Въпрос за гърнетата

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Въпрос за гърнетата

Мнение от Rick » 13 фев 2007, 19:58

Голям майтап днеска, минах някой профилактични прегледи и смених кормилните щанги защото се бяха разтропали. Колко чудно че бяха оригиналните! :D Казаха ми че единствено забележка има при гърнетата, щото са вече за смяна. Проверих и ми казаха 380 лв. средно и 92 лв. задно. Викам си ще чакам малко да събера някой лев и тогава. След това доволен че всичко друго е 6 и айде се залисах и бам на един легнал полицай! След няколко километра почна да дрънчи нещо и се чуваше бръмчене. Спирам, гледам задното гърне виси под бронята, счупено на половина. Дали съм го счупил аз или просто малко му е трябвало незнам, но няма и значение. Откачих го и сега се чудя какво да правя, вижда ми се много скъпо това дето ми го казаха. От друга страна не искам да слагам някоя тенекия турска дето ще изгние след половин година. И най-важното да попитам дали има някакъв проблем за колата ако я карам без задно за малко докато го сменя?

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 13 фев 2007, 21:18

Е, това е...сервизите имат вече щатни магьосници :P
Пусни в Google :разваляне на магия за задно гърне, ама го сложи в кавички, за да е по-прецизно търсенето :) :)
На колата нищо няма да й стане без задно гърне.
Ще трещиш малко, ма то е проблем на околните, не твой *00110*

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 13 фев 2007, 23:16

Не се лъжете само в ЕМ комплект - продават пълни боклуци и два дена след изтичане на гаранцията си в патово положение, а не са и евтини!

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 14 фев 2007, 00:17

Само питам в ЕМ-а за инфо. Вече получих оферта за 115 лв за средно и задно + работата от един майстор тука :shock: чудя се колко ли ще издържи :lol: Моля споделете кое е важно да гледам като избирам, на вътшен вид все е тенекия или каквото е там, но сигурно вътре е важно съдържанието. Да не взема някой боклук дето ще е по-зле и от без.

Потребителски аватар
tomny
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 25 юли 2006, 09:09
Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от tomny » 14 фев 2007, 14:24

Rick написа:Само питам в ЕМ-а за инфо. Вече получих оферта за 115 лв за средно и задно + работата от един майстор тука :shock: чудя се колко ли ще издържи :lol: Моля споделете кое е важно да гледам като избирам, на вътшен вид все е тенекия или каквото е там, но сигурно вътре е важно съдържанието. Да не взема някой боклук дето ще е по-зле и от без.
Аз карах година и половина с подобно (120 лв май беше), нямам забележки, предполагам още щях да карам ако не ми беше гръмнал мотора. Поне на външен вид не е изгнило. Става въпрос само за задното, средното не съм го сменял.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 14 фев 2007, 15:24

Брато,занеси го на някой заварчик да ти го завари и ще си караш още толкова.Аз така правя,като се разбучи ида при един мастер завари му къде ламаринка,къде нещо друго и си карам с оригиналните.До сега съм дал 2пъти х 5лв.МНого са слаби гърнетата които се продават,едно че даваш доста пари и второ след 1г пак са за смяна.

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 14 фев 2007, 19:30

mrdds написа:Брато,занеси го на някой заварчик да ти го завари и ще си караш още толкова.Аз така правя,като се разбучи ида при един мастер завари му къде ламаринка,къде нещо друго и си карам с оригиналните.До сега съм дал 2пъти х 5лв.МНого са слаби гърнетата които се продават,едно че даваш доста пари и второ след 1г пак са за смяна.
Прав си колега, и аз стигам до това заключение. Имам познат заварчик и ще отида да ми го оправи и ще изчакам да събера пари за нещо по-добро и чак тогава може да ги сменя. От това което прочетох из нета, изглежда че както почти всичко друго и гърнетата в БГ не правят изключение в боклуджийския си произход, даже и марковите ще са сигурно правени в някой завод в Турция. *00124*

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 14 фев 2007, 20:51

на мен последното гърне ми е чистоново на вид поне и е оригинално.. но средното е кърпено кърпено.. и пак има за кърпене.. ама.. ще почака... тоя път ще го обшия цялото за да го забравя поне временно..
Според мен не си заслужава за даваш 400 лева за гърне на Сиера на 15 години.. колкото и да е добра колата и да си я обичаш.. не си заслужава.... ти за малко повече ще си купиш спортна генерация...

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 14 фев 2007, 21:17

Както те посъветва колегата - със заварки може да изкара още бая годинки. За предпочитане е поправките да се правят само със телоподаващо! Иначе гориш :wink:
Средно гърне....слага се резонаторно за до 50 с монтажа!

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 15 фев 2007, 09:19

За заварките лошо няма - но да кажа какво ми се случи на мене преди 1-2 години.

Та здаде богу дух задното гърне и аз реших да го карам при един приятел да го позакърпи - не беше зле - 2-3 дупки. Та заварихме го /и аз си мушках гагата да видя кво, как и защо/ - паля колата и ооо чудо - не се чува подпръцкване :oops:
Всичко точно - прибирам се и на другия ден излизам с колата, НО не ще да върви пущината и това си е - мъка голяма. Така една седмица, докато не се усетих откъде идва проблема. То гърнето изгнило отвън, но и отвътре. Та като изгнило отвътре ватата се разхвърчала и запушила тръбата, а аз запуших дупките през които газовете излизат. Получава се двигател с катализатор и запушено гърне - някъде към 50кс.
:idea: Имай в предвид това като си закърпиш гърнето, защо тези дни четох и за мъките на един колега тук със същия проблем

Моите средно и задно гърнета са алуминизирани на Крафт, карам на газ и засега съм доволен.

