Пушек

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Пушек

Мнение от borko 30 » 14 фев 2007, 20:56

Искам да питам пушенето от капачката за доливане на масло (при вдигната капачка )означава ли че двигателя е за ремонт .Компресията е 10 атмосвери на цилиндър.Колкото и да се форсира не повдига капачката ,обаче като я вдигна пуши с някакво налягане примерно достатъчно да надуе балон .Това сигменти ли са
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
tata1971
потребител
потребител
Мнения: 243
Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

СИГМЕНТИ

Мнение от tata1971 » 14 фев 2007, 22:01

Според мен нормално е да имаш износване на буталните пръстени/сигменти/но при налягане равно на 10 кg и ако в всички цилиндри е така :D .Може би трябва да видиш за твоя двигател какво е номиналното сгъстяване и оттам да си прецениш дали да сменяш сегменти.Успех :)
Наесен с песен в К1.

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 15 фев 2007, 17:41

колега ако компресията е 10 на всички цилиндри или близка до 10 сичко е наред а един двигател е за ремонт когато вдигнеш пръчката и излизат капки масло и когато компресията е по малка от 7или8 атмосфери а за това че излиза много въздох се не бои само провери дали от отдушника на картера излизат испарения когато работи двигателя.О бикновено тои е сложен в ваздушния филтар ако излизат на чи е наред ако ли не маркуча е задръстен

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 15 фев 2007, 18:00

На ти една тема на новобранеца venom4o :)
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%F1%EB%EE
Ненам само как ги гледате, че пушат духат ... ненам си кво от тази капачка.
На дъртия ми от там си духаше като свалиш капачката. Вентилацията беше чиста и си вършеше работата и въздушния филтър беше чист т.е. не е мазен от маслени пари. Нямах никакви оплаквания по работата на мотора.
Борко обаче май има.
Аре беги ръгай клапаните ... видиш че си имало тема ма нема кой да гледа :)
Ненам обаче дали може му се вярва на тоя новобранец venom4o :D
Абе от една проверка мисля, че няма да стане по-зле :)

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 15 фев 2007, 18:00

Всички стари двигатели "духат" от капачката за маслото. Това е нормално. Колкото стари коли съм пробвал по автокъщите от интерес всичките малко или много духат.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 15 фев 2007, 20:07

Борко, 10атм. е добра компресия не се притеснявай, както писа orlinm всички двигатели духат(даже и новите) затова се прави системата за вентилация на картера(отдушника). Проблема ти е от другаде, може някой от повдигачите отвреме на време да спира и тогава да губиш 4ти цилиндър. С тази компресия клапаните са наред.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 16 фев 2007, 10:12

ее Паци ти ако не лаеш батко по мене няма да си ти...
Духаше си пушек като наргиле от мойта капачка...и ся си духа.... Ма не ми дреме това в момента..
Карай докато се разпадне и сменяй.. няма да и ставаш роб.. щом ти е 10 компресията значи сегментите и клапаните са добре... ако ти харчи масло и пуши.. значи трябва да дадеш едни 10 лева за гумички на клапаните.. и още 20 да ти ги сменят..
новобранец новобранец ама виж как лъщи новобранската ми баба Сиера
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 16 фев 2007, 11:48

venom4o написа:ее Паци ти ако не лаеш батко по мене няма да си ти...
новобранец новобранец ама виж как лъщи новобранската ми баба Сиера
Бравос !!! :D
Само нема се цупиш и ши си готин :wink:

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 16 фев 2007, 15:02

Питам щото един приятел ме навива да сме сменявали двамата сегментите .Щом пушело мотора бил свършил.А пък те са сменяни заедно с буталата преди време.Преди година ходих да ми правят клапаните и като дигнахме главата ,майстора наля някаква течност в цилиндрите обаче не пускаха нещо нодолу.Може ли за една година да се износят сегментите ,пък и аз не карам толкова много?Друг пък ми вика да налея газ в цилиндрите че можело да са се спекли и ще се оправят *unknw* А,и да добавя от щеката за маслото не пуши и от маркуча който идва от картера не пуши ,тогава от къде идва това налягане?
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 16 фев 2007, 17:09

Не ти трябва да се занимаваш с глупости, ПОВТАРЯМ при компресия 10 не се налага никаква интервенция. Газ може да налееш със спринцовка през свещите по 20-30 мл. и да я оставиш така да пренощува. Няма да навреди може да помогне(въпреки че когато тече през карбуратора в д-ля се получава същото)
ПП. Ако твоя приятел иска да се учи да намери кола с по-износен мотор или да вземе от вторични суровини!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 16 фев 2007, 21:51

...и въобще сигурен ли си, че ти е приятел?

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 16 фев 2007, 21:52

Благодаря на всички за бързите отзиви по темата .Предпазихте ме от ново излишно отваряне на мотора и нови дългове за нищо *00134* Това е едно от нещ ата за които този форум е много полезен и незаменим ,а именно да се предпазваме взаимно от излишни ремонти и всякакви интервенции по колите от некадърни майстори
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 16 фев 2007, 22:06

колега не пипай фиестата супер си е.. не се занимавай с тапотий ..Сменяй си консумативите навреме .. не я ръчкай и няма да я мислиш..
Паци Спокс бе пич съм не се цупа аз :roll:
Новобранец съм си азе.. спор нема.. Уча се. и си свиркам...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта