Спирачките работят когато си искат.

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Спирачките работят когато си искат.

Мнение от valerko1 » 14 фев 2007, 20:54

Прочетох тази http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6341" onclick="window.open(this.href);return false; тема внимателно. Моя случай е подобен със спирачките. Работи, работи и след това при второ, трето натискане на спирачката педала втвърдява. Направих теста за сервото. При изгасен двигател натискам спирачката и паля-пропада, но съвсееееееееееем малко, не знам дали има и 1/2 см. Та питането ми е - работи ли сервото или не? Благодаря на всички.

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Спирачките работят когато си искат.

Мнение от форд мк2 » 15 фев 2007, 10:29

valerko1 написа:...........Прочетох тази Работи, работи и след това при второ, трето натискане на спирачката педала втвърдява......
това при рязко натискане едно след друго ли е т.е натоварване на системата? ако е така си нормален не бой се това е нормално 8)
коя годинка ти е фиестата от любопитство
:?:
Be happy

BOROOO
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 21 юни 2006, 12:47
Модел на автомобила: екс Ford Fiesta 1.1 '94г. с BRC, сега Opel Astra G '03г. комби-метан
Местоположение: гр. София
Status: Извън линия

Мнение от BOROOO » 15 фев 2007, 12:06

Значи при изгасен двигател педала стои твърд и много трудно се натиска. Когато включиш двигателя сервото се задейства и педала "омеква" като трябва да потъне чувствително. Препоръчвам ти първо да провериш спирачната течност, защото става на парцали и запушва тръбопроводите. На мен майсторите ми казаха, че тази течност има 2 години период на експлоатация, след което трябва да се подмени :wink: .

Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от valerko1 » 15 фев 2007, 21:12

това при рязко натискане едно след друго ли е т.е натоварване на системата? ако е така си нормален не бой се това е нормално Cool
коя годинка ти е фиестата от любопитство
Да, при натискане едно след друго. Първото натискане е добре, при второ и повече натискания все едно съм без серво. Фиестата е 94 година.
Значи при изгасен двигател педала стои твърд и много трудно се натиска. Когато включиш двигателя сервото се задейства и педала "омеква" като трябва да потъне чувствително. Препоръчвам ти първо да провериш спирачната течност, защото става на парцали и запушва тръбопроводите. На мен майсторите ми казаха, че тази течност има 2 години период на експлоатация, след което трябва да се подмени
Това че е твърд и се натиска трудно ми е ясно и е така. Само че като запаля при натиснат педал въобще не омеква чувствително, а омеква не повече от 1/2-1 см. Иначе има течност, но не е сменяна повече от 3 години. Ще я сменям явно-поне е евтина....

Потребителски аватар
busat
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 09 дек 2006, 09:26
Модел на автомобила: Escort 1.6 D
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от busat » 15 фев 2007, 21:24

Между сервото и мотора има малък клапан, трябва да работи само в една посока. Ако клапанът работи, след като изгасиш мотора, трябва да ти е мек педала поне още 2 - 3 натискания. Провери дали не ти бяга вакум някъде. Ако клапана работи и не изпуска вакум от никъде си смени сервоапарата. По моргите (в Русе) струва 20-30 лв.

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта