека пише,ще съм благодарен на всеки който изкаже мнение....

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 09 фев 2007, 00:39

Не го дочетох цялото щото много дълго. По първите 2-3 изречения следва да се проверят:
1. Датчик на полоението на коляновия вал. Проверява се като се сложи гарантирано изправен от друга кола. Има и други методи, но те ще са ти по-сложни.
2. Ремък за правилно зацепване.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
J6B
потребител
потребител
Мнения: 180
Регистриран: 15 май 2006, 02:01
Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от J6B » 09 фев 2007, 04:42

тя е с верига
а ако не работише датчика нали нямаше да се изфорсира нормално даже може би нямаше да запали

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 09 фев 2007, 05:47

Баси разказа верно :shock: :D
... там тва с линейката ... :D
Педала на спирачката да не би да ти се е втвърдил?
Провери го да не лапа въздух от там.
Ако не си откачал тръбичката от сервото внимавай щото е пластмасов накрайника и може да го счупиш с груба сила.
Мързи ме ти пиша за дъртия подобна история но като го взех МАХ му скорост беше 110 на ГАЗ и на бензин. Трябва се залетиш в свободно падане по някое нанадолнище, че да вдигне повече.
Иначе палеше идеално и гореше добре.
Аре ше напишем накратко.
Почна си гасне кога си иска особенно топъл и след като изгасне пали с мноо зор.
Перпоръчаха ми един майстор, човека има апаратурки окачи го гледа гледа, мрънка от свещите (BOSH), свали делкото, вътре яко окиси защото дълго време пък не вървеше във влажно време и предния собственик обиколил една камара майстори и никой не разбрал, че липсва една пластмасова история под дистрибуторната капачка и беше влизала вода.
Почисти всичко, сложи делкото центрова, всичко ток обаче пак си гаснеше. На другия ден сменявам па серво, че лапал въздух от там. С новото серво същата работа. Някаква гарнитурка м/у спирачната помпа и сервото, гледах там рових из нета и не и не така си е и прорез си има. Майстора я запуши със силикон.
Накрая гасненето се оказа комутатор. Той го подуши още първия път но му се щеше да не е от него щото няма намиране. Комутатор или бачкал или не а моя прекъсваше. Намерих комутатор и всичко се оправи. Повече нищо не беше барано. На връщане от НАЦИОНАЛНАТА 2004-та в Дряново, ме изпреварва някаква Сиера и ми се видя надпис на голям мотор и рекох го гоня да видя къф е. Бутам газ на моя и си го знам че от 0-100 3 часа обаче го усещам тегли пущината. Сиерата пердаши здраво напред няма настигане. В един момент го настигам видях ко пише и си гледам километража 145 :shock: тва му е МАХ скорост по книгите.
Стaва дума за Ескорт `87 1,3 44KW HCS
Малко калпазнски го написах както винаги.
Да не си ме разбрал, че трябва си запушиш тръбичката на сервото, т.е. да се лишиш от серво. Не няма такова нещо. Един прорез ли как да ти го опиша като дъга е в долния край на елипсовидиния профил на спирачната помпа там където са ти болтовете за закрепаване към сервото. Запали и слушай и ако съска си сложи пръста там доло напипай и ако е сходно положението след като запушиш въздуха мотора трябва си промени оборотите.
А може и да не стигаш до това място ако изобщо са сходни помпите.
Ако чуваш, че съска и педала на спирачката е твърд на запален мотор тогава се съобрази с поста ми. Може и тръбичката да е спукана или накрайника към сервото.
Имай в предвид, че минаваше теста като натиснеш педала на спирачката на загасен мотор и в момента на запалването да пропада.

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от methodboy » 09 фев 2007, 12:50

Батко аз залага на проблем с делкото. Не разбирам много от бензинови двг обаче едно приятелче имаше същите ядове само че не с FORD а с VW. Сменя някаква менбрана.

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 09 фев 2007, 15:47

качваш обороти а не върви - да не приплъзва съединителя?

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 09 фев 2007, 15:52

red написа:качваш обороти а не върви - да не приплъзва съединителя?
Я го прочети цялото :wink:

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 09 фев 2007, 15:58

Някой сетил ли се е да свали въздушния филтър.

Потребителски аватар
IVAN_SA
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 29 апр 2006, 00:18
Модел на автомобила: Ескорт 93 1.3 mi комби
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от IVAN_SA » 09 фев 2007, 16:44

Казваш,че пали нормално и на двете горива и не върви хич и на двете.Според мен :
1.компресия
2.задържащи спирачки

acj
потребител
потребител
Мнения: 457
Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V
Местоположение: Colorado
Status: Извън линия

Мнение от acj » 09 фев 2007, 16:57

За всеки случай да попитам: Запушен катализатор/гърне?