:twisted:

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 15 фев 2007, 20:18

Днес говорих с моя майстор и в събота ще го нося. Там където е спуканото ще я отрежем и ще се сложи ново парче и ще се завари. Няма да има особена полза сигурно, но поне ще се намали шума. Може би трябва да се почисти с нещо преди това, ще попитам.
Мерси за помоща на всички. Ще докладвам каква ще я сътворим през уикенда. :lol:

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 18 фев 2007, 20:43

Преди малко се върнах от майстора, чак не ми се прибираше... върви като самолет, тихичко. Много съм доволен. Сложиха нова тръба и я завариха. Не съжалявам че не взех някое ново временно, сега се получи много по-добре, хем си е оригиналното хем не бръмчи. :D

CLX
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 18 мар 2005, 21:29
Модел на автомобила: Escort 1,8D 91 Combi
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

Мнение от CLX » 19 фев 2007, 09:14

Да си я караш със здраве тогава. Потвърждава се правилото, че със старите оригинални части с малко ремонт тук там става по-добе отколкото с "нови", само че трябва да се прецени дали наистина става нещо от старите.

tina.k
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 12 юни 2007, 20:46
Модел на автомобила: Mondeo
Status: Извън линия

Мнение от tina.k » 24 юли 2007, 18:52

Brock написа:
Моите средно и задно гърнета са алуминизирани на Крафт, карам на газ и засега съм доволен.

:twisted:

Колко парички ти излязоха тия гърнета?
Моята кола днес я оставих за ремонт на ходовата част и майстора каза, че са ми за смяна гърнетата - още са си оригиналните, ако не се лъжа. Та не знам как да постъпя. Нямам възможност много пари да дам. Гледам Ем Комплект 33 продават катализатори по 140лв (мисля че като р-р там влизам), гърнета намерих полски на ПОЛМОСТРОУ на сносни цени. Чудя се дали са добър вариант или по-добър вариант е изкърпване на оригиналните. Дайте съвет, моля ви. И ако препоръчате майстор за тази дейност ще е добре. Благодаря предварително

Потребителски аватар
liampy
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 11 мар 2007, 22:16
Модел на автомобила: ford escort mk 5 1.8:16v;DOHC
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от liampy » 24 юли 2007, 19:58

гърнетета Polmostrow къде ги намери ако не е тайна?защото звънях в офиса на вносителя (в люлин) и ми казаха че продават само на фирми(на едро)....

tina.k
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 12 юни 2007, 20:46
Модел на автомобила: Mondeo
Status: Извън линия

Мнение от tina.k » 24 юли 2007, 20:57

И на мен така ми казаха. Аз бях останала с впечатление, че едно гърне е към 400-500лв - това в Крафт преди няколко години и цена от около 100-120 лв ми се струва сносна. Не знам точно цена - звънях в магазин на ЕМ Комплект, но човека беше вече угасил компютъра и помоли утре сутринта да му звънна за точните цени по каталожните номера- те продават Полмостроу. Ще пиша за цените като ги разбера.

Потребителски аватар
jlpetkov
потребител
потребител
Мнения: 729
Регистриран: 18 яну 2007, 08:59
Модел на автомобила: BMW 318ti 95'мтехник шпер; Ford Fiesta 1,6i 16V '94 АГУ
Местоположение: София, в едно гето наречено Обеля-2
Status: Извън линия

Мнение от jlpetkov » 25 юли 2007, 09:29

аз смених всичко наред - разкарах и катализатора даже. Дейноста беше извършена в ''Палмата'' с гърнета Kraft
но не съм много доволен, колата стана по-шумна, ще взема да ида тия дни да ги погледнат данеби някъде да е изпуснал някой шев :(
Оказа се че гърнетата като за мойта фиеста ги доставяли без тръбите и затова се наложи да огъват те тръба - е не се справиха много добре с огъването, но съм виждал и по-грозни неща :oops:
Като ги гледам тия гърнета предполагам че след година - година и нещо пак ще трябва да се сменят :(
Иначе цялото удоволствие ми излезе 110 лв, като им продадох катализатора за 50 :P

тоест Резонансно гърне+средно+задно +работа =160 лева :lol:

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 25 юли 2007, 09:36

Polmostrow гърнетата ги търсете в Косер. Не са мн. издържгливи, но поне не са и скъпи.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 25 юли 2007, 11:14

tina.k написа:
Brock написа:
Моите средно и задно гърнета са алуминизирани на Крафт, карам на газ и засега съм доволен.

:twisted:

Колко парички ти излязоха тия гърнета?
Моята кола днес я оставих за ремонт на ходовата част и майстора каза, че са ми за смяна гърнетата - още са си оригиналните, ако не се лъжа. Та не знам как да постъпя. Нямам възможност много пари да дам. Гледам Ем Комплект 33 продават катализатори по 140лв (мисля че като р-р там влизам), гърнета намерих полски на ПОЛМОСТРОУ на сносни цени. Чудя се дали са добър вариант или по-добър вариант е изкърпване на оригиналните. Дайте съвет, моля ви. И ако препоръчате майстор за тази дейност ще е добре. Благодаря предварително
Вече не си спомням - беше отдавна

:twisted:

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 25 юли 2007, 12:45

ааабе на Мондеото системата що така се пръсна цялата - всички тръби са заварявани по дължина!
а сега и крайното гърне има дупчица, но понеже мина в мои ръце следва едно НесПорт (много пърдящо гърне) за 60 лв, забелязал съм че на 16 клапана и пълна инжекция звучат страховито :twisted:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 83 госта