Engine coolant temperature (ECT)sensor

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
nino217041
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 21 май 2006, 22:55
Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Engine coolant temperature (ECT)sensor

Мнение от nino217041 » 11 фев 2007, 21:26

колеги, от този сензор ли се вкл. перката на вентилатора на радиатора Engine coolant temperature (ECT)sensor .

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 11 фев 2007, 22:35

Не от датчика който е на гуменото съединение след радиатора точно под това черното гуменото за въздуха :lol:
Прикачени файлове
11161459935065767_4.jpg

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Engine coolant temperature (ECT)sensor

Мнение от Brock » 12 фев 2007, 10:56

nino217041 написа:колеги, от този сензор ли се вкл. перката на вентилатора на радиатора Engine coolant temperature (ECT)sensor .
Да - от него се взима командата за ел.перката.
:idea: За проба - палиш колата, откачаш куплунга и перката трябва да тръгне да се върти.
:!: При Мондеото е така, мисля и че при тебе е така, но гледам колегата горе е с друго мнение по въпроса

:twisted:

_SLiThER_
Status: Извън линия

Re: Engine coolant temperature (ECT)sensor

Мнение от _SLiThER_ » 12 фев 2007, 15:13

Brock написа:
nino217041 написа:колеги, от този сензор ли се вкл. перката на вентилатора на радиатора Engine coolant temperature (ECT)sensor .
Да - от него се взима командата за ел.перката.
:idea: За проба - палиш колата, откачаш куплунга и перката трябва да тръгне да се върти.
:!: При Мондеото е така, мисля и че при тебе е така, но гледам колегата горе е с друго мнение по въпроса

:twisted:
От този дето му соча е купих си понеже да го сменя и се оказа, че не е от него 16-18лв. е в МП.

Колега какъв ти е проблема, че се съмняваш в него :roll:

nino217041
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 21 май 2006, 22:55
Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от nino217041 » 12 фев 2007, 19:16

няма проблем,но на стария ескорт не ми се вкл.перката и щеше да прегрее/правих му шунт ,с ключе от купето можех да вкл. вентилатора/та затова се интересувам.пробвах откачих куплуна но перката не завъртя,значи не е за вентилатора,а и отворих аутодата и там пише че при различни температури има различни стойности на съпротивлението/вероятно този датчик подава на компа различни стойности /омове/,и той управлява регулатора на празния ход/докато загрее/и за други функции на управление.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 19 госта