Потребителски аватар
J6B
потребител
потребител
Мнения: 180
Регистриран: 15 май 2006, 02:01
Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от J6B » 09 фев 2007, 18:07

-спирачки не е защото и при най малкото надолнище си тръгва сама
-серво мисля но не съм сигурен че не защото и аз минавам теста с натиснат педал и запалването на двигателя но ще проверя веднага
-делко нямам
-съединител чисто нов на 10 км е
-въздушен филтър на 3-4 хиляди и е продухван доста пъти вече
-катализатора е махнат,гърнета съм правил скоро и не мисля че е от тях,пък и отзад излиза нормално количество газове
-компресия ще излезне май но това ще го видя утре сутринта но незнам къде да е закарам в Пловдив все още,места много но неискам да ги илиминирам чрез проба грешка...
-преди малко видях и свещите ако имаше отишла гарнитура една от свещите щеше да е с друг цвят от другите така ми казаха но уви всичките са керамични на цвят...

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 09 фев 2007, 20:18

Нищо не пишеш за горивния филтър, скоро сменян ли е?

Потребителски аватар
J6B
потребител
потребител
Мнения: 180
Регистриран: 15 май 2006, 02:01
Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от J6B » 09 фев 2007, 20:32

на 5000 км е,свалях го и него и го надувах с устата,не е запушен,въздуха минава през него почти без никакво съпротивление и на газ е същото

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 09 фев 2007, 20:58

Щом го прави и на газ и на бензин - проблема не е в консуматив или горивна система, а по скоро в запалителна. Най вероятно е променен ъгъла на запалване. Защо - не мога да кажа! Щом си без делко - еб..а се някой датчик. Първо винаги се сещам за т.н. CPS (защото ми изяде душата и бая пари), а ако не е той - май е поизбягал някой маркер на разпределителния вал или веригата се е поразтегнала доста. Другао, което може да бъде е ниско напрежение на запалителната искра. Само не ме питайте как и какво - незнам!

Потребителски аватар
J6B
потребител
потребител
Мнения: 180
Регистриран: 15 май 2006, 02:01
Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от J6B » 10 фев 2007, 23:05

Проблема излезна много мизерен,запушено гърне
Отидох сутринта да ми мерят компресията и излезна че е добре 10-10,5-9,7-10 ,и тогава майстора каза да мина утре да ми регулира клапаните а междодругото имаше доста работа и каза да си прегледам гърнетата и утре като ида за клапани да докладвам...
Отивам си аз малко успокоен от резултата от компресията и право на комшията на канала бутам гърнетата за половин час и веднага една проба само на първото гърне и веднага колата взе да се изрязва нормално и то до 5000 оборота това никога не ми се е случвало в движение,газ веднага назад и отивам на канала а там дъртия рънче с една тел вече средното гърне и вика това гърне е запушено със сигурност,отивам си до нас взимам ъглошлайфа и му режа кривата тръба на 3 сантиметра от края на гърнето и като го одрязах какво да видя,тряскано с няква вата ли,азбест ли,дъртия с едно желязо неможе да го пробие,както и да е изчистих му всичко отвътре и го заварих отново качихме го и сега колата си върви нормално даже взе да дърпа на много ниски обороти вече но е по шумна сега заради изкормената вата.Та така количката се оправи сега ще и взема едно гърне а може и всичките да смена зависи от цената им,даже незнам дали да ходя да ми гледа клапаните майсторчето утре...

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 10 фев 2007, 23:15

acj печелииииииии :D :D :D

А откъде се е взела таз вата? Да не е BG катализатор...

Потребителски аватар
J6B
потребител
потребител
Мнения: 180
Регистриран: 15 май 2006, 02:01
Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от J6B » 11 фев 2007, 00:39

Ами незнам точно вата ли е но приличаше на такава.Това чудо е стояло между една надупчена тръба и външния корпус на гърнето и тази вътрешната тръба буквално беше изгоряла и на ватата не и остава нищо друго освен да пропадне и да запуши отвора на гърнето и оттам на татака е ясно...

mmjm
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 20 юни 2007, 10:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.3
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Същия тъп номер

Мнение от mmjm » 23 юни 2007, 19:45

Същия тъп номер и при мен,връщаме се дт море, жена, деца, играчки лудница. Газ до ламарината 30 40 и неще и неще не ме питай как се прибрахме и колко се обогати речника на децата.Колата е след основен ремонт и за малко да го отнесе майстора без да е виновен.Както и да е изпрати ни на диагностика и там човека преди да е закачил компа нещо се замисли припали а отзад никакви газове пушеци въобще мечтата на еколозите и директно ни изгони за гърне след смянатя не мога да позная колата.Става дума за fiesta 1.3 92г Тествахме я на Бистришко шосе въобще не се замисли все едно е друга кола.

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 25 юни 2007, 02:21

абе и аз смених наскоро предната (първата) част от изпускателната система която включва тръбите от колекторите + катализатор до средното гърне, и т.нар. катализатор има вътре някакви мрежи дунапрени вати глупости и аз нз какви, на колко км изгарят и запушват средното гърне?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта